skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vrtání klapek 40 Dcoe
22:31:09
04.11.2019
04.11.2019
Vita
-> MVM 04.11.19 19:50:35: Díky už jsem s Petrem domluvený.
19:50:35
04.11.2019
04.11.2019
MVM
-> Vita 04.11.19 15:21:38: No jak myslíš. Neladil jsem toliko karburátoru jako Petr, o vrtání jsem slyšel,ale v dokumentech k ladění DCO tahle zmínka není. Podle mě to půjde vyladit ale musí být vše okolo perfektní. Za mě - kontaktuj P. Urban.
17:22:34
04.11.2019
04.11.2019
Petr Urban
-> Vita: Bohužel touto úpravou DCOE pohřbíš a možná se ti tvůj problém ještě zhorší :) Pokud si z Uherské Hradiště, nemám problém ti motor nastavit nejen na karburaci, jakožto jsem stokrát s webry dělal. Více po SZ nebo tel. 602 564 890
15:31:59
04.11.2019
04.11.2019
Vita
-> vhml 04.11.19 15:27:12: Nemáš náhodou fotku??? Já měl v ruce kdysi dávno weber z Hondy CRX a měla klapky taky odvrtané
15:27:12
04.11.2019
04.11.2019
vhml
-> Vita 04.11.19 15:25:26: idfko to ma od vyroby, jen jsem to zvetsoval o trochu.
15:25:26
04.11.2019
04.11.2019
Vita
-> vhml 04.11.19 14:45:59: Vrtal jsi to sám?? Resp. začínal jsi na 0,5 mm vrtáku a zvětšoval jsi díru po 0,5 mm nebo jsi volil "menší krok" mezi vrtáky, tj. 0,6, 0,7 mm atd. Předpokládám, že jsi vrtal u kraje klapky.
15:21:38
04.11.2019
04.11.2019
Vita
-> MVM 04.11.19 14:30:52: Motor správný předstih na volnoběh má, bohužel bez možnosti šroubu přídavného vzduchu motor nastartuješ jen s pootevřenými klapkami, resp. zvětšením nastavením dorazu klapek (což je špatně), pak tam jde směs i přechodovými kanály. V mém případě auto drží volnoběh cca 800 - 900 ot, jde krásně za plynem, bohužel při přidání plného plynu v otáčkách 2800 - 3100 dojde k citelné ztrátě výkonu/tahu motoru cca 1 - 2 s, pak se vzpamatuje a vše jde zase na 99%. Volnoběh, resp. množství vzduchu jsem doladil právě dorazem klapek. Četl jsem právě, že množství vzduchu se koriguje právě vrtáním dírek do klapky.
14:45:59
04.11.2019
04.11.2019
vhml
Mam vrtane klapky na IDF protože taky nema stelovani vzduchu
14:30:52
04.11.2019
04.11.2019
MVM
Nejdříve musí mít motor správný předstih na volnoběh. Nevidím důvod vrtat do klapek...
12:57:00
04.11.2019
04.11.2019
Vita
Ptám se, zda-li tuto úpravu už někdo prováděl a má s ní nějaké reálné zkušenosti. Samo bych to nedělal, pokud bych měl na karbecu šroub přídavného vzduchu, který klapky obchází a pak se dá celkem rozumně zeštelovat volnoběh... Jezdit na pootevřené klapky nechci, sice to funguje i přechody jsou dobré, ale není to správné řešení a volnoběžná tryska je vždy bohatší než by v reálu byla kdyby se to udělalo jak mělo.