skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tmavý kouř
-> Jiskra: Děkuju ..
Jen tak mimo.... taky dneska koukám jak u místního autoservisu se zvedá oblak černého kouře ale žádnej zvuk motoru, tak se jdu podívat a mechanik zrovna prováděl ruční regeneraci katalyzátoru kompresorem....

Zaměřil bych se na toto:
- hladina v plovákové komoře a sní související přeplavování ( zda těsní jehlový ventil, dodávka paliva AC pumpa a jeho tlak)
- správné osazení karb tryskami a vzdušníky pro daný motor
- akcelerační pumpička množství nastříknutého paliva
- kdyby to byl filtr tak to by na něm už teda musel být dobrý hnůj...
- na sytič to funguje protože (pokud Sedr,Edsr) sytič je proti ostatním systémům karburátoru samostatný...
- při přechodech je přechodně trochu kouře jěště v normě a je způsobeno obohacením směsi nástřikem akcelerační pumpičky.
Motor jak bylo uvedeno níže má problémy s dokonalým hořením. Buď mu chybí vzduch a nebo přebývá palivo nebo obé dohromady. Pokud motor neškube a má problém s tahem je problém v karburátoru. Kontrolu předstihu a svíček bych poté také doporučil. U motoru je vše propojené a jeden systém navazuje na další. Škodě zdar.
- hladina v plovákové komoře a sní související přeplavování ( zda těsní jehlový ventil, dodávka paliva AC pumpa a jeho tlak)
- správné osazení karb tryskami a vzdušníky pro daný motor
- akcelerační pumpička množství nastříknutého paliva
- kdyby to byl filtr tak to by na něm už teda musel být dobrý hnůj...
- na sytič to funguje protože (pokud Sedr,Edsr) sytič je proti ostatním systémům karburátoru samostatný...
- při přechodech je přechodně trochu kouře jěště v normě a je způsobeno obohacením směsi nástřikem akcelerační pumpičky.
Motor jak bylo uvedeno níže má problémy s dokonalým hořením. Buď mu chybí vzduch a nebo přebývá palivo nebo obé dohromady. Pokud motor neškube a má problém s tahem je problém v karburátoru. Kontrolu předstihu a svíček bych poté také doporučil. U motoru je vše propojené a jeden systém navazuje na další. Škodě zdar.
+ zkontrolovat stav vzduchového filtru
-> Bukaj: Díky za radu něco s tím vyvedu.
-> Edis: Kdyby bral vzduch, tak je směs chudá a ne bohatá. vyčistit karbec, seřídit ventilové vůle a předstih

Co s tím ? Seřídit karburátor ? Slyšel jsem , že může být zpuchřelá hadice podtlaku od posilovače a bere někde vzduch. Je to možný ? Děkuju za rady..
-> Borderer: Ještě doplním, že u studeného motoru a za chladnějšího počasí je bílý kouř zcela normální jev (kondenzace)

Černý kouř = bohatá směs,
modrá = bere to olej,
bílá = bere to vodu.
modrá = bere to olej,
bílá = bere to vodu.
Ahoj potřebuju poradit . Při nastartování studeného motoru vše ok , ale při stažení sytiče a přidání plynu jde z výfuku tmavý , černý kouř . Dokážete poradit příčinu ?? Děkuju za rady