
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
komprese??
na to vidis v akom stave to vsetko je, ja napr. na S130 nepretocim, musim povolit sviecky....to je kompresia

-> Paul: Nevadi mužeš s tim točit i proti, ale když budeš otačet třeba o celou otačku, tak vždy radši po směru

-> Paul: To, že válce při kompresi kladou malý odpor ti nemusí vadit do tý doby, než ti to začne vadit při jízdě (nízký výkon.)
Jo a ještě se chci zeptat,jestli motoru nějak vadí když budu tim věncem(roztáčí ho startér) točit vlevo nebo vpravo.Díky
->Martin: No odpor to klade,ale myslel jsem že to bude klást větší,ale jestli to syčení je normální,tak díky za odpověď.
Tak vystředění se dělá nejlépe náhradní hřídelí z převodovky. Když je nouze, tak jde použít i nástavec z goly.
To syčení při protáčení motoru je normální zvuk. Ale odpor by to klást mělo.
To syčení při protáčení motoru je normální zvuk. Ale odpor by to klást mělo.
Lidi mám takovej dotaz.Měnil jsem lamelu a přítlačák a je normální že šlo rukou otáčet věncem?Svíčky sem měl v motoru,tak tam musí bejt nějaká komprese ne??Jako trochu odpor to mělo,ale nějak se mi nezdá,že když sem točil tim věncem,tak sem slyšel jakoby někudy ucházel tlak.Jediny co jsem sundal,tak bylo altec,termostat,pal.čerpa
dlo,vodní pumpu a rozdělovač jinak je motor složenej.Taky se chci zeptat čim vystředit spojku,když nemám mrkev.Díky moc za rady.