Uprava sedel ventilu hlava Mpi

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 25.11.2016 do 25.11.2016, založil/a Petr Abrahámek
řadit dle data
12:53:47
25.11.2016
Petr Urban
-> Petr Abrahámek: ilustrativně viz. obrázek.

Dělám si vlastní jiný tvar.
zvětšit Uprava sedel ventilu hlava Mpi - obrázek od Petr Urban vložen 25.11.2016 12:53:47
12:45:24
25.11.2016
Petr Abrahámek
Jaký opak se tedy jezdí jestli se můžu ptát? 1
12:43:19
25.11.2016
Petr Urban
Ano, je to tak, to je minimální šíře dle něčeho v čem jsou zcela zastaralé techniky a informace o úpravě např. tvaru ventilů, dávno se jezdí úplný opak než co je v L/A nakreslený.

Na stojanové vrtačce asi nějakých přesností nedosáhneš, aby ti vůbec těsnilo sedlo pak, budeš muset asi hodně zabrušovat. Dělá se to správně na vyvrtávačce s spec. hlavičkou nebo stroji jen k tomuto účelu určeném : https://www.youtube.com/w atch?v=oLr9JX77W3I
12:40:01
25.11.2016
Lamac
Ano to je šírka dosedacej plochy.Na sériovom sedle tak nejak už nije čo rozširovať.Väčšie sedlo= väčší ventil,a toto doma na stojanovke neurobiš.
08:13:33
25.11.2016
Petr Abrahámek
Ahoj kluci, mám zrovna hlavu z motoru na stole, zvětšuju kanály na rozměr těsnění, ventily dle L/A dokumentace a chtěl bych zvětšit průměr sedel. Nicméně nevím, jestli chápu zápis v dokumentaci správně…šířky sedel je nutno dodržet: Sací ventil 0,8mm a výfukový ventil 1,2mm. Znamená to, že ta šikmá dosedací plocha musí mít minimálně tento rozměr? Vybavení, jako stojanovou vrtačku a frézku mám k dispozici. Díky za radu 2
Extreme Tyres