skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburator š110l
-> dragon_cb_cz: zatim vymejšlej cenovku:-)
-> mirecek.666: OK, dej vědět... hodit ten co je ve sklepě do krabice a poslat ti ho poštou je asi to nejmenší. Před použitím byl rozebranej a vyvařenej v octě.
-> dragon_cb_cz: pístek novej, v něm zaslepenej obtok. Hladina dobrá, tohle je dost nepříjemný cukání. Zadrhává to celkem dost i s hodně snažením na plynu to dělá. Našel jsem ted něco na aukru, když by to nedopadlo, ozvu se:-)
-> mirecek.666: Tohle mi kilo dělá taky - resp. dělá mi to myslím i bez zátěže, prostě při prudším přidání plynu kucká... když přidávám opatrně, nebo když přidávám už z částečně otevřené klapky, tak to nedělá. Ale ještě nebyl čas to vyřešit, už jsem si na to nějak zvyknul. Až bude zase trochu čas jezdit, tak tam možná konečně nahodím funglovku karbec, ať vyloučím alespoň některé možné příčiny. Co jsem zjišťoval, tak někdy je problém v akcelerační pumpičce, jindy v injektoru, někdy ve výšce hladiny... může být ledacos. Pístek akceleračky máš OK?
24ku jetou ti můžu na vyzkoušení poskytnout snadno - ta kterou jsem při podobném laborování shodil ze svého motoru leží ve sklepě :) V případě potřeby by se našla i nová (ale ta už by pochopitelně zadarmo nebyla).
24ku jetou ti můžu na vyzkoušení poskytnout snadno - ta kterou jsem při podobném laborování shodil ze svého motoru leží ve sklepě :) V případě potřeby by se našla i nová (ale ta už by pochopitelně zadarmo nebyla).
Přidám to sem at nezakládám nový téma. Potřeboval bych poradit s jednokomorákem. Mám nový motor a na něm upravený jednokomorák. Je to původně dif 23 zvětšen na 26. Přetryskovaný na 24 a mám zvětšenou hlavní trysku a vzdušník volnoběžné směsi. Bez zátěže jde motor krásně do otáček, ale při zátěži mám problém. Motor se při rozjezdu nebo po malém přidání plynu zacukává. Při plném plynu je všechno ok. Protože to byl původně karbec pro manuální sytič vyvrtal jsem podle originálního pár děr aby mi fungoval automatickej. Kde by mohl být problém? Je to ve zvětšeném difuzoru? Měnil jsem trysky jak volnoběhu tak i hlavní, ladil bohatost a je to více méně stejný. S větším vzdušníkem volnoběžné směsi za studena možná ještě horší. Kdyby někoho něco napadlo budu vděčnej, a kdyby někdo měl doma přebytnečněj jednokomorák s 24kou dufuzorem, tak bych měl zájem.
-> pap: Však jsem mu poradil, může si vybrat jestli se mu tvoje nebo moje rada líbí víc a dál už je to na něm 

-> dragon_cb_cz 02.04.16 21:21:27: Pozri, porad mu lepsie ak vies, robil som to tak, a islo to.
-> Bukaj: Krom "víka" ventilátoru topení samej drobnej materiál.. a jo, ozvu se. Což mi připomnělo, že jsem ještě nepoptal identifikaci tý 110R výztuhy.
-> Jozka: Jen se včas připomeň - aby byl čas na hledání, ale zase ne moc brzy, abych to nezapomněl... 

-> Bukaj: Tak to asi počkám, nepotřeboval jsem ho 20 let, tak to snad ty dva měsíce ještě vydrží..
Díky - připisuju na seznam asi 5ti položek, které jsem chtěl u tebe poptat v nadnormativních zásobách. 



-> Jozka: Pokud chceš, tak bych Ti v květnu do Hnačova jeden pístek přivezl z mých zásob cca o 180 Kč levněji

-> Kocvin 03.04.16 14:32:42: Tak si asi pro jeden zajdu.. za ten jeho peníz, abych měl klidnější spaní 

-> dragon_cb_cz: Já taky myslel, že ta naše várka, byly jeho poslední zásoby..
Ale nedávno jsem je tam u něj na netu viděl.. :)

-> Kocvin: Já myslel, že už má vybráno (o tom něco víš
ale vypadá to, že za kruté peníze ještě něco má 


-> vhml: -> Jozka:
Krbec nějaké měl myslím..
Krbec nějaké měl myslím..

