skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bílá slepice na litinovém 5k
22:28:32
21.03.2015
21.03.2015

dragon_cb_cz
-> Bukaj: Tak na 110R/LS myslím pasuje plug&play hlava 120LS...
08:14:51
21.03.2015
21.03.2015

Bukaj
-> m8rinek 20.03.15 22:26:44: Taky si myslím. Navíc nejsem si jist, jestli se ještě v roce 88 vyráběly hlavy pro 100/110, ale nejspíše ano, i když povinnost mít sklaem náhradní íly pro každdý model byla pouze 10 let...
... ale Rko se vlastně vyrábělo až do 81...
Každopádně hlava na foto je 120
... ale Rko se vlastně vyrábělo až do 81...
Každopádně hlava na foto je 120

22:40:51
20.03.2015
20.03.2015

tasatunga
-> m8rinek 20.03.15 22:26:44: Díky za spolupráci, je to opravdu decentně vyšíslá žlutá...:(
22:26:44
20.03.2015
20.03.2015

m8rinek
-> tasatunga: To bude spíš šíslá žlutá...
22:20:42
20.03.2015
20.03.2015

tasatunga
-> dragon_cb_cz 20.03.15 22:15:37: tak ještě jedna
22:15:37
20.03.2015
20.03.2015

dragon_cb_cz
-> tasatunga: Na mým monitoru je ta slepice nějaká podezřele nažloutlá... nebude to 120L hlava? Každopádně m8 má pravdu, 110R/LS hlava je viditelně probraná pro vypouklý písty.
22:12:09
20.03.2015
20.03.2015

tasatunga
22:11:45
20.03.2015
20.03.2015

tasatunga
-> m8rinek 20.03.15 22:07:20: Tudíž to co je na fotce není 110R?Přidávám ještě další.
22:07:20
20.03.2015
20.03.2015

m8rinek
-> tasatunga: Vybrání být musí, jinak to není hlava na 110R/LS ani 120LS motor...
22:01:43
20.03.2015
20.03.2015

tasatunga
Tudíž dle barvy slépky 110R/LS, ale měly tyto hlavy stejně jako 120LS vybrání pro písty?
21:55:29
20.03.2015
20.03.2015

tasatunga
-> tasatunga 20.03.15 21:52:36: Vypadá to takhle. Slepice bílá, ale nemá vybrání pro vypouklé písty...
21:52:36
20.03.2015
20.03.2015

tasatunga
-> m8rinek 20.03.15 21:48:27: A musí mít vybrání pro vypouklé písty nebo byly spalováky rovné jako u hlavy 105/120?
21:48:27
20.03.2015
20.03.2015

m8rinek
jo, jo
21:38:53
20.03.2015
20.03.2015

tasatunga
Jeden rychlý dotaz. Bílá slepice na litinovém 5 kanálu je 110R,LS? Měla popř. 110R vybrání pro vypouklé písty?