felda nejede, chcípe, nedrží volnoběh....

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 01.07.2015 do 24.09.2015, založil/a Pavel P..
řadit dle data
08:10:51
24.09.2015
Jarda - zrušená registrace
-> King: tak me studena 1.3 mpi bezi na cca 900/min. potom to trochu klesne, bmm v mtx bezi na 1100 a pak to klesne ikdyz tam neni cidlo teploty9 jinak co jsem mel feldu bmm, tak taky bezela rychleji, pritelkyni fabie 1.4 mpi bezi taky studena do 1000/min.
21:55:43
23.09.2015
King
-> Jarda: Rychlejsi volnobeh studenyho motoru je snad bezna ficura vsech multipointu. Dela to i ta moje fordi plečice.
12:55:13
23.09.2015
LUKAS
-> Jarda: nie nezamenujem až taky bazmek som z motorov až neni 4 porovnavam 50kw mpi s 50kw mpi. obe rok vyroby 2000
12:45:20
23.09.2015
Jarda - zrušená registrace
-> LUKAS: a nezamenujes bmm a mpi? bmm bezi za studena rychleji4
22:27:46
22.09.2015
King
-> LUKAS: Dobra, mpi samozrejme pri studenym volnobehu strika vic, ale zaroven klapkou zvysuje otacky vlnobehu (prostym obohacenim smesi se zvyseni otacek nedosahne - naopak, jeste by klesly). Takze je mozny, ze ovladani skrtici klapky je ok, ale strika to min, smes je pak chudsi a otacky nevylezou tak vysoko.
17:51:47
22.09.2015
LUKAS
-> minno: zda sa že za studena to o kusok dlkšie štartuje ale nie o vela...je to v normale ako každi studeny motor, horšie je že akoby tomu nefungovalo obohatenie alebo po lopate "sytič" za studena nizke otačky,čo mame my feldu tak za studena 1100ot tato max 900.
upraveno 1x, naposled 22.09.2015 18:15:18
16:39:22
22.09.2015
minno
-> LUKAS: a problém je len v tých "nižších" otáčkach voľnobehu u studeného motora, alebo to blbo chytá? Popíš bližšie.
09:56:40
22.09.2015
LUKAS
-> King: nemyslim si že motor na volnobehu za studena bude mat taku istu vstrekovanu davku paliva ako ked ma 90°C
23:14:55
21.09.2015
King
-> LUKAS: Teda, vim o tom skoro prd, ale je nejakej duvod proc by mel na MPI, kde se smes strika skoro k ventilum, bejt neco jako sytic? Neni to spis zalezitost ovladani volnobeznyho ventilu? Nejak si neumim predstavit, ze by prosty obohaceni volnobezny smesi melo umet zvednout otacky volnobehu...
21:31:17
21.09.2015
LUKAS
-> Stepan FUN: Teplota sedela,čidlo by malo byt v poriadku ako sa zohrievala išla aj teplota priamo umerne hore
21:27:34
21.09.2015
StepaNoFUN
-> LUKAS: A kolik na tom vagu za studena ukazuje čidlo teploty? Myšleno přečíst přímo údaj pro řídící jednotku...
19:44:09
21.09.2015
LUKAS
Ahojte,mam problem s feldou 1,3mpi 50kw,a to zle ranne štarty za studena akoby nebol v činnsoti "sytič" obohatenie zmesy pri studenom štarte otačky su nizke ..pokial viem felda za studena ma tich 1100-1200ot. tato ma 850-900...VAG nevipisal nič.
17:50:05
18.09.2015
jerrom
tak zavada se vrátila, pokus o výměnu čidla natoceni klikovky, neslo nastartovat vůbec a on byl pretrzenej drat k tomu cidlu. snad už to bude jezdit.
07:59:49
23.08.2015
jerrom
Ahoj, tak snad už vyřešeno. Těsnění u sání tesnily, cerpadlo jsem prohodil z moji feldy a nepomohlo, tak mi poradil znamy at zkusim sundat vyfuk, ze by mohl byt vysypany. Nepomohlo, ale alespoň kde zavaril dirku na trubce. Nakonec před prehozenim klapky jsem zkusil čidlo otáček na prevodovce z moji a auto jelo. Tak jsem z tohodle čidla utrel kovové špony, vrátil zpátky a auto uz týden jezdi. Údajně některé spojkove lamely mely větší obsh kovu a stávalo se to.
06:36:39
10.08.2015
StepaNoFUN
-> jerrom: Buď čerpadlo (zkusit změřit tlak paliva - na Tčku před vstupem do klapky musí bejt 3 BAR), nebo těsnění pod sáním (při nastartovaným motoru zkusit stříknout například čistič brzd mezi hlavu a sání, pokud se změněj otáčky, je to ono).
upraveno 1x, naposled 10.08.2015 06:37:34
19:59:36
09.08.2015
jerrom
Hoj, vyuziju téma, ale problém je trochu jiný. Felda 1.3 Mpi, najeto 200 tis km. Auto jezdilo a najednou znama vola, jestli to má karburator, ze se to chova jak ucpana tryska. Nastartuje, volnobeh drzi, ale když se přidá plyn, tak to nechce do otacek, při rozjezdu to chcipne, nebo to začne skákat. Zkusil jsem prehodit zapalovaci listu, ale žádná změna. Na radu známého jsem vyměnil palivovy filtr. Od té doby ok, včera se to ale vratilo. Když jsem s tím jel, tak rozjezd ideálně proslapat plyn, dosáhnout 4 tis otacek a rozjezd, někdy to třeba pri konstantních otackach a rychlosti (jizda po rovine ca 60km/h) samo chcipne. Klickem jsem to normálně za jizdy nastartoval a jelo se dal. Prijde mi to jak kdyby třeba haprovala palivova pumpa. Jeste občas blbne ukazatel hladiny paliva. Mate nějaké nápady. Na diagnostiku teprve pojedu.
19:08:58
01.07.2015
Pavel P..
-> Stepan FUN: zkusim ho najít, bo jsem ho na svý feldě taky kdysi zbytečně měnil a zítra ho namontujeme jestli to pomůže.4
18:54:27
01.07.2015
StepaNoFUN
-> Pavel P..: Snímač teploty a tlaku nasávanýho vzduchu... Asi 14 dní jsem jezdil do práce a domů s diagnostikou, než jsem přišel na to, že to je fakt tahle pikačovina. Vždycky to chvíli nejelo a pak zase OK.

