Ventily problem?

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 01.06.2006 do 20.12.2011, založil/a WGeorge
řadit dle data
10:05:26
20.12.2011
minno
palinator 12.12.11 10:36:15 napsal:

→ doly120:

Nedával si třeba lepší olej, že by ti to rozpustilo bordel a ucpal se

kanálek?
doly120 12.12.11 11:05:29 napsal:

→ palinator: Byla tam 15w40 koupil sem zase 15w40 ale

přepouštěný… 8

půjde nějak profouknout?
No to je fakt veľa hovoriaca odpoveď. Výkonostná trieda oleja je rovnaká?
08:23:33
13.12.2011
Discovera
-> doly120: Neboj nejsi sám. Taky mám na dvou vahadlech problém, že z nich nejde olej....hold nezbude nic jiného než odmontovat klaviatůru a rozebrat:-) ....stačí, když se ti posune byť o milimetr mimo vnitřní výřez na hřídeli a je o problém postaráno:-)
23:35:28
12.12.2011
doly120
-> MOLSO: o tom pochybuju,ale asi na to o víkednu kouknu,a dám jinou hlavu,olej8
11:15:39
12.12.2011
MOLSO
-> doly120: nebude naopak to tesnenie ? 40
11:08:49
12.12.2011
doly120
Jinak,včera jsem jel večer po rychlostní,jelo to v otáčkách 3tis a přestalo to ,,hučet,,. Jak jsem sjel,tak po 5km jel na nižší otáčky tak se to zas začalo ozývat
11:05:29
12.12.2011
doly120
-> palinator: Byla tam 15w40 koupil sem zase 15w40 ale přepouštěný... 8

půjde nějak profouknout?
10:36:15
12.12.2011
palinator
-> doly120:

Nedával si třeba lepší olej, že by ti to rozpustilo bordel a ucpal se kanálek?
09:41:14
12.12.2011
doly120
hm,tak už není mazaný ani jeden ventil,ani vahadlo na třetím válci. tak to mi nejde do hlavy,kde je problém...

V oleji problém být asi nemůže ne? kupoval jsem ten přepouštěný sice,ale je to normální 15ka...
upraveno 1x, naposled 12.12.2011 09:42:08
21:48:16
11.12.2011
doly120
-> peti: Mažou,jen právě ten třetí válec tuším vyfukový (ted si nejsem jistý) ne. Je to právě divné,poprvé sem si říkal že to asi nestihlo namazat,a pak jak to bylo už teplé,tak se olej vypálil,tak sem tam nakapal olej,seřídil znovu vůle,a jezdil jsem... dnes opět tarový hnusný rachot7
21:44:40
11.12.2011
peti
-> doly120: a inac ti vseobecne vahadla mazu?? lebo sa uz stalo dakto dal opacne tesnenie pod hlavu, je tam rozdiel iba vtej dierke na privod oleja
21:44:03
11.12.2011
minno
-> doly120: no veď práveže napísaním prvého príspevku si vedel len ty, kde to nemaže3 Ale no tak už je to upresnené. A spravil by som to isté, čo píše peti.
21:41:44
11.12.2011
doly120
-> peti: Že budou zničené plochy je dost možné,když už to asi 20km rachotí,a jde to na sucho. Zkusím to vyměnit,a namazat. Pak se uvidí. Nicméně,zajimavé to je,protože to začalo dělat jak sem vyměnil těsnění pod hlavou a dal nový olej. Ventily sem samozřejmně seřídil. Díky4



-> minno: Já vím kde mi to nemaže,jen jsem to blbě napsal,to je toho...
upraveno 1x, naposled 11.12.2011 21:42:58
21:37:41
11.12.2011
minno
-> doly120 11.12.11 21:27:56: no tak ale v tom prípade píš poriadne, kde to nemaže. Zdvihátko je zdvihátko, vahadlo je vahadlo a zdvihacia alebo rozvodová tyčka je zas vec tiež iná. Takže nie zdvihátko, ale nemaže ti to medzi zdvihacou tyčkou a vahadlom.
21:36:39
11.12.2011
peti
-> doly120: tak to je zaujimave, ked ostatne sa mazu normalne, skus dat dole ventil dekel a natocit motor a porzi ci vsetky vahadla davaju olej, diera je na strane ventilov bud dohora alebo na ventily zospodu, to miesto ktore popisujes je mazane roztrekom, a porel by som ci niesu znicene plochy kde to dosada , pozri aj ten srob zospodu a aj tycku, kedtak vymen jedno alebo druhe4
21:27:56
11.12.2011
doly120
jen jedno zdvihátko,třetího válce.

