Tak jsem otestoval co si nechá motor líbit, první ve videu je právě záznam nejvyšší hodnoty, ta byla naměřena na dvojku do mírného kopečka a motor změnil zvuk a v těchto ot. se prostě zastavil s dalším vytáčením a konec, to druhé zvednutí ručičky je maximální naměřená hodnota z jízdy :
Racetech Tachometer 8000 RPM
Motor : 1289ccm, hlava zcela sériová vč. 7mm ventily + kužel péra, tyčky sání hliník + výfuk ocel, vačka 265st., sériový karb. Š130.
Sám se divím že rozvody na takovéto vlastně sériovce měly dost až v 7600ot., kde se opravdu motor razantně zastavil, trochu by mě zajímalo zda by šel dál na stojícím autě, ale to vyzkouším až budu chtít, aby motor přežil jen jeden takový test
Jinak pocitově od cca 5800ot. motor netáhnul, prostě se jen dotáčel (jde poznat výkonový vrchol), škoda že jsem to nezaznamenal na video, možná to ještě někdy zkusím, ale je to takový nervy drásající řev a motor má nahoněný fakt moc, aby to chudák dal ještě, nerad bych řešil jiný teď, není čas na nic.