Motor octavia 1.9 tdi 81 kw 2001

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 29.07.2015 do 29.07.2015, založil/a Trady
řadit dle data
21:31:40
29.07.2015
Trady
Takze premerit ve videro rovinach hlavu ojnice chapu li dobre, ok to udelam, ale to by nezlikvidovalo oba dva salky po celem povrchu preci? jen v miste kde by byl problem?
21:15:52
29.07.2015
Dušan
Ohla ojnice by za 10min nezadrela salek, muselo by byt deformovany oko co zpusobovalo tezky protoceni kliky
19:44:54
29.07.2015
Trady
Vizualne vypadaji vsechny rovne, bez demontaze hlavy a premereni ojnic moc asi zjistit nepujde, ale puvodni praskla klika mela hlavni loziska roztavene, a s klikou s odpojenym jednim pistem jde krasne tocit. Dali sme tam puvodni olejove cerpadlo, je mozne ze slabo tlaci olej?



EDIT: tak olejove cerpadlo je z jineho motoru
upraveno 1x, naposled 29.07.2015 19:59:42
19:28:29
29.07.2015
Milan 136
pokud praskla klika, tak nevím, jestli bych tam ty ojnice nechal
18:56:58
29.07.2015
Trady
cao,



hele resime problem s motorem v nazvu.. Takze poporade, praskla klikovka pred 3. ojnici, vzala se druha, dala se prebrousit, nove salky vybrusove, poskladalo se, uz z prvu se zdalo ze to jde nejako tuho tocit, ale zadna hruza, poskladalo se, nastartovalo, auto vrcelo 10 minut a chciplo, nastartovalo se a po protoceni motoru zas chciplo, sundali sme vanu a na 3. valcu ojnice rozteceny salek. Kde muze byt problem? mazat to mazalo. Muze byt kriva ojnice? popř. jak to poměřit bez demontaze hlavy? nebo ojebany vybrus kliky?



zitra beru mikrometry na premereni kliky, ale porad mi vrta hlavou moznost krive ojnice kdyz si zazila svoje s prasklou klikou.





diky za tipy a rady
Extreme Tyres