-> ZdeněkH: Ne, bylo to poprvé. Nebo podruhé, teď nevím jestli si to nepletu s jinou diskusí.
To víš, když píšu z práce a druhou rukou něco dělám, nesoustředím se jako kdybych dřepěl u compu :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak poznám rozdíl??? 40kw a 50kw
10:05:59
16.03.2012
16.03.2012

Markop
09:57:58
16.03.2012
16.03.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Markop: nemám radost jen mě někdo ... Mám dojem, že zrovna tobě to datum utíká dost často
09:57:28
16.03.2012
16.03.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> vhml: zostra? Ani ne kdyby to bylo zostra tak jsou tam jiná slova 

09:57:27
16.03.2012
16.03.2012

Markop
-> vhml: On má radost, že může něco napsat. Nekaž mu jí.
Píšu z mobilu a nějak mi to datum uniklo.
Píšu z mobilu a nějak mi to datum uniklo.
09:53:28
16.03.2012
16.03.2012

Markop
Ha ha, teď jsem si toho všimnul :-D
No jo, stane se.
No jo, stane se.
09:48:43
16.03.2012
16.03.2012

vhml
-> ZdeněkH: proč tak zostra?
09:48:10
16.03.2012
16.03.2012

vhml
-> Markop: to ses seknul o 7 let :-)
09:47:32
16.03.2012
16.03.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
-> Markop: prober se tahle rada už nikoho z dříve zúčastěných neosloví. Fire už ani nemá favo
09:44:11
16.03.2012
16.03.2012

Markop
-> Labros: Ale ano, pokud upraví odstředivou regulaci v rozdělovači a předstih, dostane z toho pravděpodobně i víc než 50kW a ani nebude muset přetryskovávat karburátor jako je to u 136X, kde je tupější vačka. 136B je svázán emisní normou EURO1, s karbecem bude ostřejší. A pokud ho přetryskuje, tak to bude ještě lepší, zvedne to krouťák o dalších 4 - 5 Nm.
09:12:41
16.03.2012
16.03.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Toušík: jiné jsou písty, vačka ..
07:37:00
16.03.2012
16.03.2012

minno
-> Toušík: áno je.
07:30:41
16.03.2012
16.03.2012

Toušík
Tak já se začnu zas pomalu ptát tady u motorů. Rozhodl jsem se že se bude stavět nějakej solidní motor. Po včerejší návštěvě u čepka mám tak jasno co a jak by mělo bejt. Mám doma motor z feldy 50KW ale je dost mizernej mě přijde nebo spíš najeto 150000. A ještě mám možnost skoro zadarmo koupit motor z 40Kw feldy kterej má najeto tak 40 000. Ale jde mi jen o to zda je spodek (klika, blok) stejnej jako u 50kw?? Díky
13:33:57
20.11.2005
20.11.2005

Fire
-> Labros: jasne, ja hlavne musim sehnat motor + hlavu abych vubec mohl jezdit, jestli to bude mit 50 kw nebo min me netrapi. bude to ale kazdopadne jezdit lepe :-))) akorat mam strach, abych nekoupil nejakou zlenivelou filcku motor :-(((
21:46:39
19.11.2005
19.11.2005

Labros
-> Fire: těžko říct, spíš ne - ta řídicí jednotka ve feldě je na těch 50kW naprogramovaná, kdežto tvůj karbec a zapalování ne (jestli máš to původní ze 135) -každej karbec a každej rozdělovač je určenej a vyladěnej pro určitej typ motoru, podle toho jsou přesně určený průřezy trysek, průměry difuzorů, obohacovač, kapacita akcelerační pumpičky, průběh odstředivý regulace... Největší šanci dostat z toho 50kW je podle mě použít zapalování a karbec z 50kW fáva, anebo aspoň trysky a pružinky odstředivý regulace. Ale zase myslim že i s původním karbecem a rozdělovačem ti to pojede výrazně líp, než původní 135 motor, takže jestli to bude mít 50kW nebo o něco míň tě nebude tak trápit.
04:25:49
19.11.2005
19.11.2005

Fire
-> Labros: hele, kdyz dam motor z fildy na karbec, bude mit taky tech 50 kw jako na BMM ???
10:05:32
18.11.2005
18.11.2005

Labros
-> Fire: vidíš, nakonec budeš rád že motor šel do kytek ;)
19:37:47
17.11.2005
17.11.2005

petr s
1 je číslo motoru
2 je typ motoru 136 B 136 M = 50 KW
2 je typ motoru 136 B 136 M = 50 KW
19:28:16
17.11.2005
17.11.2005

petr s
pod číslem motoru je napsáno třeba
781.136M
781.136M
19:25:52
17.11.2005
17.11.2005

Fire
-> ps: to cislo je kde????
19:08:17
17.11.2005
17.11.2005

petr s
-> Fire: Podle označení pod číslem 136 a třeba M
19:01:46
17.11.2005
17.11.2005

Štěpán
podle pistu,je to jako 135 a 136 :-)
18:53:19
17.11.2005
17.11.2005

Fire
Ahoj, tak motor sel pod kytky a shanim novy...uz se neco rysuje, chci tam feldu 50 kw. Jak ji poznam od feldy 40 kw??? BMM...dik