Palivové čerpadlo Ac pumpa Škoda 136/favorit

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 21.12.2016 do 21.12.2016, založil/a petr10
řadit dle data
07:50:20
21.12.2016
Bukaj
Čerpadlo identické není, záměnné ano - jde právě o ten nátrubek sání benzinu, kde Fa čerpadlo má 8 mm, zatímco 742 má nátrubek 6 mm. Další rozdíl je ve ventilkách v horním dílu čerpadla (zlepšený sací výkon a snížení paání hladiny), ale to na montáž nemá žádný vliv.
07:20:06
21.12.2016
MVM
-> petr10: Motory 742.10 (105) až 742.13(130) pal.čerp. Jikov MF3407

Motor Rapid 742.135 až Fav781.136 = p.č Jikov OD 3456
06:53:01
21.12.2016
petr10
Ano, čerpadlo je na 3 šrouby. Pokud má někdo katalog ND na Favorita, tak ať se prosím podívá na číslo dílu. Pro Rapid je to 443754345 00.



Díky.
00:57:25
21.12.2016
rsvancara
Jak píše MisakusX, musíš použít silnějši podložku mezi motor a čerpadlo (prostě tu stejnou jako na favorita) a pak je větší (průměrem, ne délkou místo 6mm tam je 8mm) nátrubek na hadičku pro vstup benzínu. Pokud máš pružnější hadičku, jde to na to narvat. Ideálně ale upravit nádrž :-)
zvětšit Palivové čerpadlo  Ac pumpa Škoda 136/favorit - obrázek od rsvancara vložen 21.12.2016 00:57:25
00:31:36
21.12.2016
MisakusX
Pokud jde o délku vačky čerpadla, ta byla stejně dlouhá na všech karburátorových verzích Favorita od roku 1988 až do konce výroby (případně i na karburátorových Feliciích). Rapidy bohužel vůbec neznám, ale půjde čistě o to, jak dlouhá je ta vačka z čerpadla, předpokládám, že už bude mít tři šrouby, ne dva jako na starší stovce. Rozhodně se vyráběly i plastové podložky pod čerpadlo ve více různých rozměrech. Ve zkratce - myslím, že by to mělo fungovat (když použiješ správnou podložku), ale budou tu jistě mnohem erudovanější zadohrabáři, kteří ti poradí přesněji.
00:02:07
21.12.2016
petr10
Ahoj, mám dotaz zda palivové čerpadlo pro ŠKODA 136 Rapid je identické s čerpadlem pro Favorita s karburátorem do r.v. 2/92. Díky za odpověď.
Extreme Tyres