(Aby jsme se pochopili,nemaže se to v tom,kde se vahadlo napojuje na tu tyčku která vede do motoru3 )

Jinak je to všude mastné,i v hlavách imbusových šroubů je olej.
21:27:56
11.12.2011
peti
-> minno: dobra otazka, ale neviem si prestavit ze by sa iba jedno zdvihatko nemazalo
21:25:31
11.12.2011
minno
-> doly120: zdvihátko či vahadlo?
21:23:19
11.12.2011
peti
-> doly120: iba jedno vahadlo ? alebo cela klaviatura?
21:18:44
11.12.2011
doly120
Vytáhnu jedno staré téma,mám problém s jedním ventilem. Vyměnil jsme těsnění pod hlavou,dal nový olej. Od te doby není mazané zdvihátko ventilu,nevím proč,už jsem to promazal olejem,800km klid a je to tu zas,rachotí to jak svine,a je to absolutně suché... Neví někdo kde by mohl být problém? Děkuji předem
20:51:53
02.06.2006
Baghira
-> WGeorge: tak ji zkus vyndat u sacího potrubí a tu dirku zacpat a uvidíš, jestli se změní zvuk.
20:10:38
02.06.2006
WGeorge
-> Pavel P.: no to me taky napadlo, ale jakoliv jsem sni hejbal a talcil na ni tak zadna zmena, navic vypada jeste docela dobre8
20:06:06
02.06.2006
Pavel P..
-> WGeorge: a nepřisává ti to hadicí podtlaku posilovače? může být zpuchřelá.6 6
20:02:57
02.06.2006
WGeorge
Tak hadicka vymenena, ale porad to nekde z okoli karbce prisava a nemohu zaboha najit kde:(
09:26:00
02.06.2006
spartra
tu hadičku vyměň, alespoň mě to bez toho špatně startuju, drží volnoběh, jede4
20:29:52
01.06.2006
Gryzly
-> WGeorge: t obude spíš netěsnost, nebo blbá směs.

Tu hadičku klidně vyměň, je v ní jen vzduch, já ji nahradil černou benzínovou.
19:33:47
01.06.2006
WGeorge
-> Gryzly: No ted me napadlo ze to muze mozna bejt ta hadicka co jse z saciho potrubi ke smesovaci . ta je dost zpuchrela - nevis jestli ji muzu vymenit, nebo to musi delat v lpg servisu a dat tam nejakou spesl?

Jo jeste k tomu chovani na benzin kdyz mam nizsi otacky a rychle seslapnu plyn tak to ma tendenci chcipat, ale nakonec se to chyti - nemuze to bejt tim predstihem kterej jsem tam dal kvuli lpg 7st?
19:28:51
01.06.2006
Gryzly
-> WGeorge: sytič, větrák alternátoru.
19:20:08
01.06.2006
WGeorge
-> Gryzly: jo a jeste kdyz bezi motor, tak mi to tam nekde kolem karbce sici, ale ne moc nahlas. Kolem tesneni by to bejt nemelo, tak to nikde necitim ze by to prisavalo a navic ani po pritlaceni airboxu se to neutlumy. Neves kde by to mohlo jeste bejt ?
19:17:09
01.06.2006
Gryzly
-> WGeorge: moc LPG který nestihne zhořet a hoří ve vejfuku. taky je to možná kvuli blbýmu nastavení karbecu na benzín.
19:14:05
01.06.2006
WGeorge
-> Gryzly: No ja jsem to ted sesteloval. Vymenil vz filtr a nastavil predstich na 7st. Byl jsem to project. Ale na benzin to nedrzi volnobech - po chvili to zkape - kydz je vytazenej sitic a vysi otazky tak to jede fajn a drzi to i volnoebech. Na plyn je volnobech v pohode, ale nestihl jsem plyn poradne sestelovat a tak my pri vyssich otackach poprdava do vejfuku.Cim to je?
17:44:37
01.06.2006
Gryzly
-> WGeorge: To je v pohodě. Já před deseti dny šteloval jednu Š120 na benzín kterou hodně dlouho nikdo nešteloval předstih asi tak - 20° kladívko občas neseplo protože byl malej odtrh. ventily sycí měli kolem 0,10 -0,15 a výfukový 0,05 - 0,10. když jsem sundal airbox tak po přidání plynu z karbecu vyšlehla asi 30ti centimetrový ohnivá koule. až mi to opálilo ruku.

A druhej den jsem šteloval vule na jedné Š100 kde asi šest let nikdo nešteloval ty vule. (podle majitele za těch šest let co tam ten motor má to viko nemusel sundat) A tam byli zase vule kolem 0,40 a když to nastartoval, balo to jako šicí stroj.
17:23:16
01.06.2006
Labros
Na LPG se totiž ventily zaklepávají rychleji, než na benzín. Měl bys mít hlavu dělanou na LPG, ale i s ní se můžou zaklepat. Buď rád, žes na to přišel před zimou, seřiď to a jezdi.
17:21:51
01.06.2006
WGeorge
Zdarec dneska jsem sundal viko, ze zkontroluju vule. Ty vule nebyly minimalne 40000km serizovany a to je motor na LPG. Ted problem, nebo spiz dotaz:

Saci ventily byly jakztakz v pohode, ale vsechny vule na vyfukofych byly nulove - nedostal jsem tam ani tu nejmenci merku. Je to znamka nejake poruchy nebo je to proste v pohode a mam to seridit. Jo je to motor 120 Dik za Tipy
Extreme Tyres