skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Voda z vyfuku
-> kamikaze: nene už to mam spravené a jede to peklo jak jsem vybrušoval to sání tak se tam vyskytla dutinka která se po natladování prodrala ven a tama to přisávalo tu vodu sání je vyměněné a je to pohoda akorát mi to nedrží volnoběh ale mechanik mi říkal že at si tam hodím spátky starej karbec že tenhle jestli jsem rok nepoužíval tak bude někde něco steřellého a prasklého tak že mam přehodit ten starej a uvidim že je to určitě tim karbecem
-> Eidy: Podle toho co píše, tak to někde probral moc.
-> Mára-rs: Ještě mi napadlo, byla voda ve válci? Pokud ne, tak to je někde ve výfukových kanálech a pokud byla, tak možná i kopnutá klika.
A nemůže ti to třeba téct mezi sacím potrubím a hlavou po svodech a výfuku stékat pryč?
-> Mára-rs: Ještě mi napadlo, byla voda ve válci? Pokud ne, tak to je někde ve výfukových kanálech a pokud byla, tak možná i kopnutá klika.
A nemůže ti to třeba téct mezi sacím potrubím a hlavou po svodech a výfuku stékat pryč?
-> Mára-rs: mne praskla liatinova hlava v strednom vyfukovom kanale, ked motor bezal nic sa nedialo, akonahle som ho vypol, vodny okruh ako bol pod talkom zacal prepustat vodu a start bol uz dost obtiazny, ak som nedal viecko na expansku tak sa to spravalo normnalne
-> Mára-rs: Taky tam může být prasklina, která se otevře až po ohřátí.
-> kamikaze: to mě vubec nenapadlo díky
-> Mára-rs: Evidentně nevíš o čem je řeč, no nic. Náhodou jsi nezkoušel napustit samotnou hlavu vodou, když byla venku?
-> jerzy: já mám komresi dobrou vše šlapalo akorát mi někde protíká voda zkusim to sání a uvidím no. A to že si tam neměl kompres ja nějaná záhada ne přišel jsi na to proč snad jen že si tam nedal svíčky nebo jinak fakt netuším
zjistil jsi čím to bylo ???

no tak hlavu jsem sundal nebylo tam ani smítko hliníku co jste tady vyhrožovaly někteří ze samovýbrusem a těsnení vháji tak jsem nechal hlavu přebrousit nasadil jsem a furt to samé namadá mě snad jen zkusit vyměnit sací potrubí třeba by to mohlo být tam
-> jerzy: ale jemu to aj nastartovalo
ci aj tebe ?

-> Eidy: popcorn pro opravdové závodníky :D
nicméně k tématu, ve svých počátcích tunění jsem taky brousil kanály :D hlavu jsem měl dole ale ventily jsem nesundal. po "vybroušení" (rozuměj rozšíření začátku kanálu) jsem piliny vyspal a pusou profoukl a šup s tim na motor :D
jaké bylo překvapení že startér točil motorem bez odporu, jelikož tam nebyl vůbec žádný kompres :D
nicméně k tématu, ve svých počátcích tunění jsem taky brousil kanály :D hlavu jsem měl dole ale ventily jsem nesundal. po "vybroušení" (rozuměj rozšíření začátku kanálu) jsem piliny vyspal a pusou profoukl a šup s tim na motor :D
jaké bylo překvapení že startér točil motorem bez odporu, jelikož tam nebyl vůbec žádný kompres :D
-> Eidy: no přece s příchutí karbonu 



-> Eidy: Hořkej s příchutí M7AD.
-> Tommyk:
Dělal bys sladkej nebo slanej popcorn?


-> Eidy 05.12.13 13:13:55:
mít nějakou sračku motor, a stojan, tak bych to snad vyzkošel
ale možná bych spíš zkusil kukuřici, jako vedlejší účinek by z výfuku mohl lítat popcorn :o))



mít nějakou sračku motor, a stojan, tak bych to snad vyzkošel


-> Eidy: Dekarbonizace

Už jsem to našel. bigandrew.webzdarma.cz/na
vody/30.htm 

Ale sekcia Vtipy je predsa nižšie

-> Mára-rs: Dobrej vtip. Mi to připomnělo čištění motoru zevnitř rejží. Bohužel to nemůžu najít. 

