Pánové, asi jsem to vyřešil. Uvidíme časem.
Kabely od cívky, co vedou pod nárazníkem, tak na jednom místě byly spečený do sebe a nebylo to poznat, dokud jsem je nevytáhl úplně ven. Rozdělal jsem je, dal každej zvlášť do bužírky a šunka jede. Jel jsem s tím kousek a jeví se to jako ok. Tak uvidíme co časem
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nestartuje 1.3 Bmm
18:09:08
14.05.2017
14.05.2017
Pesek_1
13:41:03
14.05.2017
14.05.2017
Pesek_1
Tak pánové. Novej poznatek.
Dnes - bylo sucho a stejně problém.
Chtěl jsem nstartovat a ani omylem, motor točil, jako když je baterka úplně K.O. Točilo to pomaličku, pak to přestalo točit úplně a cvaklo vždy jen relé. Vyměnil jsem baterku za nabitou a stalo se to stejný.. Tak jsem zapojil startovací vozík, kterej dává kolem 800A A dělalo to úplně to stejný! Ale vozík ukazoval, že auto je na něj napojené?
Tak jsem dal jen nabíjení, nechal to asi hodinu a zkusil to znovu. Dělalo to samé asi 3x po sobě a napotřetí to Z NIČEHO NIC začalo točit jak zběsilé. Ale zas to pro změnu nehází jiskru.
Teď už to točí, jak má, ale nestartuje to
Tak babo raď... Očividně elektrika, ale co a kde?
Dnes - bylo sucho a stejně problém.
Chtěl jsem nstartovat a ani omylem, motor točil, jako když je baterka úplně K.O. Točilo to pomaličku, pak to přestalo točit úplně a cvaklo vždy jen relé. Vyměnil jsem baterku za nabitou a stalo se to stejný.. Tak jsem zapojil startovací vozík, kterej dává kolem 800A A dělalo to úplně to stejný! Ale vozík ukazoval, že auto je na něj napojené?
Tak jsem dal jen nabíjení, nechal to asi hodinu a zkusil to znovu. Dělalo to samé asi 3x po sobě a napotřetí to Z NIČEHO NIC začalo točit jak zběsilé. Ale zas to pro změnu nehází jiskru.
Teď už to točí, jak má, ale nestartuje to
Tak babo raď... Očividně elektrika, ale co a kde?
10:54:09
29.04.2017
29.04.2017
Pesek_1
Jiskru to hází, ale uznávám, že když mi to umřelo na dálnici, tak jsem byl sám a nezkoušel jsem jiskru. Palivo je ok, drží to i tlak. Zkoušel jsem tam dát čidlo z převodovky ještě z druhé feldy, co mám doma a nepomohlo to, dneska jsem ho tam zas vrátil. Jinak palivový filtr je nový, sítko v nádrži je čisté a čerpadlo jsem měnil a tohle je ok, drží tlak a tlakuje dobře. A v nádrži je 100 oktan od MOLu, takže palivem to nejspíš taky není, protože mi to minule dělal N95. Na ukostření jsem se díval a nenašel jsem nic. Jsem z toho už celkem smutnej A možnost kuny tu je, bydlím na venkově, ale ještě se to nestalo, protože máme psy. Ale jak jsem psal, nenašel jsem nic zajimavýho...
23:58:48
28.04.2017
28.04.2017
MisakusX
To je hezký chaos, ale stále jsi to nespecifikoval na elektrický nebo palivový problém. Podle toho, jak to popisuješ, já bych měl podezření na dodávku paliva, ale tvrdíš, že jsi palivový filtr vyměnil (takže i ten u nádrže?), palivové čerpadlo je také OK? Nemá zanesené sýtko? Jinak bych měl podezření na klasické čidlo na převodovce, nemohl jsi dát druhé vadné?
23:46:39
28.04.2017
28.04.2017
Pavell
-> Pesek_1: všechno jsi ještě nevyměnil .
