Vačka renovace?

prohledat
65 příspěvků (zobrazeno 51 až 65) od 13.09.2016 do 15.09.2016, založil/a Jiskra - zrušená registrace
řadit dle data
15:41:51
13.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Urbi: co stoji to programovatelne zapalovani? klidne do sz dik...
15:41:00
13.09.2016
Petr Urban
-> Jiskra: Pokud by byl zájem ... mám nějaké ověřené pěkné vačky od 260st. až po 320. 1 Více do sz.
15:38:51
13.09.2016
Petr Urban
-> Jarda: Máš špatně naladěno ! S vačkou 265/265 jezdím od 1500ot. zcela bez problémů, od 2300ot. mi zabírá značným krutem. Byl jsem s tím na dovolenku v třech lidech na sériové trysky v Š130 karb., úplná paráda na kousíček plynu stále 100-120km/h .... jenže perfektně seřizený motor s program zapalováním a průměr byl 5,7 L ! To není vačkou kamaráde...

Mě osobně již od 2300ot. se zdá lepší než původní MPI 254 vačka co tam byla, provozováno na sériový výfuk Š130, s otevřeným výfukem se situace znečně změní a pásmo "zátahu" se posune výše.
14:04:37
13.09.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer: me prijde, ze vespod to je jeste horsi a zacina jet normalne az na 3500... ale mam ji v motoru 1.4 v tezkym aute, tak treba proto... a hlavu bez uprav, jen trochu snizenou, tam budou nejvetsi rezervy



p.s. jaka je vlastne vacka v motoru 120LS origo? v cedrychovi jsem cetl, ze je stejna 105, 120 i 120LS, ale nevim, jestli tam nema chybu, me se valeji doma dve trochu zajimave - 136X a 136 BMM, tak jednu z nich bych dyztak do toho motoru dal, az budu delat rozvody...
upraveno 1x, naposled 13.09.2016 14:09:03
14:01:44
13.09.2016
Borderer
-> Jarda: Mužu se zeptat, co se ti na ni nelíbí? Já sem s ní naopak spokojen. Mam ji na motoru 120LS, vespod takřka žádná změna, ale když potřebuju předjet, tak to naopak motor ve vyšších otáčkách podrží a nechcípne to.
13:54:17
13.09.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Jiskra: cep ulozeni nebo palec je poskozen korozi? jestli to neni moc, tak bych to vzal nejakou 2500 pod vodou... 4

Tomaso435 pise 265, ale ja s ni moc spokojen nejsem, hlavne do serioveho motru se podle me vubec nehodi, zato s 254 spokojen jsem, 136X to je 248? ta by mohla chodit dobre
13:41:13
13.09.2016
Tomaso435
-> Jiskra: čínská něco.....
13:21:02
13.09.2016
Jiskra - zrušená registrace
13:19:18
13.09.2016
Jiskra - zrušená registrace
A-> Tomaso435: Asi jo :-). Mám to (781.136) v kompletu s převodovkou 4q 4,44 na 13 kolech a jede to už teď jak z praku :-). Zas válí se mi to doma i s tou hlavou a tak mě svrbí ruce...5
upraveno 1x, naposled 13.09.2016 13:23:40
13:12:49
13.09.2016
Tomaso435
-> Jiskra: osobně si myslim je to tak malej rozdíl že přefouklý kola udělaj na svižnosti motoru víc než tahle vačka3
13:10:14
13.09.2016
Jiskra - zrušená registrace
Jasne ono se to asi nevyplatí cenou, když jde sehnat lepší. A co hlava ze 136X tu mám taky. Je lepší než 136 klasika, nebo je to jedno? Na netu je spousta zavádějících informací...
13:08:02
13.09.2016
Tomaso435
-> Jiskra: vono když bys ji chtěl zbavit rzi, obávám se že by měla už jiný vlastnosti. pač jí kousek ubereš :-D
13:02:17
13.09.2016
Jiskra - zrušená registrace
-> Tomaso435: Jasne a přímé. Dík :-)
13:01:36
13.09.2016
Tomaso435
zahoď to a kup si nějakou 265/265
12:55:37
13.09.2016
Jiskra - zrušená registrace
Prosím o radu. Mám k dispozici vačku 136X, ale jedna ta leštěná plocha je poškozená rzí. Motor měl prasklý blok a zatékalo na zdvihátko prvního válce. Má smysl ji renovovat, nebo se shánět po vačce např z BMM 136. Mám motor 781.136. Jde hlavně o finanční stránku věci, ale i časování a vhodnost pro můj plně sériový neupravený motor. Za rady předem dík.
Extreme Tyres