skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vstřikování na 120
10:02:32
28.12.2011
28.12.2011

ferrari
-> stepan: Presne tak, závisí to od stavov konkrétnych motorov a áut a samozrejme áno, od sprevodovania...a ešte na 20 ročných autách väčšinou už ani nikto nevie, čo je vlastne v motore.
23:31:49
27.12.2011
27.12.2011

stepan
-> Peter/favo: Tak ono by bylo něco jinýho porovnávat to na nových autech, a něco jinýho je porovnávat 10 až 22 let starý různě ojetý auta. 

22:27:54
21.12.2011
21.12.2011

kury
-> Peter/favo: a nebyla ta felda mpi 40kW?
22:08:33
21.12.2011
21.12.2011

Dušan
-> Peter/favo: vykon motoru je mechanicky dany. Jde tam hodne o efektivitu mnozstvi paliva vs ten vykon. MPI si vezme urcite nejmin
22:05:01
21.12.2011
21.12.2011

Peter/favo
no mne sa to aj tak nezda nato ze je to mpi som cakal viac, sa mi zda ze to ide rovnako ako bmm ale mozno je to prevodovkou
19:57:27
21.12.2011
21.12.2011

milos1400
-> Peter/favo: pokud vse funguje jak ma tak 4bodove vstrikovani je nejdokonalejsi z tech moznosti cos napsal(to ktere pojede vic je na tom kolik ma ktere kw a jak radis atd.....)
19:21:22
21.12.2011
21.12.2011

Peter/favo
kazdy hovori ze jednobod je sracka a pritom na testoch ktore sme robili z feldou mpi a favoritom karbecom 136 a favoritom jednobod 135 bol na rychlostnej skuske jednobod najlepsi ...felicia bola mozno o 2sekundy lepsia 

17:36:55
21.12.2011
21.12.2011

rsvancara
-> Dušan: přesně tak ...
Vstřikovač (SPI)
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../6710-teleso-v strikovace
Sací potrubí
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../6712-trubka-s aci-uplna
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../6713-vlozka-s aci-trubky
Vstřikovač (SPI)
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../6710-teleso-v strikovace
Sací potrubí
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../6712-trubka-s aci-uplna
skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../6713-vlozka-s aci-trubky
21:49:41
19.12.2011
19.12.2011

Dušan
-> maruz: ne, jedine na 135GLi coz je 8mi kanal
21:47:32
19.12.2011
19.12.2011

maruz
Zdravím, je možné že by bylo jednobodové vstřikování z výroby i ve škodě 120 vyrobené koncem roku 1989?
13:03:49
01.10.2005
01.10.2005

BoRiS!!!
-> Majkl: Byli jak 135Li tak 136Li tak to same i v GLkovych variantach...
22:25:40
26.09.2005
26.09.2005

Samantus
-> Adam Radimovič: to musi bejt dobry huleni co?
11:35:40
25.09.2005
25.09.2005

aDAm
mno ale dodělat střiky na litinu a pětikanal je celkem ojeb...MPi tam podle mě nedate leda tak SPi.....
11:19:49
25.09.2005
25.09.2005

Dieter Bonrath
Milosek->Teď jsem jednu viděl na prodej (tedy 135Gli) za 14tis, prý kastle v kopru ale motor a nápravy ok
20:37:30
23.09.2005
23.09.2005

Dale_Estelle
-> Jirik: čistě náhoodu - nevzpomeneš si přeci jen, kdes ten jiný návod našel? rád bych ho pročet.......
11:14:48
12.09.2005
12.09.2005

Majkl
-> Milošek: a nebyly to 135 Gli ?? o 136 GLi sem nic neslysel...
11:09:56
12.09.2005
12.09.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Gryzly: Prcání ? Já nechápu, jak se můžeš hrabat v autě a ještě u toho prcat. 
Mimo jiné mi plno lidí říkalo, že subjektivně jim jelo líp Fávo s karbecem než s Motronicem.
U MPi bych volil hlavu, vstříky samozřejmě s potrubkem, RJ, zap. lištu, termostat bych upravil pro snímače Škodováckej, ten Felicijskej stojí za hovno a ještě je velkej.
Řemenici na plochej řemen i s altíkem bych dal taky z felicie. Odměřil bych si vzdálenost lambda sondy od výfukového potrubí a nebo alespoň část potrubí vzal a dovařil k němu požadovaný vejfuck. Nezapomněl bych si přesně ošablonovat pozici čidla polohy klikovky z felda převodovky na škodováckou.
A na techwebu popisuje i kam umístil čidlo klepání apod. To bych obšlehnul.
Někde na netu jsem našel přestavbu na kompletní MPI motoru 742.136, ale už nevim kde. Byl to návod lepší jak na TW.
Motronic bude mít spotřebu lepší jak karbec, neboť Favo 1.3 si vezme v karbu podle mě neúměrně dost. Ale přestavba se podle mě nevyplatí.
MPi se už vyplatí, běh motoru bude čistější, sametovější, příprava směsi přesná, a ne že šlápneš na plyn a AC pumpa ti tam frkne benzín a podle nastavení to karbec spálí nebo vyplivne. A rozhodně bych tam jímnul i katalyzátor.
Na emisích by se obtáhli.

