hmotnosti pístů

prohledat
2 příspěvků (zobrazeno 1 až 2) od 20.03.2016 do 20.03.2016, založil/a Aleš
řadit dle data
16:29:13
20.03.2016
Petr Urban
Zvaž si je sám, kolik je reálný rozdíl, stačí na nějaké kuchyňské digi váze. Pokud je to do sériového motoru, můžeš rozdíl 2g nechat. Pokud to bude k sportovním nebo závodním účelům, není problém uvnitř pístu 1-2 g ubrat. Ono stejně vyvážení sériových ojnic felda, favorit i fabie je na oka + - 5gramů rozdíly, takže není třeba si s tím tak moc lámat hlavu, to by bylo nutné pak udělat přesně i ojnice, to už je potřeba složitý přípravek, aby byli správně váhově na oka vyváženy tak jak mají ... část ojnice se potáčí jako rotační a část jako posuvná, proto je i toto důležité k vyvážení.
13:45:02
20.03.2016
Aleš
Dotaz, když mám na pístech značky hmotnosti 49-49-49-51. Je velkej problém, že je ten poslední o 2g mimo, když uváděj že max. je 1g. Třída přesnosti rozměrů na vložkách je C a na pístech také. Je to spárovanej tubus mototechna. díky aleš
Extreme Tyres