skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Emise a 1.9d Aef
-> palinator 27.07.17 19:39:45: Asi to co pouze pasivne zachytava saze a bordel a hlavne se to cele nazyva NERIZENE. Staci?☺
-> tasatunga:
Co je to řízenej kat u dieselu?
Nepočítám-li SCR a do jistý míry DPF.
Co je to řízenej kat u dieselu?

U nás na emisích to píchne na baterku a jak to vnímá pulzy alternátoru tak to čte otáčky, pokud do nema OBD.
není co napichovat na emisích. Otáčky musí vzít nějakým jeho čidlem přímo na motoru
Tak tady nejspíš nejde o problém s vhodnou zásuvkou, ale spíš o to, že jelikož není u této motorizace řídící jednotka jako taková, kat je také neřízený, tak hlavně asi není co napichovat. Tudíž jako jediná možnost se jeví klasicky sonda do výfuku..Teď jde o to, jak to probíhá v reálu dnes.
Mazda nemá OBDII konektor a napojovali ji přes mezikus.
Díky pánové. O tohle mi šlo. Je fakt, že on tam měl pouze možnost OBDII a tohle nemá ani řízený kat, takže aspoň vím. Tudíž by na tom měl dělat emise postaru jak se dělávaly nebo jak u těchhle starších ročníků?:)
Je to OBD1 takže se nenapichuje, navíc ani nemá ŘJ motoru, jen čerpadla.
Měl bych pochyby že to je OBDII, takže by to napichovat neměli
Zdravím. Byl jsem minulý týden na TK a na emisích se statečně, ale marně snažil připojit na diag.zásuvku pod nohami spolujezdce. Kde může být chyba? V zásuvce? V příliš novém zařízení, které teď používají / stáří vozidla? Má na tomto motoru vůbec co "napíchnout"? Díky za info