Ustálená jízda "bez plynu " je problematická kvůli nutnosti zapálit chudou směs při větším předstihu. Na to je potřeba dostatečný el. napětí. Pokud nezabraly svíčky, další bolístkou BMM je zapalovací cívka. A pak i rozdělovač, kdy může docházet kvůli špatnýmu nastavení k přeskoku jiskry mezi palcem a vikem na zbytečně velkou vzdálenost a o to míň se dostane na jiskřiště svíčky. A v neposlední roli to můžou zhoršovat i kabely ke svíčkám.
Samozřejmě, že problém může bejt i s chudší směsí, než je zdrávo - je to jízda se skoro zavřenou klapkou, takže s velkým podtlakem v sání a může se tam spíš projevit přisávání falešnýho vzduchu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit Bmm-netaha pri ustalenej rychlosti
Zdravim pani,vedeli by ste poradit s problemom? Favorit BMM,starty normalne,volnobeh normalny,pod plnym plynom pri zrychlovani 1,2,3 ide,taha plynulo,ale uz na tej stvorke,patke ked sa ustali rychlost a prestane sa tlacit na plynovy pedal sa zacne motor sklbat a nejde plynulo,ako keby dochadzal benzin.ake by mohlo byt poradie pravdepodobnosti zavad? Sviecky sme skusili dat ine.Mohla by to byt lambda? Dakujem za rady...