skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Palivové čerpadlo
-> Borderer: ano conti je alternativa taky
-> Borderer 21.02.25 07:41:01: Super zpráva,ty jsem ted kupoval.Místo cca 4roky starých Semperit,které byli totalně popraskané

-> vhml 21.02.25 00:12:04: všechny co kde nabízejí jsou xxxR6.
-> 11mAjA11: Na benzín mám všeobecně dobrou zkušenost s hadičkama Continental, Made in USA. Mívají je v hydraulických speciálkách.
-> vhml: to by sedělo, je to dle popisu velice vhodná specifikace.
www.gms.cz/petrotec-sae-3 0r9-codan?variant=26...
Výrobce: CODAN
Pracovní teplota: -30°C až +130°C, krátkodobě +150°C
Bezpečnost: 5 : 1
Materiál produktu: 4 oplety FKM, NBR, PET, CM
Materiál vnitřní: FKM/NBR
Materiál vnější: CSM
Spirála: Bez spirály
Výztuha: PET - výplet o vysoké pevnosti
Norma výrobku: SAE J30R9
Médium: Vysokooktanové benzíny, bionafta, nafta, oleje
Použití produktu: Univerzální hadice pro ropné produkty a syntetické oleje
www.gms.cz/petrotec-sae-3 0r9-codan?variant=26...
Výrobce: CODAN
Pracovní teplota: -30°C až +130°C, krátkodobě +150°C
Bezpečnost: 5 : 1
Materiál produktu: 4 oplety FKM, NBR, PET, CM
Materiál vnitřní: FKM/NBR
Materiál vnější: CSM
Spirála: Bez spirály
Výztuha: PET - výplet o vysoké pevnosti
Norma výrobku: SAE J30R9
Médium: Vysokooktanové benzíny, bionafta, nafta, oleje
Použití produktu: Univerzální hadice pro ropné produkty a syntetické oleje
Někde jsem vyčetl, že správná hadička má mít označení SAE 30R9
GoodYeary byly svýho času jediný co vydržely na přepadech na naftě a benzín taky uměly hezky snášet, teď sem potřeboval na T3 přepady a úplně v dupě, good yeary už nikde nejsou ve 3.2mm. větší rozměr byl k sehnání, musel sem tedy dát TEDGUM a úplně nevím, nemám z ní dobrý pocit..Gates taky byly dobrý, na naftu sem kupoval v hydraulice nějaké NBR nebo co to je, nechal sem si poradit a ty teda naftu drží jak nic, nevím jestli by hydraulikar uměl benzínovou ale asi by se něco najít dalo..semperit mě už taky vydrbal. To vytvrdnuti je úplný horror..asi bych se poptal v hydraulické speciálce.
-> Tomaso435 20.02.25 19:38:56: ja taky v rapidu nemel bio, uz to nikam nedavam... vetsinou beru 98 na eurooilu a davam VIF
-> ajok: nepoužívám natural 95, ale jedná se o aktuální kvalitu hadiček, kdy žádná nevydrží ani rok.... A ztuhnutí na kámen a prasknutí nebude bio
-> Tomaso435 20.02.25 19:20:26: me origa na felde taky rozblemcala bioslozka, vyjedu s funem a je pod nim louzicka, nekdy i vetsi, vypnu motor, zatocim s hadickou na filtru a uz to netece po nastartovani a zacne treba zas po 14 dnech, zajimave, ze zelena felda mi to udelala jen jednou a od te doby tesni...
Jinak u rapida se mi semperitka rozpadla a ucpala se, ze mi ani nesel benzin do karbu
Jinak u rapida se mi semperitka rozpadla a ucpala se, ze mi ani nesel benzin do karbu
Pánové, jaké používáte palivové hadičky 6 a 8mm, který vydrží i víc než přes zimu?
Defakto není vyjezd z garáže aby nějaká netekla.
Nejvíc se mi osvědčily hadičky z Felicie ze šroťáku, ty tam dám a sou tam.
Nebo průhledná palivová co se používá na motorky, ale v motorovém prostoru je víc jak 60° , než deklarují odolnost hadiček.....
Na fotce 1 rok používané hadičky. Mrtvé
Defakto není vyjezd z garáže aby nějaká netekla.
Nejvíc se mi osvědčily hadičky z Felicie ze šroťáku, ty tam dám a sou tam.
Nebo průhledná palivová co se používá na motorky, ale v motorovém prostoru je víc jak 60° , než deklarují odolnost hadiček.....
Na fotce 1 rok používané hadičky. Mrtvé
-> Kocvin 16.12.17 07:13:17: jj, jen 8800,- kc :) - teda cele s plovakem, ono todle treba vydrzi, ja ho budu na LPG vypinat, jen me stve, ze to nenapisi na rovinu, tak jak to je... dnes se stavim v AMD, co tam pod tim stejnym oznacenim vlastne maji

