-> Bororo: poslední Sedry co kdy vůbec existovaly byly na T613-4.A pořád to byla naprostá klasika a ty se dělaly ještě než už škodovky "dávno" skončily....mohla to být nějaká blbovina co šla ven a nebo nějaký "DO-DO".Někde tu bylo téma o tom Kanadskym nebo jakym Jikovu....osobně mám doma pár "DO-DO" co opravdu nechápu,k čemu a proč ty karburátory sloužily.Ale má to různý výstupky,hliníkový podložky pod sytičem třeba,...různý táhna navíc atd.Ale věřím,že se mohlo udělat ledacos,...u nás nikdo neví a nebo to bylo jenom kusovka.
Jinak DGV neni extra karbec a musíš za to dost platit,....jinak 32/36 jsou klapky

To neoznačuje průměr difuzorů a většinou u distribuce do ČR je 26/27 dif.Pro tebe ideální sehnat 32/32 DGV nebo DGAV,aby to bylo uplně bez práce.Montáž je taková,že pokud chceš u DGV sytič,tak musíš mít delší bowden i strunu,protože to je otočený o 90° vůči Jikovu.A nebo běhat do motoru před startem a tahat za to ručně

Kvalita "Spain" replik co se prodávají je nevalná....
Pokud chceš karbec,pohledej někde na netu a nebo na vrakárně Polmo,...pokud bude z 1300ccm,tak to dáš na sériový motor,ono to pojede sotva se dotkneš plynu a nejspíš i míň žrát.Nevýhoda je ve filtru...ale dalo by se tam něco vymyslet doma.Origa jsou hodně drahý...ale tohle je nejlepší karbec co se údržby a funkčnosti týká.Žádný membránky a kraviny,co už třeba DGV má.DCD a DCHD licence nemá v sobě nic,co by se snad dalo zničit stářím a pokud se ten karbec bude hejbat,rozebereš ho,vymácháš v benzínu a vyfoukáš kompresorem,je velká šance,že bude sloužit dalšíš X-let.A pokud praskne podtlakovka u DCHD,tak se to dá na mechaniku a jezdíš dál.