
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sportovní vzduchový filtr do Bmm
12:25:59
14.05.2015
14.05.2015

elbacil
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.05.15 15:54:56: Toto je len citát ,,Tuningero tuningero... ty zas reknes, ze te provokuju - tak i pro natvrdly pisu, ze neprovokuju, ale konstatuju: s ohledem na skutecnost, ze k analnimu otvoru jsi ty klesl v ocich vsech, tak je vsem u analniho otvoru,

12:23:28
14.05.2015
14.05.2015

elbacil
-> RealTekK 08.05.15 01:22:47: Nehnevaj sa ale si to asi nepochopil.Načo riešiť tvoj vytvorený problém ked to nemá zmysel.
08:31:42
08.05.2015
08.05.2015

Alenka
To "moje" řešení má drobný problém.
Když pekáč rozdráždím na 130+, nasbírá se u vstupu do sání docela slušný přetlak, což má za následek uchcání motoru palivem a tím pádem snížený výkon.
Není to neřešitelný problém, ale když už to někdo bude konstruovat, je potřeba to ladit s lambádou a mít k tomu patřičně přizpůsobený karbenátor.
Když pekáč rozdráždím na 130+, nasbírá se u vstupu do sání docela slušný přetlak, což má za následek uchcání motoru palivem a tím pádem snížený výkon.
Není to neřešitelný problém, ale když už to někdo bude konstruovat, je potřeba to ladit s lambádou a mít k tomu patřičně přizpůsobený karbenátor.
01:22:47
08.05.2015
08.05.2015

RealTekK
Chlapi pochopil jsem, že elbacil tomu "strašně hodně" rozumí, ale nenapadá vás, jak vyřešit ten můj problém..?



15:54:56
07.05.2015
07.05.2015

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 07.05.15 15:15:37: elbacila radeji neresit, kdyby jsi videl jake hovadiny tady psal o pruzinach...
15:15:37
07.05.2015
07.05.2015

Petr Urban
-> minno: tak určitě
-> elbacil: v maximu tam určitě něco bude i výkonově, další věc je že to saje nepředehřátý vzduch od svodů = větší objem vzduchu = více kyslíku ve výf. - lambda, která přes jednotku správně obohatí a pokud motorem proženeš za jednotku času více směsi, musí mít jednoznačně větší výkon, nebavím se teď o tom kolik, klidně je to málo, ale vždy tam něco je... na kousek plynu v létě by to mohlo i méně žrat, protože to má snížené odpory při sání.
A kdyby tady jenom někdo tušil co dělají správné úpravy na vstupu před karb. na upravených motorech, hodně lidem včetně tebe by spadli brady... mě už spadla...viděl jsem na brzdě, žádné jedna paní povídala... takže věř si čemu chceš, jsou tam nějaké rozdíly, samozřejmě u "pořádného motoru" to má mnohokráte větší smysl. Pokud ale motor má ted např. 60 HP na 1000kg, tak že bude mít teď 61-62 není možné objektivně rozpoznat, zda vůbec jde. Na přínosy se ale tazatel neptal... a ty jsi psal něco o bordelu do motoru... a ted najednou o přínosu, za chvílu napadneš že je to drahé a za další chvílu že budou brblat na emisích apod... člověk řekne jednomu že co řekl je hloupost a on si najde další věc aby mohl otočit - kontra rules

-> elbacil: v maximu tam určitě něco bude i výkonově, další věc je že to saje nepředehřátý vzduch od svodů = větší objem vzduchu = více kyslíku ve výf. - lambda, která přes jednotku správně obohatí a pokud motorem proženeš za jednotku času více směsi, musí mít jednoznačně větší výkon, nebavím se teď o tom kolik, klidně je to málo, ale vždy tam něco je... na kousek plynu v létě by to mohlo i méně žrat, protože to má snížené odpory při sání.
A kdyby tady jenom někdo tušil co dělají správné úpravy na vstupu před karb. na upravených motorech, hodně lidem včetně tebe by spadli brady... mě už spadla...viděl jsem na brzdě, žádné jedna paní povídala... takže věř si čemu chceš, jsou tam nějaké rozdíly, samozřejmě u "pořádného motoru" to má mnohokráte větší smysl. Pokud ale motor má ted např. 60 HP na 1000kg, tak že bude mít teď 61-62 není možné objektivně rozpoznat, zda vůbec jde. Na přínosy se ale tazatel neptal... a ty jsi psal něco o bordelu do motoru... a ted najednou o přínosu, za chvílu napadneš že je to drahé a za další chvílu že budou brblat na emisích apod... člověk řekne jednomu že co řekl je hloupost a on si najde další věc aby mohl otočit - kontra rules

10:58:35
07.05.2015
07.05.2015

Michal N 283 - zrušená registrace
-> minno: ostrý zvuk

10:53:54
07.05.2015
07.05.2015

palinator
-> minno:
Rovnako ako je frajerina preisť Dobšinský kopec s 2,5 promilami.
Rovnako ako je frajerina preisť Dobšinský kopec s 2,5 promilami.

