skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Řj sama přidává plyn
11:42:52
27.04.2015
27.04.2015

dosty
Všem moc děkuji za rady problém jsem již vyřešil.Takže snad to někomu do budoucna pomůže-vyčistil jsem klapku ale jádrem problému bylo těsnění mezi hlavou a škrtící klapkou které tam již vlastně ani nebylo takže jsem dal nové a je po problému.
14:07:19
14.04.2015
14.04.2015

bouchy
Podobný problém se řešil na Felicii 1,3 MPi - po dojezdu na křižovatku vyšplánutí spojky, otáčky držely na těch 2000, kolikrát až třetí prošlápnutí plynu pomohlo a kleslo to na 700 /min. Bowden promazaný, nedřel. Pomohla výměna škrtící klapky (která byla přidřená a přisávala), zřejmě i flash firmwaru. Zde je taky chudá směs, z nějakýho důvodu a tak se to ŘJ snaží dohnat. Přehřátý motor by zaloužil pořádnou kontrolu chlazení, pumpy aj., pokud se to přehřívá za jízdy (což by měl chladič zvládnout i bez vrtule).
15:32:58
13.04.2015
13.04.2015

kamikaze
Mě to dělalo to samý, hlava dole, nový těsnění, všechny čidla krom lambda a problém přetrvával. Několikrát ŘJ do továrního nastavení, její výměna a pomohlo to vždy na pár stovek km. Po výměně klapky to vydrželo cca 15000km a měnil jsem ji znovu. Buď je to prokletí neb o je ještě někde něco. (vyměněno: kab. svazek, jednotky, čidlo teploty, klepání, Hallovka, teplota a tlak vzduchu, reg. tlaku paliva, filtry, pal čerpadlo, zapalovací lištu)
11:31:38
13.04.2015
13.04.2015

StepaNoFUN
Taky bych se přikláněl k těsnění mezi hlavou a sacím potrubím.
-> Dušan: Soft na reset jednotky existuje (Simons manager od autocomsoftu). Ale pokud je problém v tomhle, tak to drží akorát vyšší volnoběh (o cca 200-300 otáček), jinak se to chová celkem normálně.
-> Dušan: Soft na reset jednotky existuje (Simons manager od autocomsoftu). Ale pokud je problém v tomhle, tak to drží akorát vyšší volnoběh (o cca 200-300 otáček), jinak se to chová celkem normálně.
21:38:11
12.04.2015
12.04.2015

kamikaze
Reset jednotky, případně výměna klapky.
20:39:37
12.04.2015
12.04.2015

Kuladmin
Na 90 proc to bude těsnění mezi sacím potrubím a hlavou 

20:35:03
12.04.2015
12.04.2015

palinator
-> dosty:
ŘJ reaguje na signál z lambdy. Pokud je směs chudá, ŘJ přidá bohatost. Pokud přisává vzduch, směs se ochudí - jednotka se snaží dohnat bohatost, tak rostou otáčky. Teoreticky pokud by i tak měla chudou směs, může se auto víc hřát.
ŘJ reaguje na signál z lambdy. Pokud je směs chudá, ŘJ přidá bohatost. Pokud přisává vzduch, směs se ochudí - jednotka se snaží dohnat bohatost, tak rostou otáčky. Teoreticky pokud by i tak měla chudou směs, může se auto víc hřát.
20:26:48
12.04.2015
12.04.2015

dosty
Je to Felicia 1.3mpi LPG ale nemá to s palivem nic společnýho tohle bylo na benzin.No ŘJ podle mě někde bere údaj že má přidávat podle něčeho nějký čidlo nebo klepání apod. jinak s tím přisáváním vzduchu to je taky možný občas když se opřu o kryt tak to jakoby ubere a pak zase přidá až povolím.Jinak je nějaké tekuté těsnění?Mám nad klapkou vložený ještě to vstřikování LPG do sání a tam je možná ta netěsnost.Jinak teplota vody se drží cca na 100 stupnich.
19:58:13
12.04.2015
12.04.2015

Antony - zrušená registrace
-> dosty: Nekoukal jsem na video (nejsem na wifině) ale u mě pomohlo zákl. nastavení klapky. .
19:55:44
12.04.2015
12.04.2015

Dušan
mo ja poznam z videa prd, ale vypada to jako fel MPi. Zkusil bych smazat komplet data ke klapce. Je na to nejakej SOFT. Jinak zalezi co rika vag.
19:55:22
12.04.2015
12.04.2015

palinator
-> dosty:
Někde ti to asi přisává.
Někde ti to asi přisává.
19:52:49
12.04.2015
12.04.2015

Nwkt
-> Dušan: Protože to vložil v závorkách
19:51:51
12.04.2015
12.04.2015

Dušan
mi to video nejak nepremava
19:38:48
12.04.2015
12.04.2015

dosty
Mám problém a nevím si už rady.Motor za studena funguje na jedničku ale po zahřátí začne strašně zlobit na volnoběh má nevyvážený chod a sám si přidává plyn až ke 4000otáčkám i za jízdy cítím jak přidá aniž bych měl nohu na pedálu,jakmile v té chvíly vyřadím motor točí jak o život.Když zrychluji na plnej tak jsou vynechávky v tahu.Teplota je nad 90stupni nevím jestli to má s tím spojitost že se přehřívá opravdu už nevím co s tím.Klapka je čistá voda cirkuluje jak má.Jo a při zahřátí je tam slyšet klapání jakoby byla díra ve svodech ale při studeném motoru slyšet není. No tady sem to natočil když to zrovna dělalo jen na chvilku ale někdy to tam drží třeba 10 sekund.