základní natryskování 2x Weber Dcoe 40

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 20.06.2023 do 06.09.2023, založil/a Striker123
řadit dle data
17:55:04
06.09.2023
MVM
-> Václav Vašák: Jinak my dementi na moravě máme na autě takhle hezky vypálené výukové trubky. Což jaxi o spalování a naladění motoru bystřejším napoví.
zvětšit základní natryskování 2x Weber Dcoe 40 - obrázek od MVM vložen 06.09.2023 17:55:04
17:44:17
06.09.2023
MVM
-> Václav Vašák 03.09.23 20:59:18: No ja tam teda na tom videu vidim leda dělání kravin na letišti... než ladění. Nebo jaký mělo video přínos,co jsi chtěl ukazat?
11:18:47
06.09.2023
Eidy
-> Václav Vašák 06.09.23 10:08:23: Myslíš ještě nasrat na hlavu? Tak to pak jo.
10:08:23
06.09.2023
Václav Vašák
-> Eidy 03.09.23 22:47:05: tak víš jak,pořád jsou na světě lidi,který za svoje peníze chtějí dostat víc,než nasráno do dlaní ;-)
22:47:05
03.09.2023
Eidy
-> Václav Vašák: Tak je tam posílej a nestěžuj si.
20:59:18
03.09.2023
Václav Vašák
Prášky budu muset začít brát,abych vydržel ten pracovní nápor...nebo potenciální zákazníky začít posílat na Moravu,tam to beztak umí líp a levněji 1



test Škoda 120S carburetor Weber 40DCOE




Za mě dosti kvalitní test 5
07:43:13
08.07.2023
Bery
vezmi si prášek a nedělej problém tam kde není. tématem jsou motory a věci kolem nich.
15:04:39
07.07.2023
Václav Vašák
-> Petr Urban 28.06.23 21:48:06: karburátor(y) na T613 jsem nikdy nikomu za 12 000kč neudělal,takže přestaň fabulovat a pokud jsi pleteš T603 s T613,tak to je tvoje neznalost a tam to je za ty peníze,kde jsem nucen dát polovinu karbecu ze svého ještě moc levný a každý může jít jinam,vrátit se ovšem už nemůže 5 A s tatrováky spolupracuji už dlouho a dost často to i ladím,což je jediná záruka funkčnosti,protože zatím tomu nikdo z nich vůbec nerozuměl,protože to jsou profesionální řidiči,ale každý jsme nějaký,právě proto tuto službu poskytuji zdarma ke karbecům,kdo jí využije a nebo ne,to je už jeho věc...ono V8 s dvěma nebo více karbeci není řadový 4-válec s jedním,max. dvěma.



A neser se do mojí dcery,varuji tě naposled 4
21:48:06
28.06.2023
Petr Urban
-> Václav Vašák: Zas jenom pantem, ale komenty a názory na věc se mění jak jarní počasí. Tvou rodinu si nikdo do huby nebere ty holko co si bereš do pusy všechny, ne každého cizího zakázníka však zajímá co doma prožíváš. Karburátory si prodal napřímo ty za sebe za takovouto částku, nevím o tom že by tito slušní zákazníci od Frýdku lhali tak jako ty veřejně.
20:28:29
28.06.2023
Gabro11
-> Václav Vašák: proboha, pokud nejste cizinec, udelejte uz neco s tim "si" x "jsi", vzdyt to je hruza...
20:09:09
28.06.2023
Václav Vašák
-> vhml 28.06.23 10:43:13: a to jako znamená,že to je v něčem lepší?Tohle já asi nikdy nepochopim,...jaký je rozdíl mít motor co ujede několik desítek tisíc km v autě s RZ,než oněch třeba 10% co ujede motor na závodech?A většina motorů je dost často na otevřených okruzích,kde to dostane třeba těch 15-20km ostrých třeba 5x za sebou během jednoho dne,potom domů po ose,občas to člověka někde v zatáčkách chytne a po většinu času to neni jízda na nákup...ono když tě nechá auto kůli motoru 500km od baráku tě nasere bych řekl víc,než když se to stane na RZ,kde tě odtáhnou a propadne ti tak startovný...ale jo,názor člověka co radši jezdí se sériovkama závody,než aby udržoval starý krám u kterýho má starost,že se rozpadne 2



-> Petr Urban 28.06.23 18:30:37: jo ideálně by mě mohl majitel kontaktovat sám ne?V opačném případě mě není nic do toho,za kolik se moje karbece prodávají dál,evidentně jsi to překupníci můžou dovolit nastřelit na dvojnásobek ofiko ceny a lidi to stejně kupují,takže to asi dělám hodně pod cenou 5 A ty vlastně nepomlouváš co? 3



