skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátor Weber Spain vs. Fajs
Hmm tak to je blbý otvor v nálitku je něco okolo 7mm
-> Robert 106: 6ky origo
ty origo šrouby co drží razprašovače a difuzory sou osničky ? Já tam mám jednu 6mm a jedem nálitek tak na 8mm
-> Robert 106: Fajs si musí/muže pořídit nejlíp člověk kterej si s nima umí poradit. A stejně třeba důležitý difuzory si stejně odladí a originály beztak nepoužije. Nevim kde bylo kupováno,ale pokud je stav horší než přijatelný,tak bych reklamoval. Fajsy co mám na motoru až na opravdu malý detaily , potom co jsem to jen kontrolně rozebal pro klid a víceméně nahrubo osadil - tak chytly na brnk,nikde neečou a tak nějak se chovají podle očekávání. Na jemný ladění taky reagují pěkně..
Už ladím, momentálně hodně váhám jestli tam mám vyvrtat dírku na šroub co zajišťuje difuzor nálitek tam je.
Nevím teda mě to zas tak lenvý nepřijde a docela se divím, že je to baví takhle mizerně vyrábět.
To opracování je vysloveně amatérský.
Nevím teda mě to zas tak lenvý nepřijde a docela se divím, že je to baví takhle mizerně vyrábět.
To opracování je vysloveně amatérský.
-> Robert 106: to doladíš doma,co chceš za ty peníze.Možná je to kus od kusu.
Včera jsem koupil FAJS DCOE40 a je to teda pěkná bída určitě nedoručuji !
o tom že tam budou otřepy a v karburátoru špony to jsem věděl a s tím sem jej objednával.
Ovšem když jsem rozdělal to co přišlo.
Jen namátkou:
- akcelerační pumpa drhla ten otvor pro píst bych snad líp vyvrtal vrtačkou.
- Pérko pro klapky přeskakovalo šíleně neopracovaný otvor.
- tělo karburátoru v místě kde je těsnění víka ta dosedací plocha omlácená jak kdyby to leželo
někde na zemi rozdělaný.
- v těsnění zarvaná špona
To byly takové srandy a teď to co mi vadí
- difuzory nejsou nijak fixovány díra pro červík není vyvrtaná difuzory jsou volné (cvakají)
- trysky akcelerační pumpy nají plošku jenže díra je naprosto kulatá opět jsou na volno a dá se
s nimi otáčet
Na víc jsem zatím po dvou hoďkách nepřišel
NEKUPOVAT drahý i zadarmo !!
o tom že tam budou otřepy a v karburátoru špony to jsem věděl a s tím sem jej objednával.
Ovšem když jsem rozdělal to co přišlo.
Jen namátkou:
- akcelerační pumpa drhla ten otvor pro píst bych snad líp vyvrtal vrtačkou.
- Pérko pro klapky přeskakovalo šíleně neopracovaný otvor.
- tělo karburátoru v místě kde je těsnění víka ta dosedací plocha omlácená jak kdyby to leželo
někde na zemi rozdělaný.
- v těsnění zarvaná špona
To byly takové srandy a teď to co mi vadí
- difuzory nejsou nijak fixovány díra pro červík není vyvrtaná difuzory jsou volné (cvakají)
- trysky akcelerační pumpy nají plošku jenže díra je naprosto kulatá opět jsou na volno a dá se
s nimi otáčet
Na víc jsem zatím po dvou hoďkách nepřišel
NEKUPOVAT drahý i zadarmo !!
-> Gemini: To je sice pravda,ale tento typ Webrů (nejen DCO) je skoro nezničitelný při správný údržbě. (Nenechat je zoxidovat,jinak zbastlit a nebo dorvat závity a nebo jehlový šroubky bohatosti) ...
nemusite dlho hadat kde sa vyrabaju FAJS.....tomu zodpoveda aj cena. Ak sa vsak nalezite skontroluju, rozoberu, dokoncia, mozu byt lepsie ako stare vylagrovane Webre zo 70tich rokov
Nikdy jsem zde nechtěl ani nečekal podrobný návod lazení jednotlivých karburátorů. Šlo mi spíš o to, že jsem se nikdy nesetkal s karburátorem FAJS. Ital byl výborný, ale dnes poměrně nesehnatelný kousek. Zajímal mě jen rozdíl mezi Španělem a Fajsem. Což se mi tu částečně dostalo.
DĚKUJI VŠEM ZA ODPOVĚDI.
DĚKUJI VŠEM ZA ODPOVĚDI.
-> Šediváček: mě přišel horší španěl jako novej... přelitky, piliny jsem vyfoukal z kanálů a spousta drobností.
Fungují po zásazích spolehlivě oba dva. Už jsem obou udělal desítky kusů.
Fungují po zásazích spolehlivě oba dva. Už jsem obou udělal desítky kusů.
Taky bych přispěl do diskuze. Momentálně jezdím fajs karburátor a jsem spokojený. Vyzkoušel jsem i weber ale jiný tip, ještě k tomu dva. :-) Ale při správném nastavení a osazení fungují oba výrobci, dobře. U fajsu je ale vice práce u nového kusu.
-> Bery: Tak jasně .. Já tu taky nemíním zbůhdarma říkat všecko - protože chtě nechtě jsem diky tomu,(že jsem prostě dva dvojitý za každou cenu chtěl na motoru mít,) zahučel v takový častce - že se mi dělá špatně a snažim se to nevnímat. Ty Italy mám v krabici jako cenný poklad
Španěly nevim - ale to je vše podobný fungovat budou.
Ono se dneska stejně jde cestou Keihin,ale to mi stačí na motorce. Kdo ale někdy viděl ty Webry největší padesátky SP na nějakým motoru (Jaguar,Maserati,Alfa Romeo) - tak z toho jde až hrůza

