Zdravím všechny dobré lidi,
po dlouhe odmlce jsem se vratil ke své vášni ze starých dobrých časů, tedy hraní si se škodovkou. Staří panové někteří ještě fungují, tak pořídit přebroušenou vačku ani snižit hlavu a udělat ostatní upravy nebyl problem.
na autě je tedy,
- L kova vačka 280/280 (no popravdě zda se mi že ma trochu více
- vůle jsou za vlažna (tj 50C) 0.40mm ( pod tuto hodnotu to nemělo spodek ani vrch za studena to byl problem nastartovat.
- k autu mam 3 jednotky, 1. original, +- funguje ale auto jede jak v nouzaku, 2. upravena noname pro 100ps verzi, ta jede slušně za velice specifikych podmínek, 3. speeduino 4.4.
- hlava je sebrana o 0.7mm a těsnění plech 1.5mm toto jelo jak z praku do cca 4300,, dal ani prd. tlaky ze cca 15.5-16.8 baru při 260otačkach, dal jsem tedy 2 mm těsnění ale začalo to chodit o dost lépe. tj snižení jen 0.2-0.3, tj asi 14 baru ve valci na 280ot.
ladím cesty louky garáž asi 5 nadrží od 95-až po 101oktan, fakt zábava.
otazka naledujicí,
volnoběh mám 1050-1150otaček, k tomu předstih 24stupnu za tepla 29 za studena. jak se dotknu plynu tak tam mám 22 až 36stupnu ve 3500ot.
stále se nemohu doštělovat. jde o to že ve chvili kdy přidám palivo, auto jede až když přídam stupen na předstihu. a já nechápu popravdě tu šiřku, jestli mám zakladni dobry volnobezny předstih,, skutečně mi stačí 32-36,,, při WOT? hlava mi to nebere, dokažu směs ochladit, i ochudit,, auto jede nejlépe někde v 10.4 až 10.7 lamda,, volnoběh 10.1.. méně okamžitě detonace i s jakýmkoliv předstihem. cca od 12cti stupnu auto skoro nejede, absolutně zaškytává ke zdechnutí,, volnoběh i vše je dělano na stroboskop,
Diky moc za postřehy a dotazy,,
S pozdravem
andrej