Hele jestli žiješ jenom pro to,aby tě pár závodníků samou radostí chytilo za ptáka,tak to tě mě je celkem líto...já žiju pro to,abych byl s mojí dcerou,hrál jsi s ní,učil jí jezdit na kole,teď už autem (lepší pozdě než nikdy,když jí je už 6 let) a byl pyšný,jaká to je hezká a chytrá holka 5 No a ty jsi už nikdy neber mojí rodinu do huby! 4
18:30:37
28.06.2023
Petr Urban
-> Václav Vašák: Nepíšu lži ani jedinou, ale fakta a můžeš si to řešit jak chceš, ale zklidíš a zklízíš co sám zasíváš již dlouhý čas. Udělal si na 613 sériové karbce bez žádných speciálních úprav, ale jen opravy za 12 000. X krát zde byl někdo s karb. např. na Favoritu, škodovce kde byla totální chudost, v jiných režimech jízdy bohatost, atd. Píšeš, vysmíváš se všem a výsledky práce jsou mnohdy jak píšu a lžeš, protože se na tebe obrací lidé dost často s průsery... Jen povzpomínej.

Frei 3x mistr republiky, Malaník v 14kách mistr republiky v Áčkách, pak opět Malaník jiný rok v bývalé otevřené kat. 17 mistr, Mozola s 1000MB mistr republiky v 17kách, Odvrša s Feldou mistr republiky, Hráček vítěz ČMPR s lada 1600vfts, Volena 3 roky po sobě Krušnohorský pohár vrchy do 1400 první místa každý rok, Rozsíval autocross první do 1600 atd. Frei se i tento rok tahá o první místa s Kašparem, Kolačanský na ČMPR první místa, Štolfa s Escortem kompletně přeskládaný karburace a ladění na brzdě, Shmied s mými díly v motoru a laděním na brzdě 2hý absolutně s 130rs min. týden na Hustopečích, všechny jeho motory co jeli Monte Carlo v různých autech naladěný na brzdě s mými komponenty, 20 dalších aut v různých kategoriích s mými díly a naladěný na brzdě co jezdí x různých kategorií...
upraveno 3x, naposled 28.06.2023 18:41:52
10:43:13
28.06.2023
vhml
-> Václav Vašák 28.06.23 10:29:47: jo, vždyť s tím má Jenda jenom 3 tituly mistra republiky rally v kategorii všech aut v období let 82-90 143 To je skoro stejná úroveň jako vyhranej sprint na srazu 3
upraveno 1x, naposled 28.06.2023 10:43:40
10:29:47
28.06.2023
Václav Vašák
-> Petr Urban 27.06.23 10:55:06: jojo,zase to co ti kde jezdí,já to teda nikde nevidím vyhrávat,jak ty tvrdíš,ale to je tvoje věc a sedr za 6-tis?Většinou to je teda za méně jak polovinu a když to je za polovinu,je to oprava totálního krámu,nebo dodání karbecu jiného...každopádně mě fascinuje,že někomu odvedu nějakou práci,on jí zaplatí a potom jde brečet k tobě,že to nefunguje,ideálně to předtím rozesere...osobně se mě nikdo s nějakým neduhem neozval a když,tak nemám problém jet X-set km jen tak,abych třeba zjistil,že dotyčný zapojil přívod benzínu do vývodu podtlaku rozdělovače 4 Ale tak s tím se musí počítat,dělám s lidma.



Bezkompresák má motor jaký chtěl mít,co to má s tím co opravdu umím společného?



Jinak bych ti doporučil,abys o mě přestal psát lži,dalo by se to řešit i jinak než povídáním na netu 4
11:04:05
27.06.2023
Petr Urban
-> Striker123: Děkuji za důvěru. Každopádně ode mě dostaneš všechny relevantní informace a nabídky co má/nemá smysl řešit, dále o stavu motoru, jeho potenciálu a možnostech zlepšení, nastavení, naladění atd., dozvíš se vše co je potřeba a uděláme vše co je potřeba po motorové stránce.
10:55:06
27.06.2023
Petr Urban
-> Václav Vašák: Ty si ohromně nesoudná trubka. Přečti si jakékoliv své posty kdekoliv tady, kde zhazuješ kohokoliv, vysmíváš se všem, urážíš všechny jak nazlobené děcko a pak napíšeš takový bull shit, co děláš převáženě sám. Já mám práci už na celou tuto další zimu a nestihám denně dělat pro celou republiku závodníků díly na MČHR, autocross, rallykcross, vrchy atd. - vše oficiální závodní scéna, ale tvou práci na závodech nepotkávám, tak nevím...

