skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
přehřívání, prasknutí těsnění pod hlavou
právě, že už asi třetí těsnění, na tom posledním bylo najeto 3000km
s těma přesahama porád nevím, že by si to vzpomělo až po najetí 3000km, předtím nic,zase jsem stím nejel žádnou dálkou

s těma přesahama porád nevím, že by si to vzpomělo až po najetí 3000km, předtím nic,zase jsem stím nejel žádnou dálkou

-> spartra: no su dve moznosti :
1. tou kompresiou,ak si ju dobre vyratal ti nevydrzalo origo tesnenie(ak si mal origo)
2.to co pises,ze ti bublalo do expanzky,tak to ukazuje na presahy,ja som mal presne to iste,prejavuje sa to tlakovanim do chladenia,cize bublanim do expanzky,mne takto roztrhalo hadice a bol to presah na 4valci,stacilo napravit,dat nove tesnenie pod hlavou a uz to fici 8000km v pohodicke
1. tou kompresiou,ak si ju dobre vyratal ti nevydrzalo origo tesnenie(ak si mal origo)
2.to co pises,ze ti bublalo do expanzky,tak to ukazuje na presahy,ja som mal presne to iste,prejavuje sa to tlakovanim do chladenia,cize bublanim do expanzky,mne takto roztrhalo hadice a bol to presah na 4valci,stacilo napravit,dat nove tesnenie pod hlavou a uz to fici 8000km v pohodicke

kompresi počítám kolem 11:1, přesah má bejt myslím 0,07- 0,14mm, to mám +-.

-> spartra: ja mam kompresiu 10,2 a chladi to paradne,ziadny problem,ale to co pises ze hadzalo bubliny do expanzky,to je naznak zlyho presahu a tlakovania do chladenia,a z toho prdlo aj tesnenie

taky to nejdřív házelo bubliny do expanzky, asi prdlo těsnění, pak voda natekla do oleje a do válců

co jsem měřil, přesahy jsou min 0,1mm na všech válcích, zavzdušnění to ne, předtím nebyl problém, vodu se nedolíval, byla vždy mezi ryskama, termostat jsem měl na 88 stupňpů, motor má vyšší kompresy, zdá se, že ho nestíhá uchladit, co zkusit tam dát termostat na 80 stupňů, taky vypadá, že sou i v prdelce pístní kroužky

-> spartra: zle presahy,zavzdusneny okruh chladiaci,malo vody v chladeni,vadny termostat.... nic viac ma nenapada

Dával bych to za vinu hlavně špatným přesahům, jsou skutečně OK jak píšeš?
zdravím,mám další technickou
, mám motor 781.136 mírně upravenej, k otázce, měnil jsem těsnění pod hlavou, ta byla rovnána, bylo to bez problémů, jedu 350 km na slovač, přes noc stojím, pak po 150 km zpět konec, těsnění pod hlavou v hajzlu, zhruba po 3000km, hlava to naštěstí přežila bez újmy, přesahy vložek jsou O.K, zdá se že na dálkový trasy se moc ohřejvá
, máte nějakou radu, zkušenost, děkuji


