
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor skoda 130
23:25:08
02.01.2016
02.01.2016

ochoda
Díky za vysvětlení pánové. 

23:20:32
02.01.2016
02.01.2016

vhml
-> koumák66 02.01.16 22:16:02: Půjde to. Spalováky jsou na stejných místech u 105 jak u 120. Ta je má pak širší v kolmém směru. Budeš ale mít KP jen někde kolem 9 a je potřeba to pak dohnat. Se 105 hlavou máš sice základní KP větší, ale zase menší ventily, kanály...
To je pak otázka, jestli chceš jen něco splácat, nebo stavět něco seriózního.
To je pak otázka, jestli chceš jen něco splácat, nebo stavět něco seriózního.
23:14:35
02.01.2016
02.01.2016

dragon_cb_cz
-> ochoda: Tuším jeden šroub je jinak a hlavně spalováky, jak píše -> Evž@: - na 105kovej hlavě je prd masa ubráno, takže se dá přizpůsobit, na 120kovej je to horší... jako asi to nakonec taky nějak jde, ale...
-> koumák66: Nevěř tomu, sehnat se dá (když na to přijde) i nová, ale jetých neprasklých je pořád dost, 130kových motorů mrtvých na klice či kroužkách je víc než dost a hlavy z nich jsou...
-> koumák66: Nevěř tomu, sehnat se dá (když na to přijde) i nová, ale jetých neprasklých je pořád dost, 130kových motorů mrtvých na klice či kroužkách je víc než dost a hlavy z nich jsou...
22:34:59
02.01.2016
02.01.2016

koumák66
130 písty sice ano, ale hlava - a když tak asi rády praskají
22:32:59
02.01.2016
02.01.2016

ochoda
-> dragon_cb_cz: Z jakýho důvodu nelze 120, ale 120 jo ?
22:32:37
02.01.2016
02.01.2016

Evž@
-> koumák66: písty tam dostaneš.....ale hlavu ne jelikož u 120 jsou válce od sebe jinak daleko než u 130
22:31:09
02.01.2016
02.01.2016

dragon_cb_cz
-> koumák66: 120L nikoliv, ale 105ková by jít měla... otázkou je, proč bys to dělal, když je daleko jednodušší sehnat 130kové písty 

22:20:52
02.01.2016
02.01.2016

ochoda
-> koumák66: Tohle mě taky napadlo...
22:16:02
02.01.2016
02.01.2016

koumák66
a je možné dat do motoru 130 rovné písty, např. 136 a na to obyčejnou hlavu š 120L?
02:13:35
01.01.2016
01.01.2016

ondie
-> isti:
-> Antony: Ha ! Na to sem zapomněl,to by znamenalo udělat tam v ní soustruhem na to ložisko místo. Takže zbytečnej voser.
Díky vám
-> Antony: Ha ! Na to sem zapomněl,to by znamenalo udělat tam v ní soustruhem na to ložisko místo. Takže zbytečnej voser.
Díky vám

18:21:29
31.12.2015
31.12.2015

Antony - zrušená registrace
-> ondie: 97 bude v pohodě, ale 98 a vejš jak píše -> isti: 

18:07:19
31.12.2015
31.12.2015

isti
-> ondie: Ak vyriešíš ložisko pre mrkvu tak to bude ok.
14:53:13
31.12.2015
31.12.2015

ondie
-> vhml: Prsa už sou jedny pro všechny že jo ? (průměr řemenice na gufero do prsou je stejnej)
14:22:48
31.12.2015
31.12.2015

vhml
-> ondie 31.12.15 14:16:43: půjde to bez problému
14:16:43
31.12.2015
31.12.2015