A když sem potkal např. u Bezkompresáka který ani nic moc oficiálního nejezdí, tak to moc nejelo a už od tebe zřejmě ani nic nechce, tak jak jakýkoliv opravdový závodník v CZ... Nebo jede ti už někde něco co sem nepostřehl ? Když tě kdykoliv někdo zmíní, začne prvně nadávat že je u tebe karbec půl roku a dýl, že musí poslouchat šílený řeči o tvém rozvodu a dětech, které zákazníky opravdu nezajímají, pak že s karb. byly po dodání problémy na autě a na finiš že SEDR s úpravou stál 6tis. ... To sem si v životě za super karbec co vyhrával i republiku, neřekl.... Tak už zanech trapných řečí a dej si něco na uťápnuté ego, které tady kdykoliv píšeš hovínka křičí : Halo já sem tady.
upraveno 1x, naposled 27.06.2023 10:57:36
09:57:52
26.06.2023
Bery
to bude tim že každý děláíte pro jinou sortu lidí, respektive tím,že Václav nedělá závodní motory, ale to už se tu rozebíralo mockrát
09:43:53
26.06.2023
Václav Vašák
-> Petr Urban 24.06.23 01:28:44: chápu,že musíš druhé pomlouvat,abys aspoň něco prodal na netu a neumřel hlady,pokud to na ty co mají v hlavě nasráno funguje,tak jsi to užij,na moje zakázky to nějak vliv nemá 4
09:41:33
26.06.2023
Václav Vašák
-> Striker123 25.06.23 19:57:09: pokud jsi o mě neslyšel je jenom dobře,protože nedělám pro lidi,co píší hovna na internetu jako Péťa 4
19:57:09
25.06.2023
Striker123
je pravda že Urbi fakt umí, to mám potvrzeno od více lidí. O Václavovi V. jsem nikdy neslyšel... Jakmile skončí dovolenky a bude zase čas na závodáka, začnu to nějak řešit, nejpravděpodobněji asi přes tebe Peťo, bude to asi nejefektivnější cesta a možná nakonec dle mě ta nejlevnější :-)
01:28:44
24.06.2023
Petr Urban
-> Václav Vašák: Na to že koho potkám, ten si stěžuje že blbý karb. má od tebe za půl roku a ještě s ním má problémy, tak máš nějak dost času psát ty mozkomíšní ejakuláty.
19:41:20
23.06.2023
Václav Vašák
-> Striker123 23.06.23 15:54:55: jo a ne a prostě zde se to nevyřeší,někam to vem,třeba tam,kde to máš nejblíž...to co kdo jezdí jsou holé nesmysly a potom to tak vypadá ty motory,je to jako s tím gulášem,ten kdo vaří podle receptu,tak guláš chutná všude stejně,ten kdo to změní,tak to může být horší a nebo lepší.



Jinak letiště a brzdu mám taky,ale tohle není na den,respektive já to tak rychle neumím 4 Stejně jako zde nenajdeš mé přikyvovače,kteří mě budou doporučovat,protože ty lidi mají na práci něco uplně jiného...ber to tak,že ti chci pomoct a pokud by šlo jenom o čas,tak ti to klidně udělám zadara,protože mě připadáš jako docela zoufalý a máš snahu s tím něco udělat,ale jenom v tom to nebude a beztak je stejně jenom na tobě,kam to odvezeš,ale pokud uneseš pravdu,protože ta je vždycky rychlejší,než mazání medu kolem huby,tak tu ti zaručím,ale jsou i tací,kteří přijeli a dopadlo to rozebraným motorem do prvočástí,aby viděli,co jsi to koupili za šmejd,samo tohle vše se pak dělá ideálně za přítomnosti majitele,určitě ti nebudu ladit něco o čem vím,že se to potom rozlítne...byť zakázka by zněla "naladit motor",může to zkončit buď komplexní kontrolou a nebo ND na asfaltu,moc možností mezi není 4
19:03:15
23.06.2023
Bery
-> Striker123: mám od Petra naladěné DCOM a rozdíly by ti přesně i popsal,. používám na závodním motoru a ač je např. japonský karbec lepší a jednodušší na naladeni a provoz,,podle mé zkusenosti dobře odladeny webery jsou fungující klasika.
18:59:56
23.06.2023
Petr Urban
-> Striker123: Oboje dvoje, vše o domluvě. Ideálně do SZ a pak se domluvit po tel. A ano tou bohatostí se může bohužel motor popravit.
upraveno 1x, naposled 23.06.2023 19:00:40
15:56:50
23.06.2023
Striker123
-> Petr Urban: vypadá to tak, že s tím nakonec asi fakt někam pojedu než zbytečně laborovat a zkoušet. Je vtom dost peněz a nerad bych ten motor hned popravil 8 . Ty máš pak někde nějaký plácek, kde by se to dalo projet? popř. brzdu?
15:54:55
23.06.2023
Striker123
-> Václav Vašák: a já myslel ze DCOE jsou a byly vždy jen závodní a DCOM byly "emisní" typy tudíž série... Jinak tryska 160 se mi jeví spíše jako dosti velká. Co jsem se díval tak hodně lidí jezdí 115-135 hl trysky a 170-180 vzdušníky když se bavíme o točkách do 7tis. Difuzéry max. 34 ale 90% jezdí 32, což by na třináctku mělo stačit.
10:45:30
23.06.2023
Petr Urban
-> Striker123: V karburátoru máš bohužel veliký nesoulady.... Začni tím že koupíš F11 emulzní trubice a pak se ideálně stav... Projdu ti kompletní set up motoru a nastavení nejen karb. a dám ti doporučení na cokoliv co se mi nebude v motorovém prostoru zdát.

