skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Snížení hlavy
Mno, 600 je krapet hodne, ale porad to jde. 40kw..to znamena ze mas 135...105tis neni pro favorita nic. Mozna bych zauvazoval o zmene na karbec. Hlava by se dala snizit o 0.8mm. Pak bys mel jeste o neco vic nez ma 136 a slo by to uz poznat
Kámoš mi nabídnul snížení hlavy za nějakých 600,-. Chtěl bych jít do toho, je to pro mě asi nejlevnější možnost, jak vyždímat z BMM-40kW nějaký výkon navíc. Tak by mě zajímala nějaká zkušenost. Není to třeba u jednobodu tak, že to ani nepoznám a jednotka to bude škrtit stejně??? A potom o kolik se bezpečně snižuje hlava na běžný provoz, tak aby se moc nesnížila životnost motoru (mám najeto 105 tis).