skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Příčný výfuk
22:26:52
29.10.2011
29.10.2011

castrol
-> Needokm: 2 roky bratmm
22:24:26
29.10.2011
29.10.2011

Needokm
co ten výfuk? Zatím nic? Cena? Svody 4 do 1 bych bral:) FotO?:) Díky
18:10:21
07.08.2009
07.08.2009

105
-> Fén: skoda mohl z toho byt zajimavy projekt.. ja bych si taky osobne koupil:)
16:56:05
07.08.2009
07.08.2009

Fén
-> 105: Výkresy leží zaprášené v archivu.
16:45:42
07.08.2009
07.08.2009

105
-> Fén: a jak to dopadlo ?:)
16:30:02
07.08.2009
07.08.2009

Fén
Tý brďo... Čas letí vážně rychle... :o)
10:22:16
07.08.2009
07.08.2009

venni
-> buchteeeeeec: 2005 

10:22:13
07.08.2009
07.08.2009

petr s
-> buchteeeeeec: podívej se na datum kdy se to probíralo
10:17:36
07.08.2009
07.08.2009

buchteeeeeec
mas ho jeste...a kolik za nej

11:04:19
20.11.2005
20.11.2005

Honza M
-> Zufaannka: Něco nového?

18:33:32
10.10.2005
10.10.2005

KEAN
-> Faann: Jak že vysoký budou ty přední pružiny??
20:39:24
09.10.2005
09.10.2005

Fén
-> Max: To budu.
11:20:26
09.10.2005
09.10.2005

snoopy
-> Faann: Taky bych mel zajem o samotny svody
11:00:42
09.10.2005
09.10.2005

Max
budeš prodávat samotný svody ?
12:59:35
02.10.2005
02.10.2005

Roupik
Faann: Se mnou taky počítej na jeden pár předních pružin. Mejla jsem ti psal.
11:49:03
02.10.2005
02.10.2005

Pavel P@nkáč
-> Faann: ty svody co nabízíš na svích stránkách jsou 4do1 nebo klasika?
11:45:42
02.10.2005
02.10.2005

KEAN
-> Pilot 105: Tak by sem mohl třeba někdo napsat jak to ve skutečnosti jeMyslím že Faann by to měl určitě vědět....
00:45:20
02.10.2005
02.10.2005

Pilot 105
-> KEAN: No vidíš a teď se v tom vyznej.

12:57:34
01.10.2005
01.10.2005

KEAN
-> Pilot 105: Faann tvrdil že pružiny dle L/A jsou přibližně o 12% tvrdší...
11:09:43
01.10.2005
01.10.2005

Aladin
-> Zazaa: ale na cestě je homologace 100/+-1dB, ne? á nevím, jen se ptám
10:30:17
01.10.2005
01.10.2005

Zazaa
no nechci vas zklamat, ale na ten pricnak podle L/A tezko nekdo da homologaci kdyz ma hlucnost 99dB
01:24:26
01.10.2005
01.10.2005

Fén
-> Pilot 105: Není zač. :o)
01:18:13
01.10.2005
01.10.2005

Pilot 105
-> Faann: Děkuji. Mě právě Saky tvrdil, že L/A pružiny jsou +/- stejně tvrdé jako série.
00:49:38
01.10.2005
01.10.2005

Fén
-> Pilot 105:
Průměr drátu -> 12,5 mm
Průměr vnější -> 103 mm
Volná délka -> 284 mm
Síla pro stlačení na délku 195 mm -> 4000 N
Průměr drátu -> 12,5 mm
Průměr vnější -> 103 mm
Volná délka -> 284 mm
Síla pro stlačení na délku 195 mm -> 4000 N
00:44:12
01.10.2005
01.10.2005

Pilot 105
-> Faann: Prosím tě z jakých hodnot vycházíš u sériových pružin?
20:21:28
30.09.2005
30.09.2005

KEAN
-> Faann: Tak máš odemne mail, snad se v tom vyznáš

19:35:05
30.09.2005
30.09.2005

Fén
-> KEAN: Pro jistotu napiš na pruziny@faann.net jaké chceš pružiny a barvu. Jinak na výběr jsou tyto odstíny www.barvy.cz/view.php?cis
loclank... .
19:26:21
30.09.2005
30.09.2005

KEAN
-> Faann: Tak se mnou můžeš počítat..víš které chci?bude více barev?
19:24:08
30.09.2005
30.09.2005

Fén
-> KEAN: Podle čísel by to mělo být 12%.
18:12:32
30.09.2005
30.09.2005

KEAN
-> Faann: Jak je to prosim te stou tvrdosti u pruzin...jak sem psal nize...
17:17:36
30.09.2005
30.09.2005

Fén
-> Bagrr: Myslíš co vše vyrábím?
17:14:30
30.09.2005
30.09.2005

Bagrr
-> Faann: s čím vším vlastně počítáš, že by mohlo býti tebou vytvořeno ku prodeji?? Abych asitak věděl, kolik si mam ušetřit


