Obrovská spotřeba, škubání, vynechávání motoru

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 19.01.2015 do 05.02.2015, založil/a dosty
řadit dle data
09:11:27
05.02.2015
Sejki - zrušená registrace
-> anviruss: Tohle neni chat, tady to staci napsat jednou
09:07:11
05.02.2015
anviruss
-> MVM: Tedy napadla me jeste zavada lambda sondy
09:05:44
05.02.2015
anviruss
-> MVM: Co se s tim da delat? Napadla me lambda sonda
09:04:04
05.02.2015
MajoLR
-> anviruss 05.02.15 08:42:32: Mne to robilo tiež, vymenil som palivové čerpadlo a všetko je OK!4
08:59:28
05.02.2015
MVM
Palivový čerpadlo,filtr, - tlak benzínu,případně regulátor tlaku. Pokud vstřikování obecně nemá konstatní tlak - dělá to problémy. Nízký/kolísající tlak paliva je "mechanická" závada a málokterá "diag." ji zaznamená.
08:59:25
05.02.2015
anviruss
-> Sejki: v podstate v zatezi,samo od sebe ne
08:55:39
05.02.2015
anviruss
napadla mne pouze ta lambda sonda
08:54:05
05.02.2015
anviruss
Příspěvek smazal moderátor - minno
08:52:20
05.02.2015
Sejki - zrušená registrace
-> anviruss: po rovine, nebo jen v zatezi? Víc info...
08:42:32
05.02.2015
anviruss
Dobrý den,potreboval bych poradit ohledne felicie 1,3 mpi,r.v. 1999. Jedna se o to,ze nepravidelne pri jizde zacne jakoby se dusit a ztracet vykon po kratkem case opet jede normalne.Neni to pravidelne,ale obcas je to dost neprijemne. Mate nekdo nejaky tip,co by to mohlo byt za zavadu? dekuji za odpoved
22:15:06
04.02.2015
StepaNoFUN
-> Fávo forever: Hlavně koukni na tu lambdu. Musí se pohybovat v požadovanejch hodnotách a hodnota se musí měnit min. 30x za minutu... Jinak nefunguje jak má. Na čidlo teploty se v měřenejch hodnotách samozřejmě můžeš podívat taky. ;-)
22:11:31
04.02.2015
Fávo forever
-> Stepan FUN: Výfuk komplet nový před 4000km, to samé veškerá tesnění a všechny náplně. Termostat, no ted v zimě jezdím trasy 5km tam a 5km dom, takže mám zadělaný chladič a motor má i výměník. Tam bych chybu nehledal. Čidlo chladící kapaliny přehodím o víkendu, jak budu mít diagnostiku.



Určitě se podívám na blok naměřených hodnot. 6 Jinak sám mám strach, že to bude lambdou.



Edit. Budu za vola, ale.. Při odpojení lambdy, odpojení čidla kapaliny jsem vždy koukal na klapku, a ta při volnoběhu byla zalitá benzínem stejně jako při připojeném čidle a lambdě. Jo a včera jsem vyměnil celou vstřikovací jednotku v domnění, že teče vstřik. (nepomohlo)
upraveno 1x, naposled 04.02.2015 22:16:02
22:07:28
04.02.2015
StepaNoFUN
-> Fávo forever: Nová lambda neznamená dobrá (osobně 3x reklamace - 1x hned, 2x po cca 1000km, nakonec nahrazeno jiným výrobcem a OK). Zkouknul bych těsnění pod sáním, teplotní čidlo na potrubí (potažmo termostat) a ucpání vejfuku vatou.

Každopádně diagnostika hodně napoví, ale nesmí se omezit jenom na vyčtení paměti závad, protože tam to 2/3 věcí nenapíše dokud nejsou úplně v pr... Je potřeba se podívat do bloku měřenejch hodnot, jaký dostává jednotka instrukce. ;-)
22:01:49
04.02.2015
Fávo forever
Půjčím si téma.



Favorit BMM má přímo zk*urveně velikou spotřebu, na plnou nádrž 200km a už svítí hlavové oko.

Před cca 700km vyměněna lambda a olej, neb motor šel na 3 válce a vše bylo totálně černé, nyní je situace stejná. Olej začíná černat, řekl bych i smrdět benzínem. Jednotka z nějakého důvodu zbytečně zalévá motor benzínem.



