Škoda 100 4. válec

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 21.08.2015 do 28.08.2015, založil/a Donn
řadit dle data
19:49:55
28.08.2015
MOLSO
-> Donn: 3 ba dumm ts !





gratulujem 1
17:55:00
28.08.2015
Donn
-> MOLSO 21.08.15 20:59:03:

tak si mel pravdu, opravdu chybel kousek vyfukoveho ventilu. uz je to opravene a jede krasne :-)
12:55:07
23.08.2015
vhml
12:27:01
23.08.2015
Donn
Z pragosu sem nikdy nic nekupoval a prijde mi az nemozne co vsechno tam maji :D da se tomu verit, ze kdyz si to objednam, tak prijde opravdu to co potrebuju?
21:31:19
22.08.2015
Robert 106
Neklesej na mysli.

Celou pístní sadu mají třeba v pragosu. Tak to celý vyměníš a bude to zas šum-svistum :-)
21:19:12
22.08.2015
BeBe
nemusi byt prepaleny,kludne "len "popraskany medzi kruzkami
14:55:57
22.08.2015
Donn
jelikos mi to "dycha" ven z napousteciho vika pro olej a obcas se odtamtud vyvali i nejake spaliny¨, tak predpokladam ze to budou pripecene krouzky, nebo treba i propaleny pist, ale to uz je extrem
13:01:30
22.08.2015
palinator
-> MOLSO:

Takhle se uštíp ventil na naší exVectře 1,6 16v
12:31:42
22.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Donn: Tak to je v prdeli no, pokud ventily chodi a jsou vule... Jsem zvedav, co objevis.
upraveno 1x, naposled 22.08.2015 12:31:51
11:45:11
22.08.2015
Donn
tak kompres neni... hlava dolu
20:59:03
21.08.2015
MOLSO
-> Donn: zazil som vystipnuty ventil 4 zrazu islo len na 3 valce .... a kus vyfukoveho ventilu proste zmizol 3
20:56:00
21.08.2015
Donn
Viko ventilu sem mel dole a pomalu otacel s motorem, ventily oba chodi, takze to asi taky ne, uvidime zitra no..
20:51:03
21.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
Jako tady neni moc co radit. Sam vis, ze mas merit kompresi... To rekne vse, pak jen najit pripadnou pricinu. Teoreticky se muze kousnout ventil v otevreny poloze, podpalit...
upraveno 2x, naposled 21.08.2015 20:52:07
20:22:29
21.08.2015
Donn
Zdravim, z nejakeho duvodu mi prestal palit 4. valec, rano sem jel na sichtu, vsechno vpohode a behem zpatecni cesty to zacalo zlobit. Nejdriv sem si myslel, ze to budou kabely, nebo svicky, ale rozdelovac je ocisteny, kabely vpohode a svicky sem pro jistotu koupil nove. zkousel sem pri nastartovanem motoru postupne vytahovat jednotlive kabely, pokazde trochu poklesly otacky, az na ten 4. valec. zkousel sem startovat i s vytazenou svickou a jiskra na svice je. Vule ventilu je taky vporadku. Motor ma hlucnejsi chod. Zitra se chystam merit kompres v jednotlivych valcich, nic jineho nez zapecene krouzky, nebo upaleny ventil (coz mi prijde jako blbost, kdyz byly pred dvouma mesicem serizene) me uz nenapada. Za kazdou radu budu rad
Extreme Tyres