Mimo jiné mi plno lidí říkalo, že subjektivně jim jelo líp Fávo s karbecem než s Motronicem.
U MPi bych volil hlavu, vstříky samozřejmě s potrubkem, RJ, zap. lištu, termostat bych upravil pro snímače Škodováckej, ten Felicijskej stojí za hovno a ještě je velkej.
Řemenici na plochej řemen i s altíkem bych dal taky z felicie. Odměřil bych si vzdálenost lambda sondy od výfukového potrubí a nebo alespoň část potrubí vzal a dovařil k němu požadovaný vejfuck. Nezapomněl bych si přesně ošablonovat pozici čidla polohy klikovky z felda převodovky na škodováckou.
A na techwebu popisuje i kam umístil čidlo klepání apod. To bych obšlehnul.
Někde na netu jsem našel přestavbu na kompletní MPI motoru 742.136, ale už nevim kde. Byl to návod lepší jak na TW.
Motronic bude mít spotřebu lepší jak karbec, neboť Favo 1.3 si vezme v karbu podle mě neúměrně dost. Ale přestavba se podle mě nevyplatí.
MPi se už vyplatí, běh motoru bude čistější, sametovější, příprava směsi přesná, a ne že šlápneš na plyn a AC pumpa ti tam frkne benzín a podle nastavení to karbec spálí nebo vyplivne. A rozhodně bych tam jímnul i katalyzátor.

Na emisích by se obtáhli.

10:40:52
12.09.2005
12.09.2005

Gryzly
-> Elvis: no podle mě by bylo lepší tam hodit to MPi, to je už propracovanější systém a prcání stím bude jen o trochu větší.
23:19:00
10.09.2005
10.09.2005

Elvis
Max:Práce s tím bude.Přes zimu stejně jezdit nebude.A má se mu jednobod válet někde v krabici.
22:48:36
10.09.2005
10.09.2005

Max
no když porovnám karbecový fáčko a jednobod,tak bych volil karbec.... Jednobod je úspornější...ale když si vemu co s tim bude práce...kdyby to bylo aspoň mpi....ale jednobod za to myslim nestojí :-)
22:12:49
10.09.2005
10.09.2005

Milošek
-> Elvis: zeptej se ve fabrice:) ty je delaly origoš na vyvvoz skodu 136 GLi byl to rok tusim 90 ale je jich hodne malo nastesti sem jednu videl na vlastni cocky:)
21:40:31
10.09.2005
10.09.2005

Libor
je to dobry hlavne na spotrebu, vykon si uz castecne nechavas zvisit nacipovanim Ř.J.
21:38:59
10.09.2005
10.09.2005

Libor
tak sorry. opsal sem to v pravym hornim roze co jsou podobny stranky nevedel sem ze webovka je jinaci...

20:33:02
09.09.2005
09.09.2005

Elvis
Mate s tím někdo zkušenosti?Vyplatí se to?
08:39:54
09.09.2005
09.09.2005

Pedros
Ta adresa je www.skoda.panda.cz

07:26:56
09.09.2005
09.09.2005

Honza M
-> Libor: Co to je za adresu?

07:26:09
09.09.2005
09.09.2005

Rapid135
nemam ale musi to byt mazec


22:25:50
08.09.2005
08.09.2005

Libor
koukni na www.techweb.cz
22:08:23
08.09.2005
08.09.2005

Elvis
Kamarád bude měnit motor ve stodváce za fáčkovej a má k tomu i komplet vstřikování.Máte někdo s tím vstřikováním nějaké zkušenosti ve stodváce?