Naladěno 200 aut s webry za 10 let.
19:10:44
21.06.2023
Vrba
-> Striker123: bez vybaveni a zkušeností tohle bude jen pokus omyl,...
22:15:32
20.06.2023
Václav Vašák
-> Striker123 20.06.23 15:14:05: Zdravím,přestaň dělat pokusy,jinak budeš velice rychle dělat nový motor,pokud už není půlka pístů na stěnách válců...origo webery bych zahodil do koše,pořídil něco pořádného co bude fungovat a dát se naladit a hlavně pokud ten motor za něco stojí,tak 40-ky budou vždycky malý.Ale tohle není na diskuzi na internetu,tohle je na přistavení auta a jeho kompletní zprovoznění,popřípadě odladění...ale nevěřím tomu,že to bude jenom o to osadit karbece,není to nic proti,ale už mám něco za sebou a lidi dělají hrozný blbosti,byť do auta sypou spoustu prachů,podělají to na blbostech...PS: nic proti origo weberům,ale i když by se daly kompletně do pořádku,tak hrozně záleží,co to je za výrobní řadu a podle toho osazení to je nějaká sériovka,takže opět někdo někoho pouze pěkně obtáhnul.
15:28:46
20.06.2023
vhml
-> Striker123 20.06.23 15:14:05: začni sjednocením těch plovákových ventilů, jinak to nikdy nepoběží stejně.



Podle mě, aspoň do začátku, máš k difuzoru 33 malou trysku a malý vzdušník v poměru k trysce.



S takovým časováním vačky a ještě v nějaké dobové geometrii to v nízkých otáčkách pojede vždycky nahovno, pokud to nebude velmi precizně naladěný.
upraveno 2x, naposled 20.06.2023 15:30:31
15:14:05
20.06.2023
Striker123
Zdravím všechny na Virtu. Chtěl bych poprosit o radu, nebo spíše od jakých komponentů mám vycházet při natryskování právě dostavěného závodního motoru do škody 130. Něco málo o motoru: Objem 1300ccm, blok favorit, rovné písty. Loukoťový setrvačník (asi dobový škoda 130rs), Hlava komplet upravena, sací kanály 28mm, provrtáno pod ventily, větší sací ventily, výfukové série, bronzová vodítka, vybroušené kanály slícované se sáním, vačka 320/320, zdvih 7,5mm (asi taky nějaká dobová - levý závit na vačkovém kole), KP cca 12:1 (neodlíval jsem), kovové těsnění pod hlavou, výfuk 4-1 Hlušička, sání přes hlavu DUMA, rozdělovač od Urbiho, 11st odstředivá regulace... No a teď ke karburátorům. Jedná se o origo Webery DCOE 40 z Itálie a prý jezdili na škodovce, což se mi ale moc nezdá jelikož jsou osazeny takto: difuzery 33, emulzní tr. F2 (sakra bohatá), hl. trysky 160, vzdušníky 170, akcelerační tr. 45, plovákový ventil 2.25 na jednom a 1.75 na druhém. Po prvním nastartování jsem okamžitě ulil svíčky - strašně bohatý. Po výměně svíček a po přidání plynu motor strašně prskal. Zkoušel jsem pak vyměnit emulzky F2 za F11 osazením hl. tryska 135, vzdušník 155, volnoběžná tr. myslím F945 a auto se chová takto. Při přidání plynu od 1200- 4000 tis otáček motor vynechává, koktá, nejede, pak se chytne 4000-6000 super zátah a pak zase vynechává. Po vyšroubování svíček opět strašně bohaté. Povákovky jsem nastavoval na obou stejně cca 8mm od hrany víka (při zavření) a 14mm při plném otevření. Nějaké tipy, rady od čeho bych se mohl odpíchnout? Nějaké trysky a vzdušníky samozřejmě mám, abych mohl ladit ale nevím zda vycházím od správných hodnot. Lambdu zatím navařenou nemám.. Další možnost je to pak někam dovézt ale prvně bych chtěl zkusit motor naladit sám. Předem díky za jakékoliv rady. 6 6
Extreme Tyres