Vysoká teplota motoru

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 13.05.2015 do 13.05.2015, založil/a Peckin
řadit dle data
17:01:42
13.05.2015
minno
-> Peckin: Ale každopádne termostat by som tam odporučil vrátiť taký, ako tam patrí - čiže 80 stupňový. Na takú teplotu sú tie motory stavané. Jedno je však isté - "teplejšie" termostaty pre 135/136 motory sú 88° - na budíku teploty pri správnej funkcii ručička ukazuje cca 90°. Čiže ak máš prevádzkovú teplotu až okolo 95-100°, je niekde problém. Môže byť samozrejme chyba aj niekde v elektrike, v budíku alebo v čidle. Ale môže to byť aj problém chladenia - motor, chladič, alebo vodovodné potrubie obrastené vodným kameňom. Takže v prvom rade vrátiť nazad 80° termostat a potom sa uvidí. Ak bude teplota naďalej zvýšená, hľadať problém ďalej....
14:43:52
13.05.2015
Peckin
Tak určitě, s tím počítám že to bude ještě z fabriky :-)
13:45:21
13.05.2015
MOLSO
-> Peckin: hlav ne tie dve pod autom budu "stavnate" 3 vsadim stifty z inzercie na to, ze tam bude zhnita motex paska a hadice od vyroby 3
13:39:32
13.05.2015
Peckin
Jasný, tak jo, mě napadlo jestli se to prostě nemůže vyvářet přes to víčko který otevírá i při nízkým tlaku. Ale pokud ne tak povyměňuju hadice, už si to stejně zaslouží :-)
13:21:28
13.05.2015
MOLSO
fungovat to bude aj so "nizkotlakym" vieckom. Netesnost moze byt na prepojovacich trubkach pod autom (pod plechovym krytom) pripadne drobna netesnost niektorej hadice - pri prevadzkovej teplote sa voda stiha vyparovat a unik nevidno.



studensim termostatom si pravdepodobne nepomozes.
13:16:50
13.05.2015
Peckin
Zdravím,

u své Škody 125 mám dost vysokou teplotu motoru, cca 95-100 stupňů. Minulý majitel tvrdil, že z výroby to auto topilo mizerně a tak tam dal jiný, nejspíše ze Škody 135-136, který by měl právě takto fungovat. Od té doby sice topí dobře, ale mizí mi neustále voda z expanzní nádržky a nenašel jsem nikde místo kde by tekla. Do oleje se nedostává. V příručkách je psáno že k tomuto ,,teplému termostatu" je i jiné víčko na expanzní nádržku protože 135-136 mají větší přetlak v chladící soustavě. Mám takovou teorii že se ta voda prostě vyvaří přes víčko. A proto by mě zajímalo jestli lze namontovat do 125ky to víčko ze 135-136 nebo jestli je lepší dát ,,studenější termostat" jak to bylo původně.
Extreme Tyres