Inovace. Sedr

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 02.06.2015 do 04.06.2015, založil/a Bororo
řadit dle data
13:37:14
04.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Bororo: tak proč se ptáš zrovna tady,když ses karbecama zabýval 20let?Jo dá se upravit ledacos,ale proč to dělat a s přechodama jsem neměl nikdy problém i když to byly totálně vylítaný hnoje....Jikov na ladě 1500ccm mohl jezdit za 5.6litrů,ale ten motor měl tak o 20koní míň předpokládám....je to asi tak stejný pocit,jako když se to udělá opačně.Tam zase s přechodama problémy jsou,...tak já nevím 3



Můj názor je,že to je nějaký "Do-Do" a nikdy se to sériově nevyrábělo.O záměně s jiným vozem nepadla řeč,...to se dělalo taky,akorát pochybuju,že si naše jikovy brali do stejnýho množství značek aut jako třeba Webery,Solexi atd.A ten z toho fiata vypadá docela jinak,i tělo má dá se říct jiný už...a hlavně to je spíš edsr 8 vymýšleli jsme akorát blbosti,než aby se udělalo něco pořádnýho.
15:05:07
03.06.2015
Bororo
-> sep: Souhlasím, také je možné že informace o inovaci SEDRA nebyla zcela přesná ( ten frajer prostě kecal) a že šlo pouze o iniciativu škodovky, nebo soukromou iniciativu za zdí škodovky. Díky.
14:50:37
03.06.2015
sep
-> Bororo: :změna ovládání druhé komory z mechaniky na podtlak je vcelku nenáročná,bude to nějaká evoluce v duchu SPDRka bych tipoval,ono v době koupené licence na Pierburg už nějak ztrácelo smysl vyvíjet SEDRa pro motory škoda.
14:45:39
03.06.2015
Bororo
-> sep: No ?? tento karburátor má mechanické ovládání druhé komory a ten v Rapidu měl podtlak, ale jako základ vývoje mohl posloužit.
14:29:06
03.06.2015
Bororo
-> Vena136: Jenom taková zajímavost. V roce 1990 jsem na Ladu 1500 namotoval Jkov pro Kanadu. Kamarád jezdil do Německa a pašoval rúzné zboží. Jeho Lada jezdila za 5.6 l
14:28:53
03.06.2015
sep
-> Bororo: :Jikov SPDR,fiat 126.
14:15:24
03.06.2015
Tomaso435
-> Bororo: tak z česany vždycky odjíždělo auto s jiným motorem než přijelo 3
14:07:02
03.06.2015
Bororo
-> Vena136: Jak jsem napsal, Mladý pán, majitel Rapidu na navštívence vývojový pracovník Škoda ( tvrdil Česana ). Karburátor na první pohled SEDR, ale místo sytiče přívěra na prvním stupni. Tvrdil že na dílně těchto karburátorů mají víc, a že by ho i sehnal. První kontakt se uskutečnil, pak se pán již neozval. Příhoda v Mělníce na srazu Felicia coupé kolem roku 2000. Jinak karburátorama a jejich seřízením jsem se zabýval od roku 1982 asi 20 let, pracoval jsem na Paltestu atd. I jikov se dá dobře upravit jak na spotřebu tak i na výkon. Horší je to s přechodama režimů. V tom jsou karburátory s prvních žigulíků lepší. PS: Jikov pro Kanadu a jiné destinace velice dobře znám.
13:00:11
03.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Bororo: poslední Sedry co kdy vůbec existovaly byly na T613-4.A pořád to byla naprostá klasika a ty se dělaly ještě než už škodovky "dávno" skončily....mohla to být nějaká blbovina co šla ven a nebo nějaký "DO-DO".Někde tu bylo téma o tom Kanadskym nebo jakym Jikovu....osobně mám doma pár "DO-DO" co opravdu nechápu,k čemu a proč ty karburátory sloužily.Ale má to různý výstupky,hliníkový podložky pod sytičem třeba,...různý táhna navíc atd.Ale věřím,že se mohlo udělat ledacos,...u nás nikdo neví a nebo to bylo jenom kusovka.



Jinak DGV neni extra karbec a musíš za to dost platit,....jinak 32/36 jsou klapky 4 To neoznačuje průměr difuzorů a většinou u distribuce do ČR je 26/27 dif.Pro tebe ideální sehnat 32/32 DGV nebo DGAV,aby to bylo uplně bez práce.Montáž je taková,že pokud chceš u DGV sytič,tak musíš mít delší bowden i strunu,protože to je otočený o 90° vůči Jikovu.A nebo běhat do motoru před startem a tahat za to ručně 8 Kvalita "Spain" replik co se prodávají je nevalná....



Pokud chceš karbec,pohledej někde na netu a nebo na vrakárně Polmo,...pokud bude z 1300ccm,tak to dáš na sériový motor,ono to pojede sotva se dotkneš plynu a nejspíš i míň žrát.Nevýhoda je ve filtru...ale dalo by se tam něco vymyslet doma.Origa jsou hodně drahý...ale tohle je nejlepší karbec co se údržby a funkčnosti týká.Žádný membránky a kraviny,co už třeba DGV má.DCD a DCHD licence nemá v sobě nic,co by se snad dalo zničit stářím a pokud se ten karbec bude hejbat,rozebereš ho,vymácháš v benzínu a vyfoukáš kompresorem,je velká šance,že bude sloužit dalšíš X-let.A pokud praskne podtlakovka u DCHD,tak se to dá na mechaniku a jezdíš dál.
19:45:24
02.06.2015
MVM
-> darklord: Tak difuzory jsou pravda "trošku" větší ale je to jeden z mála spádových který jedou. Je to srovnatelný s upraveným Pierburgem. Cena je jen otázkou toho co kupuješ/chceš investovat. Bez pořádnýho karburátoru,zapalování - zážehovej motor nepojede nikdy. To je pak lepší zůstat u Jikovu. 8
19:30:25
02.06.2015
darklord
-> MVM: a kde sa da taky nasat za nejaku normalnu cenu? predsalen na ebaji zacinaju na 200 dolaroch.. (a co sa tak divam vsetky su 32/36, neni to zbytocne velke?)
19:25:33
02.06.2015
MVM
Pokud to není nutný (originál stav a pod.) tak za mě Jikov neee (kromě DDSR) 4 To spíš Weber DGV - když už tedy má být spádový a jen jeden...
19:14:58
02.06.2015
Bororo
Karburátor byl na první pohled Jikov, a také měl na tělese název Jikov ( možná DEDR) ale to si již nepamatuji.
18:14:01
02.06.2015
vhml
17:23:47
02.06.2015
Bororo
Opráším staré téma. Na konci motorů v zadu udělal Jikov ověřovací serii karburátorů, modernizace Sedra. Sám jsem si ho prohlížel namontovaný v Rapidu. Lišil se na první pohled změnou sytiče, přívěra jako má Lekr. Podle majitele velká chvála na spotřebu a výkon.Majitele jsem se snažil dále kontaktovat, ale marně ( kolem roku 2000 ). Máte někdo nějaké informace o tomto karburátoru ?? Děkuji
Extreme Tyres