21:36:11
29.09.2005
29.09.2005

KEAN
-> Faann: Tak s tím výfukem je to OK a ty pružiny chci...jaké to sem ti už psalJeště by mě zajímalo o kolik sou ty dle L/A tvrdší než sériovky
21:16:37
29.09.2005
29.09.2005

Fén
-> KEAN: Výroba těhle výfuků je po finanční stránce velmi náročná, takže to nebude tak rychle. Počítám to tak až na jaro 2006. Objednávky na přední pružiny přijímám do 16.10.2005, protože pak půjdou už do výroby.
21:07:42
29.09.2005
29.09.2005

KEAN
-> Faann: Taky bych do toho šel...ale musiš přiblížit denu...a nejspíš ještě musím dát přednost těm pružinám od tebe,kdy budeš brát nějaký objednávky??
21:16:27
27.09.2005
27.09.2005

hymla
-> Faann: taky si myslim ze vic liby by do toho slo kdybys je mel schvaleny pod naraznik, za celem to neni ono to si muzou koupit zrovna nejakej uni a bude to mit ten samej efekt, me se teda libi taky nejvic pod (nebo misto) narazniku

08:30:57
27.09.2005
27.09.2005

DuriQ
Faann: neni to take strasne ked je to pod tym naraznikom
a hlavne to vyzera normalne a ne akoby si za sebou tahal daky bojler 


07:00:17
27.09.2005
27.09.2005

Gryzly
-> honzam: No myslím že za ocelovej výfuk 1500 kč je dost nereálná cena, počítám spíš tak 4 - 8000kč A určitě to nebude pod dva.
21:13:39
26.09.2005
26.09.2005

Honza M
-> Gryzly: Taky z toho mám radost a čekal jsem že ty se ozveš
Cena 1500kč za železný výfuk by byla super. Ale já bych radši ten nerez. Tak se ptám na cenu... Přibližnou?

21:12:58
26.09.2005
26.09.2005

Fén
-> Gryzly: To záleží kdy žeženu potřebné finance na homologaci.
21:07:56
26.09.2005
26.09.2005

Gryzly
-> Faann: Ku*va fáááne mám zájem, aj kdyb to stálo třeba 15000 z rezu plechu. bo místní poldové mě furt buzerujou za ten muj vejfuk. takhle bych jim stčil pod nos kopii atestu a byl bych vysmátej. Kdy by tak výhledově měla bejt první serie? třeba vánoce, jaro? já jen jestli mám zatím nasadit seroivej a nebo koupit uni s atestem.
20:17:37
26.09.2005
26.09.2005

Honza M
-> Faann: Je to supr že plánuješ takové věci
Kolik by tě vyšla ta homologace? A cena za kus by se pohybovala jak? Stačí přibližně

19:56:28
26.09.2005
26.09.2005

Bagrr
-> Faann: lepčejší by bylo jako l/a páč by to bylo naprosto přesný a zvuk by byl taky jinčí:o)) Ale jak žíkam, se mnou hnedtak nepočítej nejdřív musim sehnat ofiko schválenej osmikanál (zatim mam fávo:o(( ) Chci totiž autíko hodit do stavcu kerej by poulísmenům, nevadil....
19:50:45
26.09.2005
26.09.2005

Fén
-> Bagrr: Raději bych to umístil pod nárazník aby to moc nehřálo. Ale vše záleží na směrnicích.
19:49:21
26.09.2005
26.09.2005

Veron
-> Faann: myslim si, že toho moc nelituješ.. Šikovný lidi jsou jako zaměstnanci škoda.
-> Bagrr: asi by se mi schovanej líbil víc, ale vzhledem k chlazení motoru je to víc než nepraktické. I když origo je taky hned vedle motoru a "vůbec" to nevadí.. A nebo to vadí? Že by to byl jeden z důvodů "uvařených" škodovek?
-> Bagrr: asi by se mi schovanej líbil víc, ale vzhledem k chlazení motoru je to víc než nepraktické. I když origo je taky hned vedle motoru a "vůbec" to nevadí.. A nebo to vadí? Že by to byl jeden z důvodů "uvařených" škodovek?
19:42:11
26.09.2005
26.09.2005

Bagrr
-> Faann: kdyby bylo 4 v 1 a k tomu nerez příčáček za ňákou rozumnou cenu s homologfací tak kdyby byly úspory tak do toho du... Ale vše je otázkou peněz.... Podle l/a znamená schovanej za čelem??
19:32:28
26.09.2005
26.09.2005

Fén
-> Veron: Jsou chvíle když si říkám že jsem měl raději zůstat zaměstnancem. :o)
19:23:11
26.09.2005
26.09.2005

Veron
-> Adam Radimovič: pokud nesežerou ony nás -)))
-> Faann: to je v pořádku, většinou si lidi vybrat moc nemůžou.
-> Faann: to je v pořádku, většinou si lidi vybrat moc nemůžou.
19:09:00
26.09.2005
26.09.2005

Fén
-> Veron: To je tak, když se koníček stane z části obživou. :o)
19:02:44
26.09.2005
26.09.2005

aDAm
a zviratka by se mely zabijet a papat ;-)