Hasičská Pps 12 ztráta výkonu

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 23.05.2015 do 26.05.2015, založil/a waca
řadit dle data
00:21:52
26.05.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> waca: vem si velký hrnec,dej tam 1:1 vodu s octem,povař 30min a za stálého míchání vylej i s karbecem do popelnice,protože jediný 100% efekt je ten,že ho zničíš....nevím,jaký chytrák vymyslel vaření v octe (kyselina octová) tak snadno korodovatelnou slitinu jako je ta směs zinku a hliníku z čeho karbec je....ideálně pak nechat odpařit a to co vznikne v kanálkách bych přál vidět každýmu 8



Nehledej v tom složitosti,...bude to plný hnoje z vychlýho benzínu.Nějaký vůle v osách a klapkách atd. na to se u tutěch karbeců nehraje a na použití na stříkání vody už vůbec ne.To funguje vždycky....5



PS: případně mě to můžeš poslat a já ti to zprovozním,...ale je blbost podle mě dávat prachy za to,že je karbec ucpaný a z 90% bude stačit vyfoukat vzduchem.Když by jsi to chtěl mít pořádně a nebo sis nevěděl rady,tak dej vědět.Pokud to předtím budeš vařit a extrémně se v tom šťourat,tak do toho nejdu,protože to je vždy akorát přidělání práce.
upraveno 1x, naposled 26.05.2015 12:19:58
10:19:49
24.05.2015
Petr Urban
-> Eidy: 4

-> waca: V maximálním zátahu nedodržíš správný směšovací poměr a motor ztrácí výkonově a zahřívá se. Vyčistit karb. - nezapomět vyndat akcelerační pumpučku s měchem - ten by to vyvařování nemusel zvládnout.

Osazovací prvky bych zkontroloval dle skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../karburatory - Š1203

Uvnitř dif. zhora je vyraženo, zda se jedná o karb. s 23 či 24 difuzor. K difuzoru 23 bych volil trysku 120, pokud je tam dif. 24, trysku 125. Správně seřízení hladina, těsnící jehlový ventil, nová těsnění - např. kalina.cz

Šroubek bohatosti na karb. ovlivňuje složení směsi pouze na volnoběh a při velmi malém úhlu plynu - do 1/5, max. 1/4 úhlu otevření škrtící klapky. Při větším otevření plynu už se směšovací poměr řídí hlavním systémem, tzn. vlivem tryska-vzdušník-emuzlní trubice, emulzní trubice je daná - nemění se. Vliv nastavení šroubku směsi je v plném zátahu nulový ! Je to šroubek pro nastavení směsi na volnoběh !

Zkus také za tepla nastartovat jen na benzín v plovákové komoře, benzínovou hadici měj danou do láhve-nádoby bokem a přidej pod zatížením plnný plyn a na chvíli uvidíš jak dává benzínové čerpadlo benzín, musí ho být dostatek - při spočítání na hodinový průtok by mělo dávat aspoň 30l/h, i když stříkačka tolik benzínu nespotřebovává.
upraveno 1x, naposled 24.05.2015 10:22:33
01:12:22
24.05.2015
Eidy
A co palivová pumpa? Možná dává málo a při plným vykonu postupně zmizí benzín z karbu.
00:15:17
24.05.2015
Petr98
-> waca: Pokud to jde dobre do otacek, akceleracni system bych vyloucil. Tzn, ze chyba bude v hlavním systému. Ano karbce se vyvarovaly v octové vodě. Ja osobne jsem v tom ale nikdy zadny efekt nevidel. Prostrikat sprejem na brzdy, vyfoukat stlacenym vzduchem, zkontrolovat manzetu akceleracni pumpicky a musi to jet. Pokud ne, hledal bych chybku treba v privodu benzinu (nestiha dotekat) - sitko v pod. cerpadle, ventil na plováku....
00:14:44
24.05.2015
cuker
Keď nereaguje skrutka na nastavenie bohatosti,karbec je zlý.Treba pozrieť prečo,môžeš mať vymlátenú hriadelku na klapke.
23:53:11
23.05.2015
waca
Ještě dodám, že v minulosti tam byla dávána prý větší tryska. Tak aby to zdechávání ve výkonu nebylo způsobeno právě touto větší tryskou. Zatím to raději rozeberu a pročistím to nitrem a kompresorem.
23:45:04
23.05.2015
waca
-> Petr98 23.05.15 22:52:11: Přesně tak :) Omlouvám se za nepřesnosti. Takže proběhne rozebíračka a vyčištění, existuje nějaký zaručený 100% účinný proces vyčištění? Matně vzpomínám, že to někdo někdy snad i dal vařit do octové vody :D (samotný rozebraný karbec, bez těsnění atd..) Děkuji za radu
22:52:11
23.05.2015
Petr98
Mel by tam byt karbec ze 110ky cili dif 24.
22:52:03
23.05.2015
MVM
Chce to pročistit karburátor,nejspíš hlavní tryska. Kolikrát je lepší malý funkční vyčištěný jednoduchý karburátor než SEDR 4 Na provoz motoru ve stabilních otáčkách "stačí" BS
22:33:02
23.05.2015
waca
Ahoj Virťáci,

měl bych na Vás takovou malinkatou prosbičku. Dával jsem přes zimu našim malým hasičům dohromady PPS 12.



Motor klasika Š1203, rozdělovač kladívkový 120ka (odtrh ok) - zaslepena podtlaková regulace (hasičské stříkajdy nemají zapojenou podtlakovou regulaci), základní předstih seštelován na 5 stupňů., karburátor Š100 (jednokomorový), sytič normálně mechanický, svíčky předepsané a nové, silikonové Tesla zapalovací kabely.



Abych to všechno zkrátil, při zátěži motor ztrácí výkon i když je ohřátý na provozní teplotu. Provoz přes vývěvu a plným plynu je takový, že má tendenci zdechnout (do půl plynu vše funguje perfektně). Do výfuku/karburátoru to nebouchá, nečadí to, prostě a jednoduše ztratí pouze výkon při větším zápřahu. 8



Je moje dedukce správná, že by se měla hledat příčina v nastavení karburátoru? Předstih by tohle snad neměl dělat ne? Karburátor ze Š100 je tak jednoduchý, až je složitý, protože tam má pouze šroubek na doraz plynu a druhý i když se celý vyšroubuje/zašroubuje, tak se nic nezmění... Začínám pomalu přemýšlet, že bych tam raději dal SEDRa ze 120ky, který by se dal pěkně seštělovat :) Díky moc za jakoukoliv radu
Extreme Tyres