Nejzákladnější diagnostická věc je, aby motor měl tlaky ...stačí i jen www.vapol.cz/cz/.../meric
-komprese-mk-16 změřit za tepla
Další věcí je napichnutí diag., zda není nějaký problém v paměti závad. A aby měl dostatečný tlak paliva - nutné připojit téčkem tlakoměr min. do 5 bar na vstup před trysky a zkoušet zatěžovat motor. Po těchto základech jde pokračovat dále k mechanickým věcem motoru.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia 1.6 (aee 55kw) mizerný výkon
18:59:27
12.02.2015
12.02.2015

Petr Urban
17:01:36
12.02.2015
12.02.2015

mikihans
-> Borderer: no na podzim upadnul hned za katem (proto ten nový střední díl), ale měl jsem strach tomu hnát, protože ten řev byl k nevydržení
tak když tam bude aspoň jeden tlumič, snad to nebude s tím hlukem tak strašný
teď na to není moc času, ale co nejdřív zkusím a poreferuju 



19:40:49
11.02.2015
11.02.2015

Borderer
Zkus to projet bez koncovýho vejfuku a uvidíš, jestli to ožije :-)
05:55:41
10.02.2015
10.02.2015

pecen
-> Stepan FUN:
jo mě z výfuku vyletěl 10 metrovej had tlumící hmoty, začalo to tak po 3 měsících po výměně středního dílu
jo mě z výfuku vyletěl 10 metrovej had tlumící hmoty, začalo to tak po 3 měsících po výměně středního dílu
18:57:42
08.02.2015
08.02.2015

StepaNoFUN
-> mikihans: Začal bych tím koncovým tlumičem. Háčkem to všechno nikdy nevytaháš všechno, takže ten tlumič bude ucpanej.
18:52:47
08.02.2015
08.02.2015

MVM
-> mikihans: V prvním kole pokud nemáš v plánu navštívit někoho s diag,odpoj jen baterku. Jen tak mimochodem můžeš porovnat jaký je rozměr pneu na porovnávaných autech a jestli třeba někdo neměnil převodovku.. To je asi ode mně k tomu vše...
18:44:10
08.02.2015
08.02.2015

mikihans
Když s tím jedu já, tak ho proháním docela dost, otec jezdí klidněji, ale taky to není žádná jízda stylem "do 2000 otáček", klidně to nechá roztočit. Rozvody se dělaly čtyři roky zpátky (po koupi), střední tlumič výfuku měněn teď na podzim, zadní, pravda, vím že se tam kdysi uvolnila tlumící vata a ucpalo to výfuk, auto se dusilo, vytahali jsme háčkem co šlo, ale jinak tlumič zůstal jak byl, je tedy možné, že bude nějak přicpaný, budu muset zkontrolovat. Jak je na tom katalyzátor netuším, budu muset zjistit.
Základní nastavení ŘJ myslíš stylem odpojit baterku, nebo nějak přes diagnostiku?
Základní nastavení ŘJ myslíš stylem odpojit baterku, nebo nějak přes diagnostiku?
18:13:55
08.02.2015
08.02.2015

MVM
-> mikihans: Určitě bych při těchto km zkontroloval stav rozvodů (řemen),potom můžeš mit ucpaný/vysypaný katalyzátor,stejně tak záleží jak jsou na tom výfukový tlumiče. Potom bych udělal základní nastavení řj a pokud je vše v dobrým stavu - začal motor (prohřátý) víc prohánět. Je možné že tento motor je zkrátka jen zlenivělý stylem používání...
Pokud je problém většího rozměru - změřit tlak benzínu,(stav palivovýho filtru),kompresní tlaky atd..

Pokud je problém většího rozměru - změřit tlak benzínu,(stav palivovýho filtru),kompresní tlaky atd..
17:40:18
08.02.2015
08.02.2015

mikihans
Ahoj, už pár let máme doma 1.6 Feldu a přijde mi že jede hůř a hůř. Docela žere olej už od začátku co ji máme, ale ten je pravidelně měněn a doléván. Najeto má (ověřených) 130 000 km, projevem je motor normální, jen prostě nemá pocitově výkon, který míval. Švagr má tu samou Feldu, nalítáno 2x tolik a oproti naší jezdí jak drak. Dneska jsem schválně zkusil (sám - 66 kg + plná nádrž) za jak dlouho to vytáhne na 100 km/h a zjistil jsem že jí to trvá celých 18 sekund, samozřejmě jsem testoval na rovině a s důkladně prohřátým motorem, kola klasika 13". Svíčky jsou tam už delší dobu, ale barva i stav OK, škrtící klapka lehce špinavá.
Chápu že je to z takového popisu zjistit asi horší než věštění z karet, ale napadá někoho (kdo měl třeba stejný problém), kde by mohla být závada?
Přikládám video
Chápu že je to z takového popisu zjistit asi horší než věštění z karet, ale napadá někoho (kdo měl třeba stejný problém), kde by mohla být závada?
Přikládám video