Ono se dneska stejně jde cestou Keihin,ale to mi stačí na motorce. Kdo ale někdy viděl ty Webry největší padesátky SP na nějakým motoru (Jaguar,Maserati,Alfa Romeo) - tak z toho jde až hrůza

-> MVM: ono to bude spíš o know how. máš ty karbecy? chceš je naladit? ok. myslím že když do toho investuje nekdo hodně úsilí a času aby to fungovalo, nechce se člověku všechno vyžvanit na virtu.
jestli je to o takovém tom pokecání, tak dobový jsou o několik úrovní lepší. novodobé je nutné rozebrat a upravit. takže pořizovací cenou to teprve začíná...
jestli je to o takovém tom pokecání, tak dobový jsou o několik úrovní lepší. novodobé je nutné rozebrat a upravit. takže pořizovací cenou to teprve začíná...
-> MVM: slovíčkaření samozřejmě.Třeba při prvním pokusu nastartovat s nimi motor tekl benzin z trumpet.Další pokusy už byly bez problému.Možná lepší slovo než zajely by bylo rozchodily.
-> Evž@: Já teda nevím ... Ale jak se "zajíždí" karburátory?? 

-> Milan 136 24.02.18 12:42:34: Jo,mám jednak 40ky Italský originály a na autě nový FAJS. Recenze na ty replikový má na stránkách prodejce Daves. Pro neznalého problematiky kolem těchto karburátorú ( Duo Corpo Orizontale) na první pohled vzhledově identický. Slitina hliníku je v replice měkčí,deaily aerodynamických prvků jsou výrazně horší -ale asi jak kus od kusu. Přesnost trysek netřeba komentovat - platí to samý. Což ale neznamená že to za ty peníze nefunguje - ALE chce to jiný individuální přístup. To ale platí pro tyhle aplikace na motor obecně a každý motor je trochu jiný a nejde všechno jen svádět na karburaci,protože prostě všechno souvisí se vším. (O tom preferuje Urbi pokud bude chtit se vyjádřit- on se tim nejjmemnějším laděním zabývá nejvice,já jsem v tom řádově o úroveň níž .. protože to prostě chce mnoho úsilí a času,měření,atd)
Obecně ale pokud někdo uvažuje nad tim že to vybalí z krabice, posadí na motor,ano - nastartuje to ale stejně se nevyhne tomu aby vyladil průběh.
Obecně ale pokud někdo uvažuje nad tim že to vybalí z krabice, posadí na motor,ano - nastartuje to ale stejně se nevyhne tomu aby vyladil průběh.
Fajs ma myslimna 120S MVM, ten by k tomu neco mohl rict
Užíval sem Spainy 40tky.Ze začátku trochu zlobily než se zajely a vychytaly ale jinak normálně běhaly.Fajsy jsou údajně minimálně na stejný úrovni ne-li lepší.
Vidím že tu nikdo nepíše, tak zkus www.ohvracing.cz ja jsem s nim spokojený 

Opravdu nikdo nevite?
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s rozdíly mezi karburátory Weber (Spain) 45 DCOE a Fajs 45DCOE.