skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 klepání motoru
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 09.05.2015 do 10.05.2015, založil/a macintosh1984
15:14:14
10.05.2015
10.05.2015

Jozef2
-> minno: je to farba červenej tehly. Taká červenooranžová.
14:04:44
10.05.2015
10.05.2015

minno
-> Jozef2: hehe, otázka je, či je to farba červenej tehly, alebo bielej :D
13:39:02
10.05.2015
10.05.2015

Evž@
-> Urbi: futra jsem měřil a ty nejsou vychozené....kdežto čepům už nějaký matroš chyběl.Teď čekám na díly(čepy,kroužky).
13:02:52
10.05.2015
10.05.2015

Jozef2
Ja mám tiež sviečky tehlovej farby a tankujem bežné benzíny ;)
12:43:16
10.05.2015
10.05.2015

minno
Mňa skôr zaujali tie "cihlové svíčky". Ako sa to dá s dnešnými benzínmi dosiahnuť? :)
12:32:11
10.05.2015
10.05.2015

Petr Urban
-> Evž@: Dal jsi nové čepy i futra do ojnic ?
09:21:18
10.05.2015
10.05.2015

LUKAS
-> macintosh1984: mne kontrolka mazania na š130 zhasina už pri točeni štartrom.
čiže aspon viem že je dostatočne velky tlak mazacom systeme.

09:18:21
10.05.2015
10.05.2015

macintosh1984
Tak to vypadá že půjde motor zase ven. Momentálně ale není čas, tak to bude muset nejaký čas vydržet. Snad se to nebude příliš rychle zhoršovat. Zatím to nezní příliš nebezpečně. Spíš to vidím na ty pístní čepy než setrvák. Bezpečně si pamatuju jak jsem ho utahoval a zajištoval. Jen ještě takový dotaz: Občas když ráno startuju a na poprvé to zdechne, tak kontrolka mazání se rozsvítí až tak za jednu až dvě vteřiny po zastavení motoru. Zdá se mi divné, že by tlak klesal tak pomalu. Je to normální, nebo je neco ucpané. Je to jenom domněnka.
22:44:17
09.05.2015
09.05.2015

Evž@
-> macintosh1984: kvůli podobným zvukům mám momentálně rozebraný komplet motor.Zatím jsem to přisoudil pístním čepům které jsou volnější než dovoluje tolerance.Jinak sem na nic jinýho v podstatě nepřišel.Uvidím po složení.
18:01:27
09.05.2015
09.05.2015

BeBe
Raz som podobny zvuk pocul ,pricina bola povoleny zotrvak.
15:26:53
09.05.2015
09.05.2015

macintosh1984
Zdravím, dělal jsem takovou menší generálku na motoru mé Škodovky. Hlavní příčinou byla spojka. Když byl motor venku tak jsem vyměnil rozvody, řetěz už chytal za víko. Taky jsem nechal zabrousit ventily a dal jsem nové kroužky protože to celkem žralo olej a taky strašně rychle černal. Šály jsem neměnil, zdály se být ještě ucházející. Motor měl najeto asi 80tis. Km. Když jsem dal vše do kupy, motor běžel jak hodinky, švíčky krásně cihlové, žádný černý kouř z výfuku. Ovšem po ujetí cca 70 Km začal motor klepat. Maže dobře, kontrolka oleje po startu okamžitě zhasíná. Olejové kanálky byly pročištěny. Filtr samozřejmě nový. Olej jsem dal M7AD. Chtěl bych znalé uši požádat o identifikaci toho klepání. Chvilkama se to klepání zhoršuje. Hlavně po návratu z otáček do volnoběhu. Na videu cca 0:20. Bojím se ale, že to bude klika. Viz video:
Díky!
Díky!