-> Jarda: Tak sis měl koupit Bosch..
tak cerpadlo prislo a celkem zklamani: na skoda-dily maji psaneho vyrobce magneti marelli www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/1j0919087jmot-palivo
ve-cerpadlo-mpi-motor-magn
eti-marelli-31562.html a pritom to je prachsprosta china, s tim ze bude vyrobene v chine, jsem docela pocital, ale cekal jsem, ze tam na to maji treba fabriku nebo na nejake urovni tam s nekym spolupracuji, ale todle je prachsprostej prebal, na tom cerpadle neni vubec nic - proste noname a je to v sacku od puvodniho cinskeho vyrobce, takze to ani nezkontrolovali, vsak to je psano i na etikete, jak to je - ze magneti marelli je jen distributor, tak proc cesky prodejce v eshopu pise vyrobce magneti marelli?8 to je proste normalni podvod, mohl jsem si koupit viku ausetril bych par stovek a byl bych na tom mozna lip, mozna hur, nevim... ale todle je proste zajic v pytli
Tak dnes jsem normalne nastartoval na benzin, jelo to normalne, ale z cerpadla slo silne curabociane (mistni zazity pojem :) po cca 5km to prestalo, na benzin jsem jel jeste asi 10km, pak jsrm to prepnul na lpg, nez jsem prijel do prace, tak jsrm to jeste prepnul na benzin a fungovalo normalne, bez rachtani... Ze by se to samo opravilo ?
no to italske cerpadlo z dolniho odkazu jsem uz objednal, tak si ho dyztak budu vozit s sebou. Minulej vikend jsrm s tim byl v Rakousku, ted to asi projedu nekde po polsku, tak doufam, ze me nikde nenecha....

Tak jsem vymenil ten filtr, no nejakej debil ve VW skodovce dal velmi kratkou hadicku :/, tak jsem musel pustit dolu nadrz a jelikoz jsem ji mel skoro plnou, tak jsem ji nemohl potom dostat zpatky :/, po vymene to napred cukalo, pak normalne jelo, ujel jsem na benzin 25km bez problemu... vypnul jsem motor a za hodinku jsem uz nenastartoval
Do čerpadla jde krasnych 14V, takze je to cerpadlem...
Nevite, jak je s kvalitou toto cerpadlo? www.amd-autodily.cz/elekt ricka-vybava/benzinove-cer padlo-mpi-elektricke.html a je doufam stejne pro 1.3mpi a pro 1.6mpi.
Dekuji

Do čerpadla jde krasnych 14V, takze je to cerpadlem...
Nevite, jak je s kvalitou toto cerpadlo? www.amd-autodily.cz/elekt ricka-vybava/benzinove-cer padlo-mpi-elektricke.html a je doufam stejne pro 1.3mpi a pro 1.6mpi.
Dekuji
-> Bukaj 11.12.17 22:09:57: tak to nepomohlo, po 50km uz to vubec nejede :(, tak zkusim asi filtr, pak cerpadlo, musim to vyresit, nez zacne mrznout...
-> Bukaj 11.12.17 22:09:57: to me nenapadlo..., tak zitra zkusim cvrnknout trochu lihu do nadrze, ja to vzdy delal u aut s plechovou nadrzi preventivne, ale u feldy s plastovou me to nenapadlo, diky
-> Jarda: A co třeba voda, zamrzlá ve filtru? Nějak takhle jsem to měl kdysi u LPG Dacie a byl to palivový filtr - ale nebyl zanesený, jen ucpaný ledovou tříští z kondenzátu v nádrži a dělalo to jen za mrazu...
tak mam taky probelm, jeste ze mam nouzovy start na LPG, jinak bych asi nedojel...
na benzin to nastartovalo na potreti a volnobeh byl chvilku na 300/min, pak vylezl a drzel na 900, jakmile jsem se dotkl plynu, tak to hned chciplo... tak jsem musel nastartovat na LPG, protoze na benzin to neslo vytocit na 2500ot, aby se to preplo na LPG, behem cesty jsem to nekolikrat zkousel prepnout na benzin a bud vubec nic nebo to cukalo s lehce seslapnutym plynem a s vic seslapnutym to nejelo vubec, divne je, ze to vcera na benzin jeste normalne jelo, co myslite cerpadlo nebo filtr?, ale ze by se filtr ucpal takhle najednou
ja za rok tak ty 4 nadrze benzinu vyjedu a snazim se udrzovat minimalne 1/4 nadrze, abych nenicil cerpadlo
na benzin to nastartovalo na potreti a volnobeh byl chvilku na 300/min, pak vylezl a drzel na 900, jakmile jsem se dotkl plynu, tak to hned chciplo... tak jsem musel nastartovat na LPG, protoze na benzin to neslo vytocit na 2500ot, aby se to preplo na LPG, behem cesty jsem to nekolikrat zkousel prepnout na benzin a bud vubec nic nebo to cukalo s lehce seslapnutym plynem a s vic seslapnutym to nejelo vubec, divne je, ze to vcera na benzin jeste normalne jelo, co myslite cerpadlo nebo filtr?, ale ze by se filtr ucpal takhle najednou

