skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
spojka škoda 1.3 T
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 04.08.2016 do 04.08.2016, založil/a Jentsek120LS
22:05:19
04.08.2016
04.08.2016
pavucina
Bohužel je ješte pravdou, ze kazdej pritlačák má jiny pritlak, nejlepsi varianta a jistota si to nechat zmerit k vysce lamele a pod vypodlozit, nb stocit setrvák... A pripadne se zjistí, ze zrovna ten pritlacak je lepsi nahradit za schopnejsi...
22:02:30
04.08.2016
04.08.2016
vhml
-> Dušan 04.08.16 13:12:34: já jsem vždy jezdil jen přeobložené lamely, tak se mě to asi netýkalo. Nebo se vyplatí podložit i originální tloušťku?
21:28:47
04.08.2016
04.08.2016
Dušan
-> Vojťas: 1mm je odzkouseny a udrzi to potom fakt vic nez si kazdej mysli
21:27:42
04.08.2016
04.08.2016
Vojťas
-> MVM: -> Dušan: jo tááák, diky za info
21:01:43
04.08.2016
04.08.2016
MVM
-> Qwak: Jsem naznačil možnost řešení problému. Vše ostaní včetně rozměrů,toleranci atd je třeba samostatněě vybádat,vyzjistit,vyzkouš
et. Přítlačný charakteristiky přítlačáků se můžou lišit stejně tak jako typy lamel .. Fotím kde co,toto foto nemám..
20:40:17
04.08.2016
04.08.2016
Milan 136
-> Qwak: to asi spis po cele plose, kde sedi pritlacak na setrvaku
20:32:16
04.08.2016
04.08.2016
Qwak
-> MVM: nejaky foto by nebylo? To jako pod vsechnY M8 pred pritlacak Maly podlozky?
17:47:20
04.08.2016
04.08.2016
MVM
-> Vojťas: Tohle všechno co se tu teď řeší se týká Pouze spojek kde se dělala nějaká konstrukční úprava,použila nestandardní lamela atd .. . Tzn. pro běžný provoz standardní postup podle díl.příručky. Podkládá se tedy prostor mezi přítlačným talířem a setrvačníkem v místě upevnění šroubů M8. (Nebo je možný upravit hloubku setrvačníku zapuštěním třecí plochy)
17:40:08
04.08.2016
04.08.2016
Vojťas
-> MVM: a konkretne kde se co podklada? Nejak si to furt nedovedu predstavit
17:03:01
04.08.2016
04.08.2016
MVM
-> vhml: Jde o průběh síly talířové pružiny. Narozdíl od vinutých tam ta síla do určiýho opotřebení lamely narůstá .. tudíž se silnější lamelou to může klouzat-- Ačkoliv tuto skutečnost vím a znám - nechal jsem se taky vyjebat a motor složil se slavnou Renovak lameou bez podložení,samo že šel motor znova ven .
13:12:34
04.08.2016
04.08.2016
Dušan
-> vhml: týká se to všech nových lamel od renovaku, protože jsou silnejsi. Navíc 1.6 přítlačák taky není jako Origo. Víceméně pod 100k málokdo pozná rozdíl. Při 150k to poznáš hned. I keramika bez podložky klouže.
13:05:56
04.08.2016
04.08.2016
vhml
-> Dušan 04.08.16 12:39:24: co je za akci podkládání přítlačáku? To se týká jen Fabiovýho setrváku ne?
12:39:24
04.08.2016
04.08.2016
Dušan
-> Jentsek120LS: kup si v renovaku zesilenou s organickym oblozenim a vydrzi to co potrebujes. Pritlacak budes muset podlozit vzdy.
11:52:37
04.08.2016
04.08.2016
Jentsek120LS
nová lemala známená originálí ...neodpružená ta vydržela tak 20km a bylo po ní. Napadla mě lamely ze škody 1203 a tu nechat přeobložit ..ale mám obavy že se ukroutí střed
11:30:53
04.08.2016
04.08.2016
Dušan
Nova lamela znamena co ? Jinak podloz pritlacak 1mm podlozkou.
11:23:41
04.08.2016
04.08.2016
Jentsek120LS
Zdravím,nedávno se mi povedlo rozchodit škodu 136 Turbo,tlak mám teprv 0.5 baru a už klouže spojka,lamelu sem dával novou a přítlačák mám z felicie 1.6.Mohl by mi někdo prosím poradit jakou lamelu koupit aby vydržela ten točivý moment? přeobložit nemá cenu už se mi nekolikrát ukroutila na upraveném motoru 1.3. Předek díky za návrhy ;)