cykpro.sweb.cz/lmb4.pdf
pravděpodobně vadná lambda
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
lambda - felicia, FK mrtvo, prosím zde
07:48:02
29.04.2015
29.04.2015

FORM - zlomená ojnice
17:08:39
26.04.2015
26.04.2015

Borderer
chování viz předchozí téma:
Poslední dobou mě blbne volnoběh. Nedělá to za uplného studena, nedělá to na horkém motoru, ten musí být "vlažný". Nastartuju, otáčky vyletěj na 2-3 tisíce, tam sou pár sekund, spadne na klasickej volnoběh, div to nechcípne a zase vyletěj....někdy to lítá jen mezi 1 500 až 2 000 otáčkama. Blbne to tak 10/15 sekund po nastartování, ujedu 100 metrů a je vše v pohodě....ale zase jen do kombinace klimatizace+sepnutý ventilátor na II. stupeň, houpe 800-900 otáček....vypne ventilátor a je to dobré.
V klapce tedy chybu nevidím, mohla by to způsobovat lambda? Po vymazání chyby se hned neobjevila, z toho soudím, že motor si myslí, že lambda funguje...aspoň chvilku.
Poslední dobou mě blbne volnoběh. Nedělá to za uplného studena, nedělá to na horkém motoru, ten musí být "vlažný". Nastartuju, otáčky vyletěj na 2-3 tisíce, tam sou pár sekund, spadne na klasickej volnoběh, div to nechcípne a zase vyletěj....někdy to lítá jen mezi 1 500 až 2 000 otáčkama. Blbne to tak 10/15 sekund po nastartování, ujedu 100 metrů a je vše v pohodě....ale zase jen do kombinace klimatizace+sepnutý ventilátor na II. stupeň, houpe 800-900 otáček....vypne ventilátor a je to dobré.
V klapce tedy chybu nevidím, mohla by to způsobovat lambda? Po vymazání chyby se hned neobjevila, z toho soudím, že motor si myslí, že lambda funguje...aspoň chvilku.
17:06:26
26.04.2015
26.04.2015

Borderer
FK fórum je mrtvý, tak to zkusím tady.
Jak je to s napětím ku bohatosti směsi? Když je směs bohatá, tak dává k 1V nebo když je chudá? Napíchnul sem feličitu dneska na VAG a napětí lambdy bylo pořád (skupina I, 3. hodnota) 0,05V a jednou to skočilo na 0,04V, i za jízdy a během ohřevu motoru. Lambda v prdeli? Na VAGu byla chyba 00525, lambda G39, signál příliž nízký (sporadicky).
Jde mi o to, jestli by to mohlo souviset s tím, že při vlažnym motoru po nastartování vysoupaj otáčky postupně k 3 tisícům, tam to zakopne a spadne to, že to málem zdechne. Jde mi o to, jestli díky nízký hodnotě nemůže bejt chudá směs a takhle to blbne. Ale zase volnoběh je po ujetí 200-300m normální. Servo v klapce funguje, když dám kontrolu akčních členů, tak si bzučí z krajní do krajní polohy.
Jak je to s napětím ku bohatosti směsi? Když je směs bohatá, tak dává k 1V nebo když je chudá? Napíchnul sem feličitu dneska na VAG a napětí lambdy bylo pořád (skupina I, 3. hodnota) 0,05V a jednou to skočilo na 0,04V, i za jízdy a během ohřevu motoru. Lambda v prdeli? Na VAGu byla chyba 00525, lambda G39, signál příliž nízký (sporadicky).
Jde mi o to, jestli by to mohlo souviset s tím, že při vlažnym motoru po nastartování vysoupaj otáčky postupně k 3 tisícům, tam to zakopne a spadne to, že to málem zdechne. Jde mi o to, jestli díky nízký hodnotě nemůže bejt chudá směs a takhle to blbne. Ale zase volnoběh je po ujetí 200-300m normální. Servo v klapce funguje, když dám kontrolu akčních členů, tak si bzučí z krajní do krajní polohy.