Mám hlavy i kompletní motory 50kw. Mohu udělat téměř jakékoli úpravy těchto OHV hlav.
-> Mára-rs: nedělal bych to když to není nutný. když žo uděláš moc, pak klepou pořád ventily. a málo téměř nepoznáš.
-> Mára-rs: A víš vůbec k čemu je ta vyšší komprese dobrá? Snížením hlavy vůbec nezvětšíš kompresi, ale kompresní poměr. Přečti si něco než zlikviduješ další hlavu a motor.
-> Tomaso435: já ji nemám ale hlavy se snižuje snad kvůli větší kompresi ne?
-> Mára-rs: nu optimista a ano mpi hlava je lepsia ale ked ju budes znovu upravovat je dobre ju rozobrat a uz zgeneralkovat
-> Mára-rs: proč to chceš snižovat, to je ta hlava mpi kterou máš tak vyžraná ?
skoda-virt.cz/cz/.../6995
-hlavy-felicia-rozdelenie
Nebo sehnat MPi engine komplet, rozhodit, upravit, nasadit a jezdit, nebude to nejsnažší a jistější, než se plácat s hlavou kterou nasadíš na motor s brusnýma částicema a dávat motor stejně jinej. Pokud bych se to snažil čistit, tak bych osobně čistil i písty vyjmuté z válců
Nebo sehnat MPi engine komplet, rozhodit, upravit, nasadit a jezdit, nebude to nejsnažší a jistější, než se plácat s hlavou kterou nasadíš na motor s brusnýma částicema a dávat motor stejně jinej. Pokud bych se to snažil čistit, tak bych osobně čistil i písty vyjmuté z válců

-> Mára-rs: Nechej to na někom jinym.
já věřím tomu že se stím nic nestalo spíš chci radu jestli tu hlavu z mpi a o kolik ji snížit ?
-> Mára-rs: tak rozobrat komplet motor a vypucovat
-> Mára-rs: Tak to mame jenom cca 900 otacek :)
ten motor běžel asi tak minutu jenom
-> Mára-rs: zhanaj nahradu za tento motor
-> Mára-rs: ted ten motor můžeš s největší pravděpodobností vzít, roztočit a zahodit hooodně daleko..
teda záleží jak dlouho běžel po téhleté úpravě...
možná to nebude tak hrozný


možná to nebude tak hrozný


-> Nwkt: To uz se mu ten vybrus asi udelal sam...
kdy sem tedy měl dát novou hlavu slyšel jsem že je lepší dát z feldy z mpi je to fakt ??
-> Mára-rs: Tak to si dobrý blázen, jak jsi dostal veškerý nabroušený bordel z kanálu a dosedací plochy u ventilu (pokud byl vůbec úplně zavřen) a jak jsi to vlastně brousil, když ses dostal jen na začátek kanálu kde to nemá moc přínosu, důležité je zlepšit tvar kanálu kolem vodítka a vyśtění k sedlu. Hlava se upravuje sundaná z motoru, ani by mě snad v životě nenapadlo že by to někdo chtěl dělat na složeném motoru a pokud už je dole kvůli úpravě, tak se po takových úpravách tlakuje, případně i prostor předehřevu vody v sání, už jen z důvodu že každá snad třetí hlava propouští více či méně vody kolem 3 mrazovek. Pokud by jsi chtěl úpravu hlavy, dělám takové věci teď denně, možnost domluvy přes sz.
-> Mára-rs: nikdy to poriadne nevyfukas ja som ju umyval a co este z toho islo bordelu

-> Syny: To udělá i s výbrusem no
-> Syny: zas tah jemne niesu ale to je fuck ked mu to pada do motoru
-> Syny: jo je mi to jasné byla to trochu blbost ale vždycky jsem si zavřel ventil a pak jsem to vyfoukal



-> Mára-rs: Tyvole jak se vybrusuje vyfukovy a saci na nasazenej hlave?
To jako ty jemny pilinky padaj do motoru a na ventily?



-> Mára-rs: to ale pre motor nebude moc zdrave
tak tak
-> Mára-rs: si brusil vyfukove a sacie na osadenej hlave ?
neni tam no je mi ta jasné ale hlava sundaná nebyla takže typuju že jsem to probrousil někde :/zitra sundám a uvidím no
ale kontroloval jsem to a nikde jsem nic neviděl tak uvidím no

-> Mára-rs: a voda z nadrzky mizne ?
no je modrá a teče to docela s kopečka :D
-> Mára-rs: a kolko vody ,nieje to len kondenzacia