Jo dřív sem psal než sem přemýšlel zbytečný dotaz. Spolihal sem na to že jedna z tech dvou mpi motoru co mám bude 30mm.
Škoda to by se mi hodila. Nevadí zítra poshanim
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zastavba fabia do fel
-> kubito05 18.03.18 18:13:24: kurňa, tohle vědět, mohl jsem ti ji včera přivést. A je to tak, jak píše -> radekra: i felda měla 30 mm, (24 klíč)
Jo ctu mam dva motory doma a oba maji 32mm uz me to došlo dik
-> kubito05: Nečteš, co jsem Ti psal, musíš mít řemenici z feldy mpi od 08.97 r.v. Ta má 30 mm, starší má 32 mm. Fábiová řemenice rysku má
-> kubito05: Mpi má taky 30 

ok diky prave si nejsem jistej ze remenice z fabie a mpi feldy ma rysku na sobe proto jsem se ptal.
motor mam poskladany tak zkusim to najit pres jiniou remenici.
motor mam poskladany tak zkusim to najit pres jiniou remenici.
čím to že ma každý za odmenu pomaly pošle do riti.... arogancia tam nie je. chybu si spravil, -stáva sa. nekáram ťa za ňu, ale spomenul som ju! -> radekra: ti odpovedal na remenicu. -hádam ti ju dakto požičia. (ak nebude mať citlivý slovník, jemne do riti ho pošli až po akcii, nie pred) -to je rada, nie rozkaz.
-> kubito05: HU se na motorech hledá uplně jinak .. Potřebuješ doraz pístu několik milimetrů pře uvratí. (může být vyrobenej ze starý svíčky) nebo jestě lip když je sundaná hlava. Tak jedine a nijak jinak nezjistíš přesně HU. Svinovací metr aby mohl obepnout řemenici a fixku a za chvili je to 

-> kubito05: Z fabie 1.4 nebo felicie od-08. 97 r.v.
diky za radu a tu aroganci si nech nejsem na ni zvedavej.
bod 1. kdybych to udelal neptam se
bod 2. to vim ze je ale i tak to udela par stupnu kdyz to udelam od oka
bod 3. to rozhodne udelam
edit: a jakou remenici podle tebe mam pouzit ktera ma rysku a 30mm prumer?
bod 1. kdybych to udelal neptam se
bod 2. to vim ze je ale i tak to udela par stupnu kdyz to udelam od oka
bod 3. to rozhodne udelam
edit: a jakou remenici podle tebe mam pouzit ktera ma rysku a 30mm prumer?
1 mal si si ju predĺžiť pred sústružením.nie je to až taká veda dovtípiť sa že zmizne.
2 ryska je presne nad dražkou na klinok
3 asi najrozumnejšie by bolo natočit kľukovku cez indikátorove hodinky, aby bol 1 a 4 valec v HÚ a rysku si naznačiť, a malinkým ihlovým pilníkom vypilovať.
e: lepši nápad: pomocou inej remenice natočiť kľuku na 0, prehodiť remenice, a naznačiť. som dobrý...
2 ryska je presne nad dražkou na klinok
3 asi najrozumnejšie by bolo natočit kľukovku cez indikátorove hodinky, aby bol 1 a 4 valec v HÚ a rysku si naznačiť, a malinkým ihlovým pilníkom vypilovať.
e: lepši nápad: pomocou inej remenice natočiť kľuku na 0, prehodiť remenice, a naznačiť. som dobrý...
Čau kluci ještě dotaz jak jste řešily rysku na remenici po osoustruzeni na klinak zmizí a nejsem si jist v jakém přesném místě ji vytvořit diky
Antony: díky
Vrba: psal jsem sz
Vrba: psal jsem sz
Vrba: co tím myslíš pošli mi bližší info s st díky
Gemini: napisu do sz diky
Gemini: napisu do sz diky
nie je problem vyvrtat tu dierku do prs felda ( podla fabiovych) a maze to priamo sukolie
-> kubito05: Můžu Ti nabídnout řešení,kdy nebude rozdělovač,nechaji se prsa z fabie i s vanou,olejovym čerpadlem atd. Vyřešíš zapalování i mazání + zustane vykonnější olejové čerpadlo.
-> stepan: pravdu máš
záleží jak moc chce utrácet.

-> Antony: Není to jedno, když nebude potřebovat rozdělovač, tak nechá prsa z fabie, ve kterých ta díra na mazání je.
-> kubito05 17.12.17 13:12:15: je jedno jestli budeš mít rozdělovač nebo ignitech, vždy tam bude pohon olejového čerpadla od vačky kterej trpý (rozdělovač je poháněn právě od tohoto soukolí)
Ok to stačí uz si s tím poradim dík. Ještě dotazek když použiju teď prsa a olejive čerpadlo 781 a vanu taky . A dám to bez těsnění na vanu jen na tmel sací koš mi narazí do dna vany což je divné. Že by to těsnění bylo tak tlusté a vymezilo aspoň 3mm mezi blokem a vanou?
Aha takže jediný řešení by bylo nechat prsa z fabie a dat ignitech zapalování
-> kubito05: na mazaní rozvodů ano, ale to ti neřeší mazaní rozdělovače. Ten pojede nasucho a bude hodně trpět úměrně s vyšším výkonem.
Takže stačí provrtat ten spodní "imbus" malou dirkou toť vse? Diky
A do bloku jsem udělal v místě kanálu opět dirku o průměru 0,5mm pod úhlem, aby směřoval proud oleje do místa záběru obou ozubenych kol.
-> kubito05: doděláš to tak jako já. Tady provrtaná spodní záslepka, průměr 0,5mm. (nejde vyměnit za felda záslepku, má jinou délku zavitu)
Aha takže když chci použít prsa z favorita pro rozdělovac tak bych musel nejak dodelat ten ostrik ale jak? Použití prsou z fabia je problém kvůli rozdelovaci
-> kubito05: fabia blok nemá trysku ani na ostřik rozvodů, ani na pohon rozdělovače, resp. kominku pro olej. čerpadlo. (pokud nechaš mpi) Problém bys vyřešil instalací fabia prsou. Pokud dáš jakýkoliv jiny, musíš dodělat trysky.
Ahoj četl jsem dva články o zástavbě fabia motoru s 742 já to dávám do feldy. V jednom článku od Dušanase zmiňuje o predelani trysky na ostrik rozvodu a v druhém článku nic. Tak se ptám jestli ta tryska musí být? Pouzil sem vacku mpi a rozvody také mpi felicia