Nestartuje za tepla

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 18.04.2006 do 20.04.2006, založil/a Magiver
řadit dle data
22:22:53
20.04.2006
Elvis
Tak tohle mi dneska začal rapid dělat12
21:22:12
18.04.2006
Tomasson
-> Magiver: pak napis jak si dopadl dela mi to to same...
20:33:59
18.04.2006
Magiver
-> ace ventura: Díky za tip - vyzkouším4.
20:32:52
18.04.2006
Magiver
-> charon: Olej i filtry jsem měnil - to dělám u každého auta, jen na ty svíce jsem zapomněl...8
20:09:13
18.04.2006
ace ventura
-> Magiver: podobnej problém jsem měl taky, teplej motor jsem po 10 minutách startoval s plnym plynem ale i tak to stálo za prd, víc prochladlej šel v poho. Chyba byla v karburátoru: shodou okolností jsem řešil nepravidelnej volnoběh. Po jeho sundání byly volný všechny štefty v potrubí a těsnění pod víkem taky nic moc, takže výměna, profouknutí a naštelování a teď nastartuju bez plynu na drc po chcípnutí při jakýkoliv teplotě
19:15:17
18.04.2006
charon
Tohle se u tato faveca stavalo pravidelne, pomahalo startovat bez sytice s plnym plynem a okamzite po naskoceni plyn ubrat. A byt tebou, tak bych vymenil svice, filtr (vzduchac, benzinak a olejovej i s olejem), to by podle me mela byt prvni vec, kterou kazdej clovek udela, pokud koupi jety auto.
17:40:59
18.04.2006
Magiver
Zdravím, tak jsem si včera se dvěma spolučestujícími zatlačil zhruba 500 metrů... 10

Prostě jsem zastavil, zhasl motor, po 10ti minutách chtěl nastartovat - starter točí s motorem a ... nic74 . Tak to po chvilce zkouším znova a zase nic, ani po "našlapání" pedálem plynu. Tak zkouším po chvilce startovat se sytičem bez plynu, bo to kdysi když to podobně nešlo nakopnout pomohlo... ani boha39 !

Tak jsme se jali auto tlačit, ani po několika pokusech nic150 . Úplně vyčerpaný131 jsem to naposled zkusil natočit a ... najednou motor okamžitě bez protestů naskočil a předl stejně jako předtím9 ... Bylo to asi 30 minut od prvního neúspěšného pokusu.

Ptám se, v čem je krpa? Teplý motor nestartoval ani při roztlačení a "relativně" studený úplně v poho90 .

Jen pro doplnění, motor je 120 s karbecem SEDR, úplná sériovka, ale má něco za sebou (120tisíc km)179 .

Mohl by tento problém být způsoben špatnými svícemi - nevhodná tepelná kapacita (nebo jak se to nazývá)? Ještě jsem je neměl venku - mám to auto krátce... 8

Nebo hledat chybu někde jinde?36
Extreme Tyres