Zajímavý problém. Chtělo by mít fakt jistotu, že to hazí jiskru. Jinak zkontroloval jsi pořádně veškeré ukostření? Neřádila tam někde kuna?
Zajímavý problém. Chtělo by mít fakt jistotu, že to hazí jiskru. Jinak zkontroloval jsi pořádně veškeré ukostření? Neřádila tam někde kuna?
22:15:42
28.04.2017
28.04.2017
Pesek_1
Tak dnes opět po dlouhé době.
Jel jsem, všecko ok, po asi 10ti kilometrech to začalo neskutečně moc cukat, jakoby to vynechávalo zápaly, ale bavím se o cukání, kdy vyloženě skáču po 5ti metrech :-D
Od 3500 otáček s plným plynem to jede. Jelo to dalších asi 10km a pak v tom kovově zachrastilo a chcíplo to na dálnici. Startoval jsem, nic. Vyměnil cívku na místě, zkontroloval zapojení a všecky podobný blbinky a nic. Po asi 5ti minutách přemlouvání to chytlo, stál jsem na plynu a otáčky lítaly mezi 1000 a 4000, občas to vystřelilo do výfuku. Potom to zdechlo, nastartoval jsem a dojel jsem 30km bez sebemenšího zádrhelu. Potom jsem jel domů a stejný problém. Nevím si s tím už rady, snad vše jsem vyměnil, jezdit se s tím fakt nedá.
Ještě jsem udělal rozvody (jsou dobře nastavené), nový těsnění pod hlavou, GO hlavy, přetěsnil jsem vše.
Nemáte někdo nějaký tip?
Jel jsem, všecko ok, po asi 10ti kilometrech to začalo neskutečně moc cukat, jakoby to vynechávalo zápaly, ale bavím se o cukání, kdy vyloženě skáču po 5ti metrech :-D
Od 3500 otáček s plným plynem to jede. Jelo to dalších asi 10km a pak v tom kovově zachrastilo a chcíplo to na dálnici. Startoval jsem, nic. Vyměnil cívku na místě, zkontroloval zapojení a všecky podobný blbinky a nic. Po asi 5ti minutách přemlouvání to chytlo, stál jsem na plynu a otáčky lítaly mezi 1000 a 4000, občas to vystřelilo do výfuku. Potom to zdechlo, nastartoval jsem a dojel jsem 30km bez sebemenšího zádrhelu. Potom jsem jel domů a stejný problém. Nevím si s tím už rady, snad vše jsem vyměnil, jezdit se s tím fakt nedá.
Ještě jsem udělal rozvody (jsou dobře nastavené), nový těsnění pod hlavou, GO hlavy, přetěsnil jsem vše.
Nemáte někdo nějaký tip?
07:50:53
04.03.2017
04.03.2017
Pesek_1
-> King: No, to můžu zkusit, neztratím nic :-)
-> MVM: No, je to prvovýroba, čína to není.
-> MVM: No, je to prvovýroba, čína to není.
18:13:50
03.03.2017
03.03.2017
MVM
-> Pesek_1: A Hallův snímač máš origo nebo nějakou Čínu?
17:17:10
03.03.2017
03.03.2017
King
-> Pesek_1: Mozna blbej napad: nastaveni rozdelovace? (miri palec pri kompresnim zdvihu na kabel k prvnimu valci?)
...a pak se mi vybavuje moje davny trapeni se zdechavajici feldou, kdy mi soused poradil, abych jenom rozkuchal kabelovej svazek k ECU (placnu tak 30cm od konektoru), nechal to vyschnout a pak zase volne zamotat. A svete div se - od ty doby to zapalovalo bez zavahani, dokud si pro filcku neprijeli cikani z Pardubic :-)
...a pak se mi vybavuje moje davny trapeni se zdechavajici feldou, kdy mi soused poradil, abych jenom rozkuchal kabelovej svazek k ECU (placnu tak 30cm od konektoru), nechal to vyschnout a pak zase volne zamotat. A svete div se - od ty doby to zapalovalo bez zavahani, dokud si pro filcku neprijeli cikani z Pardubic :-)
16:32:35
03.03.2017
03.03.2017
Pesek_1
Ahoj, koupil jsem prvovýrobu za docela velký peníze, nicméně oba vn moduly jsou ok a na jiném autě běží.