10:15:05
07.05.2015
07.05.2015

minno
-> elbacil: je to frajerina mať to

10:13:37
07.05.2015
07.05.2015

elbacil
-> Petr Urban 06.05.15 22:54:12: Povedz jediný prínos na seriový motor.

23:03:41
06.05.2015
06.05.2015

RealTekK
-> Urbi: Myslel jsem, že tohle ovlivňuje kolik vzduchu si to veme..
Filtr byl na autě jen chvíli, takže fotku nemám, nicméně jsem měl na sání koleno z golfa, hadici a na ní filtr, snad nic co by se dalo udělat blbě..
Nevím co by to mohlo dělat, napadá tě něco?


22:54:12
06.05.2015
06.05.2015

Petr Urban
-> elbacil: čínský za 200,- zřejmě některé jsou řidší, ale už i ty čínské vykazují většina celkem dobré filrační schopnosti, natož tak normální osvědčené značky, takže neblbni ! 
-> RealTekK: co je váhadlo ? Možná se ti to nedousí, může to mít značně jiný zvukový projev, který se může jen zdát jako "dušení" Nechceš raději dát fotku co jsi tam udělal a co je to váhadlo dle tebe?

-> RealTekK: co je váhadlo ? Možná se ti to nedousí, může to mít značně jiný zvukový projev, který se může jen zdát jako "dušení" Nechceš raději dát fotku co jsi tam udělal a co je to váhadlo dle tebe?
22:45:14
06.05.2015
06.05.2015

RealTekK
-> stepan: nevím jestli to nazývám správně, ale myslím tu klapku, co je na mezi orig filtrem a přívodem vzduchu a je to ovládané hadickou od filtru.. Ale jak se tak dívám tak to nemá nikdo. Jinak filtr chci dát klasiku kužel do levého rohu, kde je přímo přívod vzduchu a tam taky odstínit. Ale zkoušel jsem to za studena na neutrál jen vytočit a kolem těch dvou tisíc jakoby se to dusilo.. Od tři tisíc vše v pohodě.
-> Tuner#2: určitě se na to mrknu až budu na PC. Ale i tak to asi nevyřeší ten můj problém..:/
-> Tuner#2: určitě se na to mrknu až budu na PC. Ale i tak to asi nevyřeší ten můj problém..:/
19:52:06
06.05.2015
06.05.2015

elbacil



19:08:54
06.05.2015
06.05.2015

Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 06.05.15 17:41:18: Ty woe to je zas dalsi hovadina... Uz si na to po tech pruzinach, prevodovkach, mechanicich co me postavili auto pomalu zvykam, ale vzdy umis prekvapit.
-> RealTekK 06.05.15 08:04:02: Nejlepsi sani je misto topeni jako to mali Ackovy auta. Ma to tady treba po domacku Alenka a nebo to najdes u me v galerii.
Edit: Tak na mobilu jsem to nenasel, asi jsem tu fotku vynechal. Tak jedine az budu na PC.
-> RealTekK 06.05.15 08:04:02: Nejlepsi sani je misto topeni jako to mali Ackovy auta. Ma to tady treba po domacku Alenka a nebo to najdes u me v galerii.
Edit: Tak na mobilu jsem to nenasel, asi jsem tu fotku vynechal. Tak jedine az budu na PC.
18:32:14
06.05.2015
06.05.2015

stepan
-> elbacil: Jako obvykle netušíš o čem píšeš.
-> RealTekK: Jaký váhadlo? A filtr je lepší dát dál od motoru a odstínit, aby nesál horkej vzduch.
-> RealTekK: Jaký váhadlo? A filtr je lepší dát dál od motoru a odstínit, aby nesál horkej vzduch.
17:41:18
06.05.2015
06.05.2015

elbacil
-> RealTekK 06.05.15 08:04:02: Neblbni.Sportovy filter je redší a tým pádom ide viac bordelu do motora.Neoplatí sa montáž .
08:04:02
06.05.2015
06.05.2015

RealTekK
Nazdar chlapi, řeším teď sportovní vzducháč do feliny 1.3 BMM. Koleno sání mám z nějakého VW, a když píchnu filtr rovnou ke kolenu, tak jde sice pěkně slyšet jak filtr saje, ale kolem dvou tisíc otáček se to jakoby dusí. Předpokládám, že tam tomu chybí váhadlo, ale z originálu ho tam nenapasuju a z čeho jiného by šlo netuším.
Jak to máte řešené vy?
Jak to máte řešené vy?
