teplota

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 22.06.2006 do 29.05.2011, založil/a pyroman
řadit dle data
22:28:25
29.05.2011
palinator
-> peti:

Nebo jako to bylo dřív, chlazení ovládat žaluziema před chladičem.4
22:22:42
29.05.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> peti: lebo tak157
22:08:26
29.05.2011
peti
-> myschaak AZNP K.Hora: spravit mechanicky, lanko a vedla sytica dat druhu packu a ovladat ho3 3 3
22:02:44
29.05.2011
myschaak AZNP K.Hora
dobrá...france je srač,wahler taky....navrhuju jezdit bez termostatu4
12:30:45
29.05.2011
peti
-> darklord: ja som zase tak s wahlerom, za pol roka mi odisli tri, povodny co bol v aute ked som ho kupil a potom dalsie dva nove , najprv fungovali a zrazu z nicoho nic teplota vyletela a viac neotvorili, s vernetom som zatial spokojny4
12:21:06
29.05.2011
darklord
-> MOLSO: no ked on bude tahat za slovicka tak ja budem za ciselka 3 Kua chcelo by to este jedneho pomocnika, musim dneska uz dokuchat formana. A nechce sa mi lezat pod tym v tej hnusnej vysokej trave aby som vypustil kvapaliny a vydementoval vyfuk.
12:13:46
29.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: No tak 88°C presne... noooooo 6
12:11:56
29.05.2011
MOLSO
-> darklord: tak 88 alebo 90 je jedno 4
12:11:08
29.05.2011
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja som teda termostat na skodovku ktory ma drzat 90 stupnov este nevidel...
12:08:25
29.05.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Ja ti nevim... Ja mam Vernet a drzi mi tech 90°C na ktere je staven...
12:05:24
29.05.2011
darklord
-> peti: neviem no, povodne som mal v 130 vernet, ci leto ci zima 60 stupnov. Druhy pre zmenu sposoboval to co tu kolega popisuje. Obcas sa stalo ze auto zovrelo za 10 minut od nastartovania v lete, a potom uz cely den dobre. Dal som wahlera a odvtedy mala 130 spokojne 80 stupnov neh sa dialo cokolvek.
12:03:39
29.05.2011
peti
-> MOLSO: aj ja ho poznam uz dva roky a bez problemov 4 , zato wahler64
11:42:58
29.05.2011
MOLSO
-> peti: lebo ho uz pozna 3
11:08:14
29.05.2011
peti
-> darklord: preco by mal vernet zahodit ?
10:55:26
29.05.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> darklord: jojo je tam napsaný 80°C a France..jako on občas otevřel ale za cestu párkrát ne, a teplota letěla za roh 8 nepomohlo ani pobouchat domeček, a motor byl teplej tak sem ho ani nemoh vyndat a jet bez něj..snad ten Wahler bude lepší
10:53:08
29.05.2011
darklord
-> Vojta P.: France bude vernet, to rovno zahod.
10:39:48
29.05.2011
Vojta P. - zrušená registrace
No ted sem rozdělal domeček a je tam termostat 80°C Made in France..takže už měněný :( asi to bude termostat jak sem myslel..každopádně díky za radu 4
10:30:00
29.05.2011
myschaak AZNP K.Hora
dej tam novej wahler
08:48:38
29.05.2011
vhml
Termostat ti reaguje pomalu
07:40:46
29.05.2011
Vojta P. - zrušená registrace
Tak trošku obnovím téma abych nemusel zakládat další ohledně teploty..začínám mít problém se svou 120 LS, teplota mi poměrně rychle vyleze od začátku jízdy na nějakých 70°, postupně leze do zelenýho pole na 80°, postupuje asi tak na 100, ale pak zase spadne na těch cca 75°, zase vyleze na asi na 90° a zase spadne na 75°..a pořád celou jízdu.

