
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
netěsnost ventilů felicia 1.3
12:57:48
11.02.2015
11.02.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Sejki - zrušená registrace 09.02.15 19:27:05: jedna, dvě, tři.....kurva znova..... jedna, dvě, tři. 

12:13:13
11.02.2015
11.02.2015

Petr Urban
-> Schade12: Jsou základní dva druhy brusných past na ventily - hrubá, jemná. Jemná pasta od dobrého výrobce je absolutně dostatečná na 99,9% těsnost ventilu. Pokud nechceš vidět na ventilu stopy po zabroušení, je možné jej přeleštit např. papírem hrubosti 1500 např. v soustruhu či stojanovce a těsnost zůstane stejná, ale je to zhola zbytečné stejně jako uvažovat nad leštěním takových částí.
Je pak ještě jedna jemnější brusná pasta nepoužívající se normálně na ventily a to vyhladí do jemnějšího povrchu - všechno jsem dělal a zkoušel, ale opravdu je to zbytečná záležitost, protože ventil se stejně za provozu hned zaklepne a tyto "hrubosti" zmizí nebo mají nulový význam pro těsnost.
Je pak ještě jedna jemnější brusná pasta nepoužívající se normálně na ventily a to vyhladí do jemnějšího povrchu - všechno jsem dělal a zkoušel, ale opravdu je to zbytečná záležitost, protože ventil se stejně za provozu hned zaklepne a tyto "hrubosti" zmizí nebo mají nulový význam pro těsnost.
11:34:09
11.02.2015
11.02.2015

Schade12
Myslíte ze by pomohlo zabrousit ještě ventily jemnější brusnou pastou např sylichromem?
18:16:50
10.02.2015
10.02.2015

Kuladmin
Mě je fuk co se dělá dnes ve výrobě - taky to podle toho vypadá - šunt vedle šuntu.
Když už jsem si stím hrál tak pořádně no.

Když už jsem si stím hrál tak pořádně no.


19:35:47
09.02.2015
09.02.2015

MVM
-> Sejki:



19:27:05
09.02.2015
09.02.2015

Sejki - zrušená registrace
-> MVM: Chuck Norris by ti to spocital :)
19:22:58
09.02.2015
09.02.2015

MVM
11:53:38
09.02.2015
09.02.2015

Vrba
-> minno: takovému stavu se říká mechanický omezovač
10:58:24
09.02.2015
09.02.2015

minno
-> Kuladmin 08.02.15 21:55:51: Ono to fakt nie je potrebné, aby to hermeticky tesnilo mesiac zaliaté benzínom :-) Stačí sa zamyslieť nad tým, pri akých otáčkach tie motory pracujú. Ventily si ani nestihnú uvedomiť, že už sú zavreté a vahadlo ich už zas otvorí

21:55:51
08.02.2015
08.02.2015

Kuladmin
Ale ten benzin nesmí výtect přes sedla ani za den. Taky jsem takhle testoval ani za x hodin nic neteklo a to jsem to dokonce testoval i bez pružin!!
Jestli tam dáš takhle benzín a zachvilku ti teče kanálkem nebo po dříku ventilu je to špatně.
Je opravdu vidět po zabroušení lesklá plocha kolem dokola? jak na ventilu - talířku tak na sedle?
Jestli tam dáš takhle benzín a zachvilku ti teče kanálkem nebo po dříku ventilu je to špatně.
Je opravdu vidět po zabroušení lesklá plocha kolem dokola? jak na ventilu - talířku tak na sedle?
20:41:23
08.02.2015
08.02.2015

MVM

20:04:54
08.02.2015
08.02.2015

Jindas
-> Schade12: Stačí aby ti to udrželi 10-20s víc to není potřeba....
Edit: I klidně míň(stačí si tam ten ventil dát nalít hlavu a jestli do pár vteřin nevyteče,tak je ok),to jsem plácnul do větru,půl hodiny je hroooozně moc...
Edit: I klidně míň(stačí si tam ten ventil dát nalít hlavu a jestli do pár vteřin nevyteče,tak je ok),to jsem plácnul do větru,půl hodiny je hroooozně moc...
20:03:08
08.02.2015
08.02.2015

Mr._Nosferatu
-> OJOUCH: Ale tak to funguje v továrně, si myslíš že v továrně kde dělají X motorů denně každej ventil zabrušijí ? tam se prostě strojove zaklepávají ...
Pak jsou borsi co zabrušují ventily pomocí vrtačky, a maj zabroušenej ventil do 5ti minut
Pak jsou borsi co zabrušují ventily pomocí vrtačky, a maj zabroušenej ventil do 5ti minut
19:58:21
08.02.2015
08.02.2015

OJOUCH
Byl jsem jednou v servisu a zrovna tam opravovali potkany motor. Borec vyndal ohnuty venity frezou ocistil dosedaci plochy od karbonu dal tam nove a se slovy to se zaklepe to dal na auto!

19:51:36
08.02.2015
08.02.2015

radekra
Půl hodiny ti tam nikdy benzín nevydrží, možná hledáš chybu tam, kde žádná není
19:45:13
08.02.2015
08.02.2015

Schade12
odpařit se neodpařil, měl jsem to přikrité igelitovou taškou a zatížené deskou
19:30:12
08.02.2015
08.02.2015

radekra
Benzín se odpařil
19:29:32
08.02.2015
08.02.2015

Mr._Nosferatu
Jestli můžu, tak taková blbá rada, docela dobrý je po zabroušení na ventil udělat tužkou čárky a protočit ho v sedle a na ventilu je vidět kde netěsní, jelikož tam nebude rozmazaná tužka ... Je to taakový praktičtější, průběžná kontrola
19:24:36
08.02.2015
08.02.2015

Schade12
zdar, brousil jsem ventily brusnou pastou zrnosti 400 normálně každý ventil až to bylo pěkně zbroušené pak jsem to důkladně vyčistil sloužil, zkusil jsem do hlavy nalít bentín a během půl hodiny všechen vytekl, tak se chci zeptat ja je možné že to vůbec netěsní a co by se stím dalo dělat díky