Chod motoru je dalo by se říci normální, reaguje na plyn, jen z výfuku jdou saze. Má nalítáno cca 65tis km, nové rozvody, svíčky, kabely, těsnění pod hlavou, originál 135, nyní 50kw vač a hlava kompresí na 136.



Dle mého názoru motor nereaguje na odpojení lambda sondy a nyní ani na odpojení čidla chladící kapaliny, to si ale ověřím o víkendu, až to připojím na diagnostiku.



Nějaké názory proč .. ?
22:25:37
02.02.2015
dosty
Děkuji za rady takže jsem vyměnil svíčky a vyčistil napojeni skrtici klapky na lpg.Chod je ted v poradku,na volnobeh nekolisa,pri jizde jiz ani neskubne.Ale LPG spotreba 18l/100km a benzinu cca 4l/100km styl jizdy mesto 4km tam a 4 zpet do prace tot vse coz me zarazi.Ale tem stale otevreny vstrikovac by tomu odpovidal ale zase se mi nezda ze by motor mel bezproblemovy chod.Ted zkousim kolik si to vezme benzinu.
15:43:22
29.01.2015
Jozef2
-> Stepan FUN: Nuž, ja mám vyskúšané niečo iné ;)
14:13:20
29.01.2015
StepaNoFUN
-> Jozef2: Tak už jsem se setkal s tím, že lamda občas fungovala a občas hodila náhradní hodnotu. A to se škubáním projevovalo docela dost.
10:50:06
29.01.2015
Jozef2
A len tak naokraj, lambda sonda by hento nepôsobila v žiadnom prípade ;)

Áno, má vplyv na spotrebu, ale len mierne. Jej funkcia sa neprejaví na chode motora až takýmto drastickým spôsobom. Prejaví sa zvýšenou spotrebou (cca 10-12l/100km).



Chlapi, na otestovanie lambda sondy netreba diagnostiku, veď to je škodofka, to sa dá na kolene opraviť :D
10:46:21
29.01.2015
Jozef2
-> dosty: vstrekovací ventil na prvom valci (ten, čo si odpojil posledný) je stále otvorený a valí sa cez neho do motora palivo vkuse. Možné príčiny sú dve:

1. naprd riadiaca jednotka, púšťa tam vkuse napätie (málo pravdepodobné, ale možné)

2. zlý vstrekovač



Najlepšie riešenie: zožeň si na vrakáči takýto vstrekovač, vymeň ho a uvidíš, čo to spraví.
11:47:24
25.01.2015
dosty
Takže dneska jsem se v tom trochu pohrabal a zjistil že problém byl v kontaktu termostatu prošplíchl jsem WD40 a už šlape jak má teplotu si drží 90stupnu takže tohle OK.Ale zbytek problému přetrvává zkoušel jsem postupně při chodu na benál odpojovat vstřiky a zdá se mi že na tom jednom válci to takovej rozdíl po odpojení není nahrál jsem video je tam též slyšet to klepání.

