netěsnost ventilů felicia 1.3

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 08.02.2015 do 11.02.2015, založil/a Schade12
řadit dle data
12:57:48
11.02.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Sejki - zrušená registrace 09.02.15 19:27:05: jedna, dvě, tři.....kurva znova..... jedna, dvě, tři. 3
12:13:13
11.02.2015
Petr Urban
-> Schade12: Jsou základní dva druhy brusných past na ventily - hrubá, jemná. Jemná pasta od dobrého výrobce je absolutně dostatečná na 99,9% těsnost ventilu. Pokud nechceš vidět na ventilu stopy po zabroušení, je možné jej přeleštit např. papírem hrubosti 1500 např. v soustruhu či stojanovce a těsnost zůstane stejná, ale je to zhola zbytečné stejně jako uvažovat nad leštěním takových částí.

Je pak ještě jedna jemnější brusná pasta nepoužívající se normálně na ventily a to vyhladí do jemnějšího povrchu - všechno jsem dělal a zkoušel, ale opravdu je to zbytečná záležitost, protože ventil se stejně za provozu hned zaklepne a tyto "hrubosti" zmizí nebo mají nulový význam pro těsnost.
11:34:09
11.02.2015
Schade12
Myslíte ze by pomohlo zabrousit ještě ventily jemnější brusnou pastou např sylichromem?
18:16:50
10.02.2015
Kuladmin
Mě je fuk co se dělá dnes ve výrobě - taky to podle toho vypadá - šunt vedle šuntu.

Když už jsem si stím hrál tak pořádně no. 1 3
19:35:47
09.02.2015
MVM
-> Sejki: 3 3
19:27:05
09.02.2015
Sejki - zrušená registrace
-> MVM: Chuck Norris by ti to spocital :)
19:22:58
09.02.2015
MVM
-> minno: Fyzika je neoblomná a platí jak na volnoběh - tak při 12000ot. Lidský oko je na to málo 3
Overhead Cam at 14K RPM
11:53:38
09.02.2015
Vrba
-> minno: takovému stavu se říká mechanický omezovač
10:58:24
09.02.2015
minno
-> Kuladmin 08.02.15 21:55:51: Ono to fakt nie je potrebné, aby to hermeticky tesnilo mesiac zaliaté benzínom :-) Stačí sa zamyslieť nad tým, pri akých otáčkach tie motory pracujú. Ventily si ani nestihnú uvedomiť, že už sú zavreté a vahadlo ich už zas otvorí3
21:55:51
08.02.2015
Kuladmin
Ale ten benzin nesmí výtect přes sedla ani za den. Taky jsem takhle testoval ani za x hodin nic neteklo a to jsem to dokonce testoval i bez pružin!!

Jestli tam dáš takhle benzín a zachvilku ti teče kanálkem nebo po dříku ventilu je to špatně.

Je opravdu vidět po zabroušení lesklá plocha kolem dokola? jak na ventilu - talířku tak na sedle?
20:41:23
08.02.2015
MVM
4 Je to především o úhlech sedla ventilu a talířku - kdy z výroby,nebo po GO není nutný zabrušovat. Ale pokud má být práce poctivě odvedená a taky z důvodů kontroly těsnoti - je možný lehce zabrousit. (třeba i s pomocí akuvrtačky) Hned v prvních minutách provozu se samozřejmně sedla dál mírně "zaklepou" ..
20:04:54
08.02.2015
Jindas
-> Schade12: Stačí aby ti to udrželi 10-20s víc to není potřeba....





Edit: I klidně míň(stačí si tam ten ventil dát nalít hlavu a jestli do pár vteřin nevyteče,tak je ok),to jsem plácnul do větru,půl hodiny je hroooozně moc...
upraveno 1x, naposled 08.02.2015 20:06:02
20:03:08
08.02.2015
Mr._Nosferatu
-> OJOUCH: Ale tak to funguje v továrně, si myslíš že v továrně kde dělají X motorů denně každej ventil zabrušijí ? tam se prostě strojove zaklepávají ...

Pak jsou borsi co zabrušují ventily pomocí vrtačky, a maj zabroušenej ventil do 5ti minut
upraveno 1x, naposled 08.02.2015 20:03:47
19:58:21
08.02.2015
OJOUCH
Byl jsem jednou v servisu a zrovna tam opravovali potkany motor. Borec vyndal ohnuty venity frezou ocistil dosedaci plochy od karbonu dal tam nove a se slovy to se zaklepe to dal na auto!8
19:51:36
08.02.2015
radekra
Půl hodiny ti tam nikdy benzín nevydrží, možná hledáš chybu tam, kde žádná není
19:45:13
08.02.2015
Schade12
odpařit se neodpařil, měl jsem to přikrité igelitovou taškou a zatížené deskou
19:30:12
08.02.2015
radekra
Benzín se odpařil
19:29:32
08.02.2015
Mr._Nosferatu
Jestli můžu, tak taková blbá rada, docela dobrý je po zabroušení na ventil udělat tužkou čárky a protočit ho v sedle a na ventilu je vidět kde netěsní, jelikož tam nebude rozmazaná tužka ... Je to taakový praktičtější, průběžná kontrola
19:24:36
08.02.2015
Schade12
zdar, brousil jsem ventily brusnou pastou zrnosti 400 normálně každý ventil až to bylo pěkně zbroušené pak jsem to důkladně vyčistil sloužil, zkusil jsem do hlavy nalít bentín a během půl hodiny všechen vytekl, tak se chci zeptat ja je možné že to vůbec netěsní a co by se stím dalo dělat díky
Extreme Tyres