skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
lze u motoru 120ls snížit hlava o 0,9mm?
ok díky ja právě u tohodle nemam přehled dík
-> Mára-rs: 500
zdarvim chtěl jsem se zeptat kolik mám nbídnout za hlavu na fačko sníženou o 0,6 mm je jetá díky
max je 2 mm to mam z overenych zdroju
-> petřík: někdo kdo to odfrézuje, ale s tímhle patvarem se většinou nikdo nechce dělat, tak to obere do roviny.... taky to je funkční
-> petřík: Každý kdo dělá motory do soutěžních aut to máš základ aby se ti nepotkaly písty s ventily
a nevíš kdo by to uměl udělat (kontakt)
-> petřík: Vidím že krást obrázky umíš . To je úprava aby ti ventily nechytaly o píst stačí si to přečíst
NO MOC TO Z TOHO NEHÁPU ... PÍŠE SE TAM ŽE NA TOM OBRÁZKU JE SÉRIOVÝ PÍST 120LS.
A UŽ NĚJAKÝ DOLÍŠKY MÁ .TAKŽE MUSÍ SE S TÍM NĚCO DĚLAT NEBO NE?
A UŽ NĚJAKÝ DOLÍŠKY MÁ .TAKŽE MUSÍ SE S TÍM NĚCO DĚLAT NEBO NE?


-> ps: Moc hezkej píst ten vlevo!
ptám se kvůli vypouklejm pístum . jestli náhodou nebudou na rážet o ventily.
díky moc
díky moc
