-> sikula: kdo ví... dívej domácího kutilství na nepravých místech vidívám tolik denně, že si nad tím už nelámu hlavu. Dát do správného stavu, poladit, jezdit.
-> Urbi: diky za odpovedi, plovak jsem samozrejme vymenil a nastavil hladinu dle serie. Meril jsem ji i u toho naplneneho a byla dle knizky, tak nevim co tim chteli vyresit.. ona i tryska sytice byla 135 na 1,2ku? Mam 130ku na 1,3
-> sikula: V někom vznikla asi doměnka zvýšit si hladinu a místo toho aby přihl plíšek u plováku, tak jej raději zatížil, což je horší varianta a určitě bych jej vyměnil za normální plovák a dle toho jakým tlakem paliva na něj působím přes jehlový ventil jej také adekvátně nastavil, aby hladina odpovídala cca sériovému stavu nebo velmi nepatrně zvýšenému stavu.
Zavadu jsem opravil, v tom neni ten dotaz, spatne jsem to napsal. Plovak je navrtanej, nalitej a zaslepenej. Mel jsem dotaz, na to jestli se to z nejakeho duvodu delalo a nebo jestli v dedovi vznikla myslenka to udelat
Prasklý plovák je normální závada. Dám druhý a funguju. Pokud je v něm voda, zkusil bych do nádrže tankovat pro příště benzín nebo nemít otevřený karb. pod okapem.
-> sikula: Máš dvě možnosti, vylej a zaletuj a nebo dej jiný. Pokud máš plastový, tak dej jiný, třeba polystyrén. Dělaly se tři druhy: mosazný, plastový a polystyrénový, máš na výběr. Můžeš dát i z EDSRa, jen musíš nastavit hladinu podle SEDRa.
Ahoj, dneska jsem řešil na svém autě únik paliva z karburátoru, no a řekl bych že tam na mě čekala kuriozitka. Plovák je do půlky plnej nějaké kapaliny, asi voda. Setkal jste se někdo s tím?