Dneska jsem vzal kabel z vn modulu a prodloužil ho a dal k - pólu na baterce. Žádná jiskra a asi na 10 otočení motoru to hodilo pár jisker. Dal jsem to na rozdělovač a auto jede
Tak to absolutně borci nechápu... V pojistkové skříni bylo sucho pro informaci.
Teď abych jezdil se strachem, že mě to někde nechá.
Dneska jsem vzal kabel z vn modulu a prodloužil ho a dal k - pólu na baterce. Žádná jiskra a asi na 10 otočení motoru to hodilo pár jisker. Dal jsem to na rozdělovač a auto jede
Tak to absolutně borci nechápu... V pojistkové skříni bylo sucho pro informaci.
Teď abych jezdil se strachem, že mě to někde nechá.
12:08:57
03.03.2017
03.03.2017
krtik
-> Pesek_1 02.03.17 21:38:52: A elektrické vedení je v pohodě? nemáte v sousedství kuny?
11:06:41
03.03.2017
03.03.2017
Borderer
Jakej Vn modul si koupil? Levný napodobeniny nevydrží a je to sázka do loterie.... Nemůžeš mít někde poškozený el vedení?
21:38:52
02.03.2017
02.03.2017
Pesek_1
Ahoj kluci.
Už nevím kde se radit, tak to chci zkusit u vás. Forum jsem prohledal, pár podobných problémů našel, ale ne můj.
Chytla, brblala 5 minut, couval jsem, přidal plyn a okamžitě zdechla. Od té doby nejde nastartovat. Svíčky, kabely, vn modul, palec, víčko rozdělovače, filtry, potrubí, řídící jednotka, čerpadlo, škrtící klapka, čidlo na převodovce jsou nové a pojistky jsou ok. Neháže jiskru - zkoušel jsem přes svíčku. Paměť závad bez chyb.
Začalo to cca před 3 týdnama. Auto jelo, občas hodně výrazně cuklo, jakoby vynechala nějaká svíčka, to se zhoršovalo až se párkrát stalo to, že to zdechlo a už to nešlo nakopnout. Za hodinku se to probralo a jelo to. Vyměnil jsem pár z výše uvedených věci, jelo to. Za pár dnů to začalo znovu, vyměnil jsem další věci včetně jednotky, jezdilo to naprosto bez chyby 3 dny. Dnes ráno jsem to nastartoval, brblalo to asi 5 minut v poho, pak jsem do toho sednul, přidal a hotovo. Prostě to nejede.
Už jsem celkem bezradnej.
Už nevím kde se radit, tak to chci zkusit u vás. Forum jsem prohledal, pár podobných problémů našel, ale ne můj.
Chytla, brblala 5 minut, couval jsem, přidal plyn a okamžitě zdechla. Od té doby nejde nastartovat. Svíčky, kabely, vn modul, palec, víčko rozdělovače, filtry, potrubí, řídící jednotka, čerpadlo, škrtící klapka, čidlo na převodovce jsou nové a pojistky jsou ok. Neháže jiskru - zkoušel jsem přes svíčku. Paměť závad bez chyb.
Začalo to cca před 3 týdnama. Auto jelo, občas hodně výrazně cuklo, jakoby vynechala nějaká svíčka, to se zhoršovalo až se párkrát stalo to, že to zdechlo a už to nešlo nakopnout. Za hodinku se to probralo a jelo to. Vyměnil jsem pár z výše uvedených věci, jelo to. Za pár dnů to začalo znovu, vyměnil jsem další věci včetně jednotky, jezdilo to naprosto bez chyby 3 dny. Dnes ráno jsem to nastartoval, brblalo to asi 5 minut v poho, pak jsem do toho sednul, přidal a hotovo. Prostě to nejede.
Už jsem celkem bezradnej.