Nejspíš jsi nedodržel rovinnost rozvodových kol. Je to dost náročné na přesnost a když se to neudělá dobře, tak po cca 1000 km jde řetěz do háje... Taky je důležité, jestli motor rozvody maže jak má. Na klikovce za řemenicí v prostoru prsou má být na klikovce správně daný ostřikovací kroužek. Kontrola mazacích trysek oleje a ventilových vůlí by určitě nebyla na škodu. Také bych příležitostně vyměnil ocelové sací tyčky za hliníkové, ale tím to nebude. Samozřejmě vůle v rozdělovači taky nadělají slušnou paseku. Nicméně jsem si skoro jistý, že rozvody nemáš v ose a řetěz je zase vytahaný...
Mám ten samý motor ve 120... Chtěl jsem dělat i komplet rozvody, ale nakonec jsem vyměnil jen řetěz a kola nechal i s podložkami originál tak jak se mi to jevilo nevíc dobré a řetěz byl optimálně napnutý bez vůle na zubech kol. Řetěz jsem nakonec použil ze starého motoru 120, kde byl dobrý. Můj motor Fa měl najeto 89 000. Do teď najel dalších 23 000 a bez problémů to sice nebylo (zlobilo mě odvzdušnění a palivový systém), nicméně nyní jen tiše ševelí jako šicí stroj. Můj poznatek z toho všeho je ten, že nové druhovýrobní díly jsou často horší, než mírně jetý originál a přesnost montáže dílů v motoru hraje naprosto zásadní roli...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 125l chrastění
15:04:26
12.10.2016
12.10.2016

Jiskra - zrušená registrace
19:39:23
11.10.2016
11.10.2016

Petr Urban
-> mzk: správný postřeh
nakonec zjistí že to je normální smíří se

nakonec zjistí že to je normální smíří se

10:26:21
11.10.2016
11.10.2016

mzk
Skúsil by som zhodiť dolu klínový remeň a naštartoval. Či to nezmizne. Aby si vylúčil pumpu.
08:10:20
11.10.2016
11.10.2016

minno
-> Jirik_Tuňák1983: No asi tak. A to mi pripomenulo, že aj mne začalo pri studenom motore na voľnobeh zdá sa niečo klepať, tak či to nebude tá vodná pumpa :)
06:40:26
11.10.2016
11.10.2016

David29
-> Jirik_Tuňák1983:
Tím jsi mi připoměl, že máš naprostou pravdu. V kokpitu byli slyšet divný zvuky, ale když člověk přešel k motoru, tak divný zvuky zmizeli a znělo to úplně normálně - přesně tak jak popisuješ ty



Tím jsi mi připoměl, že máš naprostou pravdu. V kokpitu byli slyšet divný zvuky, ale když člověk přešel k motoru, tak divný zvuky zmizeli a znělo to úplně normálně - přesně tak jak popisuješ ty

22:29:17
10.10.2016
10.10.2016

Evž@
-> Schade12: má na to vliv vyšlápnutí spojky?
22:12:27
10.10.2016
10.10.2016

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: 

22:10:05
10.10.2016
10.10.2016

castrol
-> Jirik_Tuňák1983: 

22:09:36
10.10.2016
10.10.2016

Jirik_Tuňák1983
-> pap 10.10.16 21:40:01: To se bude hledat blbě, zvláště když škodováckej motor zní jak hrst matek v míchačce. 

21:40:01
10.10.2016
10.10.2016

pap
Skus pocuvat a najst presne miesto odkial zvuk vychadza.
21:10:15
10.10.2016
10.10.2016

Schade12
rozvod jsou nové a vůle ventilů nastavená. Fak se to mění přesně podle otáček motoru
20:33:22
10.10.2016
10.10.2016

Jirik_Tuňák1983
Nebo může klepat vodní pumpa. Vymletý ložiska dělají pěknej klepec. Měl jsem to na 105ce. Klapalo to jak pístní čep.
20:08:42
10.10.2016
10.10.2016

Borderer
Tak počínaje rozvodama to můžou bejt klidně i ventilový vůle.
19:50:30
10.10.2016
10.10.2016

Schade12
Zdar, do škody 125l jsem cca před 1tis km dal nový motor z favorita 136L najeto 80tis km a ještě jsem udělal nové rozvody. ze začátku běžel motor krásně tiše, ted ale při jizděje slyšet takové chrastění (možná cvakání či jak to nazvat), jehož perioda se zvyšuje přímoúměrně otáčkám motoru. Dělá to i když auto stojí na místě. Olejovou vanu i čerpadlo jsem nechal z favorita, výfuk je škodovkový. nevím čím to může být. díky za rady