Snímač otáček motoru. Někde jsem četl, když je špatný, tak nemusí auto startovat. Známý, co opravoval favority, tak jich vyměnil několik a bylo po problémech.
-> vlcak135l 06.12.17 18:17:38: jake snimace motoru? jestli myslis snimac polohy klikovky, tak to nema vliv, pokud se motor jeste netoci

POjistky jsou už proletované. Mechanik řek, že hodně to dělají snímače motoru. Tak jsem tam dnes namontoval nový. dal nové kabely k svíčkám, nový palec, ten starý už byl jetý. Zatím to je OK, když to nepomůže, tak to dám mechanikovi, ten už na to přijde.
Zkus fak to relé jako první, stojí to stovku, dvě a vyměněné je to hnedka. Může v něm bej borel, opálenej kontakt ... nebo ho rozebrat a prohlídnout, ale chce to mít rezervní, kdyby se to nepovedlo.
-> vlcak135l: Začal bych proletováním pojistkovky, sice už by to mělo mít tu novější co na studeňáky tolik netrpěla.
-> vlcak135l: Tak právě když tomu nehovíš, a chceš autem jezdit,spolehnout se minimálně na to,že tě někde teď v zimě v tom krásně příjemným teplým počasí někde hezky nevy*** Tak prostě musíš buď někomu svěříš na opravu, (on si to tam pár dní nechá pokud se to projevuje jen někdy), a nebo si ty sočástky sytémem pokus/omyl vyměníš sám.,,to zase směřuje zět k tomu že se v tom nevyznáš - tudíš si koupíš třeba knížku (Jak na to - Favorit/Felicia) budeš se tou knížkou řídit a případný nejasnosti zkoriguješ třeba tady nějakým věcným dotazem.
Jinak tím,že vyměniš relé čerpadla nic nepokazíš a většina lidí tim začíná.
Jinak tím,že vyměniš relé čerpadla nic nepokazíš a většina lidí tim začíná.
Já nevím, zas tak tomu nehovím, ale každopádně je divné, že to zase funguje normálně. To jsou nejhorší závady, jak na ně přijít. To nemá cenu teď nic zkoušet, jestli palivové čerpadlo dává, jestli svíčky hází jiskru, když to teď funguje normálně. Nemáte někdo zkušenost, když to jednou jde, pak zas ne...?
-> vlcak135l: A nemůže zlobit jen relátko?
MVM: Ano máš pravdu 4-5 sec. Ale někdy se mi stane, že nabíhá i 20-30 sec. Stalo se mi, že nechtělo sepnout, tak jsem dal klíček do 0 a stejně nabíhalo a pak seplo. To by nemělo pracovat když je klíček v 0, nebo jo? Teď to startuje zas normálně i spíná, tak nevím, co s tím, nechci, aby mě to někde nechalo. Po zkušenosti s Opelem Astrou rodičů mám docela strach, aby nebyla chyba v elektrice. Pořád chcípala, pak zas jela, když byla v servisu, tak fungovala, když nám jí dali tak zas chcípala. Za 3 roky nebyl nikdo schopen zjistit, co je za problém, tak zkončila ve šrotu. U Formana doufám, že to bude jenom čerpadlem. Nevím, dám to do servisu.
-> vlcak135l: Jestli se nepletu,tak palivový čerpadlo konkrétně u BMM po otočení klíčkem je sepnutý časově (cca 5sec) a potom,pokud nedostane impuls řj. od Halova snímače (že se točí motor) tak čerpadlo neběží. U některých značek aut spíná čerpadlo už třeba jen otevření řidičových dveří., ale i tak je další činnost čerpadla řízena jednotkou. Je to kvuli bezpečnosti podmíněno že nesmí běžet čerpadlo když se netočí motor,,, (nehoda atd)
Odpoj hadici benzinu a zastartuj. A uvidíš hned, jestli cerpadlo jde, pripadne chytit do flasky a kouknout kolik dava. Ale cvakat by mělo relátko, ne cerpadlo, nebo se pletu? Spatne relátko by to taky mohlo delat.
Jo a palivový filtr tam je nový
Zdravím, nejsem mechanik, tak se zeptám. U mého nového formana stříkačky nastal problém. Občas nechce naskočit motor, jako by tam nešel benzin. Za půl hodiny zase lze. Všiml jsem si, že občas trvá delší domu i 20 sec, než cvakne palivové čerpadlo. Když jsem vypnul klíček do 0, tak čerpadlo stále nabíhalo a cvaklo, i když byl klíček v 0. Někdy čerpadlo cvakne hned, ale i tak nelze motor nastartovat, ale za chvíli ano. Chci se zeptat jestli může být problém v pal. čerpadle, nebo i jinde? Děkuji.