Ahoj Virťáci,
měl bych na Vás takovou malinkatou prosbičku. Dával jsem přes zimu našim malým hasičům dohromady PPS 12.
Motor klasika Š1203, rozdělovač kladívkový 120ka (odtrh ok) - zaslepena podtlaková regulace (hasičské stříkajdy nemají zapojenou podtlakovou regulaci), základní předstih seštelován na 5 stupňů., karburátor Š100 (jednokomorový), sytič normálně mechanický, svíčky předepsané a nové, silikonové Tesla zapalovací kabely.
Abych to všechno zkrátil, při zátěži motor ztrácí výkon i když je ohřátý na provozní teplotu. Provoz přes vývěvu a plným plynu je takový, že má tendenci zdechnout (do půl plynu vše funguje perfektně). Do výfuku/karburátoru to nebouchá, nečadí to, prostě a jednoduše ztratí pouze výkon při větším zápřahu.
Je moje dedukce správná, že by se měla hledat příčina v nastavení karburátoru? Předstih by tohle snad neměl dělat ne? Karburátor ze Š100 je tak jednoduchý, až je složitý, protože tam má pouze šroubek na doraz plynu a druhý i když se celý vyšroubuje/zašroubuje, tak se nic nezmění... Začínám pomalu přemýšlet, že bych tam raději dal SEDRa ze 120ky, který by se dal pěkně seštělovat :) Díky moc za jakoukoliv radu