-> vhml: Zkus to rozebrat, ono i když je přilepenej tak po (násilném) uvolnění nemusí být nutně úplně na kaši...
-> vhml: To bych taky rád věděl - zatím sice nepotřebuju, ale zásoby = 0.
Dotaz na BSko - kam pro pístek na akcelerační pumpičku? Hasiči se po zimě vyspali ( motor 1202 ) a zjistili, že to vůbec nenastřikuje. Zatím jsem to v ruce neměl, ale čekal bych ten pístek. Ale nikdy jsem neměl tuhle historickou věc rozebranou.
-> Jozka: Tak výhoda tý měrky je asi v tom, že se dá udělat kontrola hladiny bez sundání filtrboxu a spol, ale jinak naprostej souhlas 

-> dragon_cb_cz 02.04.16 21:20:24: No, jsem to dokonce teďko slyšel prvně - se snad různý ty plexisklový a jiný měrky nedělaly pro srandu králíkům a jinýmu bravu.

-> pap: To musí úžasně fungovat ten kabrurátor, když nemá víčko a tudíž jsou všechny kanálky který maj být uzavřený najednou otevřený a na atmosférickým tlaku...
-> Jozka: Taky si myslím, že to je nějaká urban legend, že určuje hladinu 

-> pap: Jestli je 20 mm pod dělící rovinou (19-21), tak jo. Ale myslím, že není.

Kurva, ze ten naliatok urcuje hladinu. Riesi sa to tak, ze zhodis dekel karbecu, nastartujes (da sa to aj takto) a pozeras kde mas hladinu. Pripadne prihnes ten pliesok aby pustal skor alebo neskor podla hladiny.
Ďakujem za radu 

-> ferrari: Nálitek tam je, ale jestli označuje správnou výšku hladiny si úplně jistý nejsem - mám pocit, že když jsem to měřil, tak to úplně nesedělo a ani v Baťovi se o něm nic nepíše... ale rozebrané BSko abych oměřil mám leda ve sklepě a tam se mi lézt nechce.
Nie v plavákovej komore nejaký náliatok, ktorý označuje správnu výšku hladiny?
-> sroky: Je to správně, to je jehla obohacovače, kdyby byla až nahoru tak by obohacovač pracoval už od začátku otevírání klapky... takhle pracuje až od úhlu otevření 35°.
Hladina má být 19-21mm pod horní hranou plovákový komory, tzn postavíš auto na rovinu, ručně páčkou na AC pumpě napumpuješ palivo do plovákovky a změříš (pravítkem, šuplerkou, čímkoliv)... dle potřeby přiohneš ten plechový jazýček co ho zvedá plovák aby zavíral jehlový ventil dříve nebo později a zkoušku opakuješ. Pokud byla hladina moc vysoká tak pochopitelně musíš část paliva odsát než začneš znova pumpovat, jinak bys nic nezjistil
Hladina má být 19-21mm pod horní hranou plovákový komory, tzn postavíš auto na rovinu, ručně páčkou na AC pumpě napumpuješ palivo do plovákovky a změříš (pravítkem, šuplerkou, čímkoliv)... dle potřeby přiohneš ten plechový jazýček co ho zvedá plovák aby zavíral jehlový ventil dříve nebo později a zkoušku opakuješ. Pokud byla hladina moc vysoká tak pochopitelně musíš část paliva odsát než začneš znova pumpovat, jinak bys nic nezjistil

Ahojte, spojazdujem 110tku ktorá dlhšie stála pri čisteni karburátora som si všimol, že ,,tyčka,, na obr. nevychádza uplne hore ale len do polohy na foto (volnou rukou ju vytiahnem hore) Je to ok alebo má isť až hore? Ako správne nastavím hladinu v karburátore? Ďakujem
davidsr.rajce.idnes.cz/na stenka
davidsr.rajce.idnes.cz/na stenka