černé svíčky

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 29.05.2015 do 31.05.2015, založil/a charles23
řadit dle data
17:55:38
31.05.2015
Petr Urban
-> charles23: Trysky ti přestružím (zkalibruji) ze starších. Mám spec. výstružníky pro trysky + kalibry. Zprávu do sz. nebo využij mail pet.urban@centrum.cz
08:38:57
31.05.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> charles23: trysky seženeš třeba tady....skoda-virt.cz/cz/.../1044 7-repas-serizeni-upravy-ka rburatoru



Ale momentálně mám pouze řadu nad 105 včetně,...tak malý jako pod 100 defakto nepoužívám.Ale ono by to jelo i se sériovým nastavením,ten karbec je celkem chytrej :-) A volnoběh máš dva šroubky,....doraz na klapce na přepákování plynu + pod tím defakto je utopený takový malý šroubek na bohatost....najdeš to na netu fotku,kde to je umístěný....pak s tim točíš,dokud to nezačne běžet 2
17:00:42
30.05.2015
charles23
-> Urbi: aby jsme si rozumněli,rozdělovač dělal jiný borec a motor také jiný borec.Akorát s tím rozdílem,že borec od rozdělovače mi zdělil udáje prvotního nastavení rozdělovače a ty jsem pak zdělil,tomu ten kdo skládal motor.A máš prosím tě nějaký odkaz,kde se ty trysky dají sehnat??s tou špatnou hodnotou té směsi s tím bych asi tak souhlasil nejvíc
14:58:54
30.05.2015
Petr Urban
-> charles23: generálka nevysvětluje to, proč to někdo nemůže seřídit... jen nějaké zajímavé řeči, které nic nevysvětlují bez urážky.

Nemůžeš napsat že rozdělvoač dělal chlap co o tom ví všechno a jaksi nemůžu už udělat zbytek... co to jako je ?

Pokud je tam jiná vačka a motor má mít "sporotvnější" ambice, není možné aby zůstalo sériové nastavení karb., chce to trysky aspoň 95 první stupeň a 125 druhý. Pokud si motor saje nepředehřátý vzduch od výf. svodů = není tam originálně řešený filtrbox, tak trysky ještě maličko větší...

Pokud je tedy karb. sériový, černé svíčky jsou jen z špatně tep. hodnoty nebo z špatně nastavené směsi na volnoběh...tzn. karb. Si zajeď kdekoli kde tomu někdo rozumí nebo na emise, popros že chceš nastavit na volnoběh 0,90-0,95 lambdu za teplého motoru na volnoběh, jestli by to mohly udělat a řekni jim že tam normálně jezdíš dělat stk....aby to chtěly udělat....
11:08:06
30.05.2015
charles23
-> juze143: v tom já doufám,že je nastaven správně,je to podle údajů co dal úpravce toho rozdělovače a já jsem to nastavení nedokázal pochopit 2 to se nějak nastavovalo do záporných hodnot
11:06:07
30.05.2015
charles23
-> Urbi: jo v pohodě,vím jak to myslíš,karbec je origo bez úprav a byl ze zánovního vozu,který mi věnoval pán v běšinách na srazu.Fotku by jsem rád dodal,ale musíš počkat já ty svíčky včera očistil 3 a co se týče konkrétního nastavení karburátoru,tak tomu já vůbec nerozumím.A svíčky tam mám NGK,ale jak půjdu do garáže hodím ti sem i numero co je na nich psané.Jak píšeš o tom nastavení motoru,aby ho udělal to by nebyl problém,toto není můj motor mám ho dá se říct ,,půjčený,, aby zbytečně nestál.Byla na něm dělaná kompletně generálka
10:22:15
30.05.2015
Petr Urban
-> charles23: Ať ten borec co zná škodovky nazpamět nastaví celý motor správně...když zná škodovky nazpaměť.

"řeknu to asi tak" : viděl jsem tuny borců co o sobě něco tvrdili nebo tak i vystupovali a motor byl natavený zle ! Tím neříkám že tvůj je také, ale aby si to bral v možnost !

Nebo si stáhni : uloz.to/xrNfcMz/urzba-a-o pravy-skoda-favorit-pdf

Nastuduj a nastav si...

Jaké jsou v karb. trysky ? shoď horní víko, z druhé strany v něm jsou a nějakým kalibrem je změř, byly převrtávané či ne...? a hoď detailní fotku na svíčku. Jaké svíčky v motoru jsou ?

je možné že je jen moc bohatý volnoběžný systém a tak na volnoběh svíčky pak začernají nebo není zvolena správná tepelná hodnota pro svíčky.
22:19:36
29.05.2015
juze143
Tak potom nastav spravne karburator Ak si si isty ze mas spravne nastavene zapalovanie3
22:11:34
29.05.2015
charles23
řeknu to asi tak,sice sem tam jezdím krátké vzdálenosti,ale ted jsem byl přes víkend na dovolené v beskydech,tudíž jsem najel cca 350 km a co se týče předstihu,mám tam daný nově poskládáný Áčkový rozdělovač bezkontakt a nastavoval mi to borec,co zná škodovky nazpaměť
22:05:27
29.05.2015
juze143
-> charles23 29.05.15 21:54:46: okrem spravneho nastavenia karburatoru je tak isto dolezity predzapal resp. Predstih... AK jazdis len na kratke vzdialenosti tak Ich budes mat cierne pretoze sa nevypalia dobre..
21:54:46
29.05.2015
charles23
já karbec moc seřizovat neumím,takže bych i uvítal nějaké instrukce,jestli mohu poprosit
18:32:35
29.05.2015
Petr Urban
Při dnešních benzínech už svíčka nebude do "ideálně" cihlova. Černá může být s moc bohatého režimu na volnoběh, zkusit seřídit směs volnoběhu. Škubnutí dělá zle nastavený karb. Injketor funguje správně a nastřikuje souvislým proudem ...?
upraveno 1x, naposled 29.05.2015 18:32:42
17:49:10
29.05.2015
charles23
zdarec lidi,prosím vás o názor,jaká je příčina,že mám svíčky malinko černější místo cihlově červené.Jinak mám favorita karbec,kabely nové svíčky nové na jaře a ostrá vačka cca 260° ale mám asi takový tip,že se asi bude muset poladit směs bohatosti a přidám ještě poznatek co jsem vypozoroval,tak v nížších otáčkách při sešlápnutí plynu to má tendenci jak kdyby se zahltit.děkuji za rady
Extreme Tyres