-> david111: petr42.rajce.idnes.cz/Hla
va_1.6_Fel._-_uprava_do_no
r._provozu
Sice píši do nor. provozu, ale je to upravené na max. co dovolily sériové velikosti ventilů. Mám možnost pěkné vačky pro 1.6 v několika variantách, které jdou použít i v kombinaci s hydraulickými zdvihátky bez jejich úpravy. Určitě také výf. svody. Jde o to co si člověk od motoru slibuje - jeho použití a kolik na to má ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia 1,6
02:07:22
04.02.2015
04.02.2015

Petr Urban
14:09:57
03.02.2015
03.02.2015

castrol
-> minno 03.02.15 13:58:03: úspora na vahe
14:07:40
03.02.2015
03.02.2015

MVM
-> david111: Ježdění bez termostatu je kapitola sama o sobě. Jelikož budeš mít pravděpodobně upravený motor se vstřikováním kde bude mapa motoru korigována teplotou motoru - termostat bych nechal a věnoval se spíš /co se týká chlazení/ kvalitní nový chladič,stejně tak jako vodní pumpa,víčko nádobky a hadice,nový spony. Až potom při případný neschopnosti systému teplotu udržet bych řešil případný varianty jiných teplot termostatu..
13:58:03
03.02.2015
03.02.2015

minno
-> david111: a význam?
13:52:05
03.02.2015
03.02.2015

david111
Ještě jedna otázka když bych to chtěl dát bez termostatu nebude to dělat nějakou neplechu?
Je mi jasné, že se to bude déle ohřívat, ale při ohřátí by to snad nic nemělo dělat ne?
Je mi jasné, že se to bude déle ohřívat, ale při ohřátí by to snad nic nemělo dělat ne?
22:39:10
01.02.2015
01.02.2015

VooDoo- Ondris
-> david111: taky doporučuji vačku od již zmíněných firem a k tomu na míru počítač... z mechanických částí jdou vyměnit vstřikovače z VR6 golf atd. a tuším že i klapky dávaj z větších objemů
22:08:55
01.02.2015
01.02.2015

david111
Jednalo by se o amatérské rallye. Chtěl bych to nechat klasicky ve Felicii. Jinak bych to nechat normálně se vstřikováním klasika. Suším, že když budu nechávat vstřikování, tak jinak než chipem to k vyššímu výkonu nenabudím. Zatím se mě jedná co udět z těch mechanických částí pro vyšší výkon. Nevíte ještě kde by se dala sehnat ta vačka, nebo kde je dělají když dodám svou? a o tom setrváku asi nic nevíte jak se muže hodně odlehčit.
21:53:52
01.02.2015
01.02.2015

StepaNoFUN
-> david111: Začni specifikací toho, k jakejm účelům ten motor bude, v jakým povozidle (předohrab/zadohrab), jak to chceš krmit (karburátory, vstřikování)...
Každopádně než vymejšlet vymyšlený, tak pokud to bude na stříkačce a pro "sériové" použití, tak bych se obrátil buď na www.cimbu.cz (až 69kw), nebo pokud chceš ještě vyšší výkon a máš dost peněz tak na www.motor-excel.cz (až 82kw)...
Každopádně než vymejšlet vymyšlený, tak pokud to bude na stříkačce a pro "sériové" použití, tak bych se obrátil buď na www.cimbu.cz (až 69kw), nebo pokud chceš ještě vyšší výkon a máš dost peněz tak na www.motor-excel.cz (až 82kw)...
21:11:39
01.02.2015
01.02.2015

david111
Dobrý den, chystám se upravit pro závodní účely motor Felicia 1,6. Bohužel s tímto motorem nemám mnoho zkušeností. Dříve jsem upravoval jen motor 1,3. Zatím bych chtěl jen vyměnit vačku za 280/280 a odlehčit setrvačník, vyleštit kanály,ventily. Nemáte někdo zkušenosti, co by se na motoru mohlo ještě více udělat? Co se týče setrvačníku nevíte o kolik by se mohl odlehčit? Nebo nemáte někdo nějakou dokumentaci o těchto úpravách? Předem díky za Vaše odpovědi.