ondie
Bude fungovat klika z Felicie 1.3MPI rok 97´vejš v 5aknálovým bloku 130ky ??
Když dám k tomu řemenici (vím,už to bude 4drážka) a budu k tomu kupovat náležitý rozvody,tak to bude OK ?
Anebo ještě jiný úskalí ?
Když dám k tomu řemenici (vím,už to bude 4drážka) a budu k tomu kupovat náležitý rozvody,tak to bude OK ?
Anebo ještě jiný úskalí ?
20:09:14
27.12.2015
27.12.2015

harvyBB
okej dakujem vam za pomoc
19:54:00
27.12.2015
27.12.2015

Bukaj
-> harvyBB: Tak nějak, až na to, že LS má pouze vypouklý píst, kdežto 130 má vypouklý píst s vybráním pro ventily...
Ze 135/6 sady můžeš použít vložky, čepy, segerovky, ale písty a kroužky má 130 jedinečné.
Kdybys tam dal komplet sadu 136, tak to nějak pojede, ale bez dalších úprav (hlavy, respektive k.p.) to opravu nebude ono...

Ze 135/6 sady můžeš použít vložky, čepy, segerovky, ale písty a kroužky má 130 jedinečné.
Kdybys tam dal komplet sadu 136, tak to nějak pojede, ale bez dalších úprav (hlavy, respektive k.p.) to opravu nebude ono...
19:52:19
27.12.2015
27.12.2015

isti
-> harvyBB: Hej,a aj krúžky sú iné u 130 ako u 136
19:33:04
27.12.2015
27.12.2015

harvyBB
aha takze hlava zo 130tky je nieco podobne ako 120LS ze ma vybranie v sebe aby piest o nu neudieral?
19:32:48
27.12.2015
27.12.2015

George88
-> harvyBB: a pak máš jěště felicia 50 kw MPI, který jsou rovný, ale o něco vyšší...
19:31:14
27.12.2015
27.12.2015

isti
-> harvyBB: Ano,a tomu prispôsobovanú hlavu.
19:28:58
27.12.2015
27.12.2015

harvyBB
cize ak tomu dobre rozumiem tak 136tka ma piest rovny klasika ako favorit a 130tka ma vypukly piest z vybranim pre ventile v sebe?
19:22:43
27.12.2015
27.12.2015

RadovanSkodovkar
-> harvyBB 27.12.15 19:20:23: 130 ma bombirovane piesty, vybratie pre ventile. 136ka je rovný piest, keď ho tam dáš, budeš mať menšiu kompresiu.
19:22:26
27.12.2015
27.12.2015

isti
Piesty zo 136 sú rovné a 130kové vypuklé takže nie sú vhodné.
19:20:23
27.12.2015
27.12.2015

harvyBB
dakujem a v com je rozdiel potom v piestnej sade? preco sa predava aj na skodu 130 aj na skodu 136?
19:16:59
27.12.2015
27.12.2015

Michal N 283 - zrušená registrace
-> harvyBB: hliníková hlava tam nepasuje,piesty zo 136 pasujú..vŕtanie je to isté 75,5 mm
19:14:57
27.12.2015
27.12.2015

harvyBB
zdravim vas klubaci
idem sa pustit do generalky motora zo skody 130 na bloku je cislo /7 mal by to byt original mam ale zopar otazok ohladne zamennosti dielov:
- je mozne pouzit na ten motor hlinikovu hlavu z rapida alebo favorita?
- je mozne pouzit piestnu sadu zo 136tky?
- ake vrtanie na valce ma blok zo skody 130
viem ze su to stupidne otazky :D ale chcem si byt na istom
dakujem za odpoved
idem sa pustit do generalky motora zo skody 130 na bloku je cislo /7 mal by to byt original mam ale zopar otazok ohladne zamennosti dielov:
- je mozne pouzit na ten motor hlinikovu hlavu z rapida alebo favorita?
- je mozne pouzit piestnu sadu zo 136tky?
- ake vrtanie na valce ma blok zo skody 130
viem ze su to stupidne otazky :D ale chcem si byt na istom
dakujem za odpoved