Ať dojde na vrakáč. většinou ani nevědí, na co tak malý čidlo je a tudíž ho prodaj tak za 50,-Kč

Edit: Je stejný s 1,6. Tam se myslím i líp vyndavá. Stačí sundat horní kryt a pak imbus myslím 4ka...
upraveno 1x, naposled 01.07.2015 18:55:34
18:31:07
01.07.2015
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: Mě tohle dělala felda, měl sem přidřený palivový čerpadlo1
18:21:21
01.07.2015
Pavel P..
Zdravím pánové... synátor zaměstnance ze sousední firmy si pořídil feldu, doposud to cca 4 týdny nějak jezdilo, občas zaškytalo nebo cuklo..... ale včera s tim vyjel a vrátil se že to nejde, houpe se volnoběh až to hází celym autem, nedá se s tim jet, netáhne to, chvíli to třeba jede ale pak jako když dochází benzin, přestane táhnout a po chvíli se zase chytne a jede jak pila....



no jednak jsme vyčistili řádně zanešenou klapku, dali nový těsnění pod sací potrubí kde to přisávalo kvůli povoleným šroubům, vyčistili konektor čidla nasávanýho vzduchu a všechny ostatní konektory prošli a prostříkli.... po tomhle to chvíli fungovalo perfektně ale po chvíli to začlo dělat znova..... na diagnostice bylo na začátku pár chyb, všechny sporadický, klasicky čidlo otáček, snímač tlaku nas. vzduchu, lambda a ještě něco.... po vymazání a několikerém projetí a připojení se tam pouze objevuje jen chyba snímač teploty nas. vzduchu kterému jsme vyčistili konektor....



majitel ještě má podezření na špatnej benzin, pač to začlo takhle zlobit po natankování u noname benzinky.... takže dneska tam šoupnul ještě půl nádrže od Shellu, jestli se to zlepší....





nemá někdo tušení kde případně hledat chybu? napadá mě klapka nebo to čidlo......
Extreme Tyres