Stalo se to ted poprvé když jsme jeli na sraz v sobotu-teplota lezla lezla až přelezla a uvařilo se to 8 Ale cestou domu žádnej problém, auto jelo v pohodě, teplota se držela od těch 75-90° A to to auto nehonim, jezdim do 90km/h maximálně, vody tam mám dost, topení topí jak zběsilý, zavzdušněný sem koukal a teče z toho voda takže není, víčko klasika 120-0,04MPa s novým těsněním, spínání ventilátoru chladiče mám vyvedený do kabiny na vypínač..už sem to tak koupil. Předpokládám že je v prčicích termostat..když neotevře zůstane malej okruh a auto se uvaří 7
22:53:26
24.06.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
no ja to mam taky momentalne problematicky, motor 742.136, vicko expanzky jsem nemenil, a bez termostatu to vyleze az pomalu k 90tim, kdyz zapnu topeni tak 80, pro delsi jizde bych to určo uvařil, mam podezreni na tesneni pod hlavou ... jinak ty víčka expanzky jsou pro 136-ku jine ?
22:04:09
24.06.2006
GeTeX
termostat ze 120, zastavěl jsem fáčko do 120, a udělal termostat tady podle nějakýho návodu a bez problémů
20:24:50
24.06.2006
Pavel P..
-> pyroman: zkus to víčko vyměnit za nový nebo nějaký dobrý.. nemusí těsnit a nedrží to tlak v tom okruhu.
20:19:01
24.06.2006
Majkl/usti
jj vymen termostat za 80C, ve favu je myslim 88C taky se mi to hralo, ale je fakt ze ani s nim sem nevaril, ale jistota je jistota, kdyz sem tam dat 80C tak to bylo supr vic jak 85 nesel...
19:42:38
24.06.2006
pajavlk
-> pyroman: zkus ukostřit motor 4 kolikrát bejvá ten zemnící pásek v dezolátním stavu a pak to dělá bordel 8 ale to by ti možná i špatně startovalo zkus hodit někam na motor a na kastli drát a uvidíš 4
19:34:08
24.06.2006
pyroman
tak další poznatek....vyměnil jsem čidlo a jel jsem to projet....když byla teplota na provozce tak sem to ještě pro jistotu odvzdušnil.....teplota se držela cca na 80 pak stoupla na devadesát a po chvíli klesla....říkal jsem si paráda...šlápl jsem na to....po chvíli teplota vylezla na 90 apřehoupla se....ani sem nemrk a teploměr ukazoval 100°C tak sem zpomalil a zapnul vnitřní ventilátor abych to schladil....a pak to bylo na chvíli ok.....jinak víčko mám do 0,04MPa
13:00:01
24.06.2006
pyroman
tak jsem koukal na tu kostru....je pravda že když sem zapnul světla, tak se ručička pohnula, ale bylo to o nějaký cca 2°C....8 šel jsem tedy pokabelech co jdou od budíku až na kostru a každej spoj jsem zkontroloval, očistil a stříkl tam trochu contact cleanu a dělá to pořád....myslím s tou ručičkou....takže zkusím vyměnit ještě to čidlo a uvidím....
18:05:49
23.06.2006
pyroman
oki...díky za rady...zkusím zkontrolovat kostru, spínač na chladiči apod.....

15:14:36
23.06.2006
Luděk
-> Labros: no měl,ale já přece nemůžu za to,že mi spíná takhle brzo,na druhou stranu je to lepší,než kdyby spínal pozdě,že ... navíc to přisuzuju tomu,že se nestihnu přesně podívat,kolik je tam stupňů v okamžiku sepnutí4
14:59:32
23.06.2006
Labros
-> Luděk: No sice to má spínat až při teplotě něco kolem 90 stupňů na chladiči, ale budiž...
13:18:39
23.06.2006
Pavel P..
-> King: nj asi nějakej trpaslík mi tam připsal jednu nulu...3 4
09:12:40
23.06.2006
spartra
mhm, pomalu stejnej problém, mě to upálilo rovnou těsnění pod hlavou7 taky fávo motor, tak jsem tam dal termostat 120 zatím drží6
09:02:05
23.06.2006
Luděk
-> pyroman: hlavně bych si koupil nové čidlo na spínání ventilátoru u chladiče a pokud Ti ten motor víc topí,tak by to ten chladič měl pobrat.Já jsem to čidlo taky dával nový a teď mi pěkně spíná už v 80 stupních, když třeba parkuju nebo popojíždím 4

taky klidně můžeš mít problém v tom,že máš částečně zanesený chladič a tím sníženou jeho chladící schopnost,takže by možná něškodilo jeho propláchnutí4
01:14:08
23.06.2006
King
-> pyroman: Já se přikláním, k havlikovi - prvně bych zkontroloval kostru palubky. Dobře se to diagnostiku např. porovnáním teploty na teploměru, když střídavě vypínáš a zapínáš světla. Při špatný kostře lítá teplota nahoru o 5-10C. S favotermostatem samozřejmě jezdím běžně mezi 85-90C a naopak mě znervózňuje, když je teplota níž :) Samozřejmostí je ale víčko na 0,1MPa nebo expanzka za fa, fe nebo fo :)

-> Pavel P.: Drobná korekce - víčko 120ci udržuje přetlak 0,04MPa4
23:04:41
22.06.2006
Pavel P..
a pak se tam ta vyšší teplota držela déle, jak tam nebyl žádnej tlak
22:19:29
22.06.2006
Pavel P..
těšní ti dobře víčko expanzky? popřípadě nasaď termostat ze 120ky 80st. a víčko taky ze 120ky na 0,004MPa, tohle mií dělalo když jsem to trochu víc točil a víčko bylo v pr...., tak tam nebyl žádnej tlak v tom chladícim okruhu, a přechcávalo mi to tou přepadovou hadičkou ven..
22:17:59
22.06.2006
havlik
co takhle spatna kostra4
22:15:13
22.06.2006
pyroman
Zdar pánové mám problém.....v rapidovi mám danej motor z fáva i termostat....ale při jízdě se mi stává, že ručička teploměru stoupá i 90°C a to jen do doby než zapnu "vnitřní" ventilátor....pak je vše na chvíli ok...teplota klesne na nějakých 8°0-85°C....což si myslím že je normál, ale štve mě, že musím v tomhle počasí jezdit se zapnutým topením abych každou chvíli nevařil....vody je tam dost a neuniká....P.S.přehřával se i dnes když jsem jel a pršelo....a venkovní teplota byla kolem 20°C
Extreme Tyres