
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátor Edsr-a32
-> HardyEraz: Pokud myslíš šikmý kanálek se závitem (cca 45° k boku karburátoru) a šroub uvnitř je mosazný, tak to je ono 

V místě kde je to zakroužkovaný je závit a je v něm šroub!
-> HardyEraz: Nastartovat asi jo, ale bude přisávat falešnej vzduch a rozhodně neudrží volnoběh, pravděpodobně ani na sytič.
A půjde nastartovat bez toho odpojovače?
V kroužku místo, kde je šroub bohatosti volnoběžné směsi, červená šipka směřuje k místu, kde je šroub přídavného vzduchu a zelenou šipkou jsem označil místo, kde chybí elektromagnetický odpojovač volnoběhu. Pokud tam máš díru, tak nenastavíš volnoběh, pokud je tam záslepka, bude to fungovat (třeba karburátory pro š 1203 neměly odpojovač)

EDSR A-32 je modernizovaný EDSR (tuším pro model 83-84, hledat se mi to teď nechce) a šrouby bohatosti a přídavného vzduchu má stejně umístěné, jako ostatní EDSRy - bohatost volnoběhu šikmo pod přípojkou podtlaku rozdělovače a šroub přídavného vzduchu na levém boku vedle nátrubku pro hadičku přisávání par z filtrboxu

-> HardyEraz: Tryska je uvnitř, předpokládám, že myslíš štelovací šrouby?