Felicia 1.3 kolisani volnobehu,vynechavani motoru
upraveno 1x, naposled 25.01.2015 11:48:35
19:51:24
23.01.2015
MVM
Může být v háji termostat, pak můžeš mít vadnej snímač teploty chladící kapaliny. Pokud má motor míň jak 70.. jede v režimu fáze ohřívání. Pokud jezdíš na plyn - jak jsou na tom ventilový vůle,stav svíček. Preventivně změřit kompresní tlaky.
19:50:20
23.01.2015
srdcar 120L
-> dosty: Takže to může dělat lambda. Asi to bude po výměně termostatu chtít vzít na diagnostiku a mělo by se ukázat, co je špatně.
upraveno 1x, naposled 23.01.2015 19:52:10
19:41:36
23.01.2015
dosty
Jj ten termostat je jista vec na vymenu.No s tim obohacovanim to bude pravda ale delalo to i kdyz termostat slapal a navic nejsem si jiste ze sama o sobe RJ dokaze nastavit obohaceni aby si to vzalo 2*tolik paliva je mi to vazne zahada,cim teplejsi motor tim je chod horsi a skubani vyraznejsi coz znaci bohatou smes ale i tak bych cekal max 10l na 100km.
19:37:46
23.01.2015
srdcar 120L
-> dosty: Pokud ti teplota nevyleze výš jak na 70 st C, tak máš vadný termostat. To že topí, topí i při 60 st C. Lambda sonda ti vyhodnotí teplotu a složení výfukových plynů a asi to počítač přikrmuje. Mohl ti taky upadnout kabel k lambdě.To je můj názor na zvýšenou spotřebu. Škubání může být tím, že je to někde na hranici přechodu obohacení a správného běhu. Taky by mohla být závada v liště. 6 6
upraveno 2x, naposled 23.01.2015 19:40:49
19:30:35
23.01.2015
dosty
No zkusim asi ty svicky nebo listu to by mohla bejt pricina toho cukani pri ustaleny rychlosti ale zarazi me s jakou pravidelnosti to vynechava.No ale porad to neresi tuhle velkou spotrebu je to cimdal horsi ani bych neveril ze to ten motor muze pro klidny jizde zpracovat.
19:14:29
23.01.2015
Tomaso435
-> dosty: kámošoj tenkrát nepálil jeden válec.. nepomohlo nic. jenom nalejt volej svíčkou a 5 vteřin to bylo normální. vyměnil se motor a bylo....
19:09:22
23.01.2015
dosty
Vodu mam cca 0,5cm nad minimem ale myslim ze tohle bude druhotnej problem jde mi v prvni rade o chod motoru a souvisejici obrovskou spotrebu je to az neuvritelny ze se neprechlasta pri tyhle spotrebe.Ale ten chod motoru no zkusim zitra nahrat vvideo to vynahradi vsechny slova.Vyfuk je cistej pruchodnej jeste zkusim tesneni sani ale i tak uz me opousti veskerej optimismus.
19:01:29
23.01.2015
Tomaso435
-> dosty: tlustá hadice ke chladiči je bez vody? prosimtě kolik vody máš v expanzsce?

ještě bych voddělal vejfuk jesi se to na míste bude projevovat stejně nebo to bude cajk.. třeba to máš ucpaný.
18:58:05
23.01.2015
dosty
Dneska jsem zkousel chladici okruh zajimavy ze tluta hadice ke chladici je studena bez vody teplota nevyleze nad 70stupnu ale topi dobre motor jde hodne nevyvazene zkousel sem za behu na volnobeh odstavovat po jednom vstriky ale zadna zmena se neudala.Spotreba 17l/100km nechapu kam to mizi ale s timhle uz asi jedine servis s VAGem.
10:57:55
23.01.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Stepan FUN: jj, ten papirak dela problemy, ale projevuje se to sycenim
22:32:22
19.01.2015
Westas - zrušená registrace
Vyčistil by som snímač otáčok. A prestriekal niečím na čistenie elektrických spojov všetky konektory motor managementu.
upraveno 1x, naposled 19.01.2015 23:45:26
21:00:07
19.01.2015
Kuladmin
Já bych k tomu ještě vyčistil klapku a nastavil jí, a pak čidlo teploty vody ideal připojit pc a sledovat jaké hodnoty dává. A katalizator ok? A co lambda ? -Asi by to chtelo na pc.
20:56:45
19.01.2015
StepaNoFUN
-> dosty: Zkontroluj těsnění pod sáním. Mámě dělalo MPi něco podobnýho a těsnění bylo KO. Minochodem u MPi je to docela častá závada.
20:29:26
19.01.2015
dosty
Zdravím moc prosím o radu.Mám 1.3MPI LPG ale chová se úplně stejně i na benzín.Jde o to že bezproblému nastartuji volnoběh cca 2 minuty drží přesně otáčky(zvýšené) jakmile se trochu ohřeje začne jakoby vynechávat a začnou lehce kolísat otáčky jakoby by vynechal.Když se rozjedu a lehce vynechává ale nejhorší situace nastane jakmile se snažím držet konstatní rychlost při konstatním plynu a to škube jako o život,při akceleraci sice je jemně cítit že chce cuknout ale jakmile vyjede nad cca 3 tisíce jakoby se to v těch otáčkách ztratilo.A nejhorší je na tom to že jezdím se spotřebou 15L-18L/100km(Benzin/LPG) trasy každodenní dojíždění 5km tam a zpět.Prosím o radu na co šáhnout po čem jít.Moc děkuju všem za příspěvky a nápady.
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres