skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svíčky zasr.. a každá jinak (š 110)
19:40:35
18.01.2015
18.01.2015

ferrari
A karbec máš originál BS? Potom neplatí to, čo som napísal o rovinnosti príruby a víka...S BSkom je to asi normál, že sa to musí nechať po štarte trochu ohriať...s BSkom nemám skúsenosti, ešte s ním len začínam ;-) Ak je BSkový sýtič slabší, tak proste pridaním plynu zmes siln eochudobníš a dusí sa to...
19:12:27
18.01.2015
18.01.2015

ferrari
No normal to nebude,aj ked som mal motor 120,tak to slo zastudena v poho..samozrejme,sytic tak na 1/4..ale slo to o poznanie menej kultivovane,ako favo motor..to asi ten 8kanal..
Chce to mat dobre nastaveny karbec a zapalovanie..na karbeci hlavne rovinnost priruby a vika..
Samotne nastavenie bohatosti to v podstate neovplyvni..
Chce to mat dobre nastaveny karbec a zapalovanie..na karbeci hlavne rovinnost priruby a vika..
Samotne nastavenie bohatosti to v podstate neovplyvni..
10:11:27
18.01.2015
18.01.2015

beeran
-> ferrari: takže to zdechání pří studeném rozjezdu bude normál? (jakby se to dusilo, když tomu šlápnu). Jenom seštelovat bohatost?
19:03:06
17.01.2015
17.01.2015

srdcar 120L
-> john simple: výfukové plyny bez barvy, to je ideál. Pak ti to udělá popelavě šedý výfuk.
22:04:09
16.01.2015
16.01.2015

ferrari
čierne je bohatá zmes, ostatok by som neriešil...
Btw sranda, mám v jednom kile KO motor 12o s karbom EDSR, zs studena to je ledva schopné sa pohnúť, až keď sa ohreje...potom mám kilo s kilo motorom a BSkom a to tiež, za studena sa s tám ozaj blbo ide...a potom mám v 125ke favo motor a na ňom SEDR a tam to krásne ide za studena s cca 1/4 sýtičom, aj to sýtič používam len na rozjazd a v križovatkách (kým motor nie je celkom zonriaty)...
Btw sranda, mám v jednom kile KO motor 12o s karbom EDSR, zs studena to je ledva schopné sa pohnúť, až keď sa ohreje...potom mám kilo s kilo motorom a BSkom a to tiež, za studena sa s tám ozaj blbo ide...a potom mám v 125ke favo motor a na ňom SEDR a tam to krásne ide za studena s cca 1/4 sýtičom, aj to sýtič používam len na rozjazd a v križovatkách (kým motor nie je celkom zonriaty)...
13:55:02
16.01.2015
16.01.2015

john simple
-> srdcar 120L:
jakou barvu teda mají mít výfukové plyny na dobrém motoru ?
jakou barvu teda mají mít výfukové plyny na dobrém motoru ?

13:44:05
16.01.2015
16.01.2015

beeran
Je pravda, že poslední dobou jezdím spíš trasy okolo 20km. Ale hlavně mě fascinuje ten rozdíl ve zbarvenosti a vrstvě usazeniny na jednotlivých svíčkách.
S tím sytičem manipuluju tak, že nastartuju za studena se sytičem a dám si cigárko. Sepnutý sytič mám jenom po tak dlouhou dobu, co mi to uz bez sytiče na volnoběh nechcípne ;) je to blbě? za jízdy ho pak nepoužívám.
S tím sytičem manipuluju tak, že nastartuju za studena se sytičem a dám si cigárko. Sepnutý sytič mám jenom po tak dlouhou dobu, co mi to uz bez sytiče na volnoběh nechcípne ;) je to blbě? za jízdy ho pak nepoužívám.
13:28:23
16.01.2015
16.01.2015

srdcar 120L
Černé svíčky zpravidla signalizují hodně bohatou směs, proto ti to chytá i v zimě dobře, zbytky vody na svíčkách můžou být z benzinu nebo ze vzduchu. Záleží taky na tom, hlavně ta voda, jak se ti rychle ohřeje motor a na jakou vzdálenost jezdíš. Pokud jsou to krátké trasy, kdy se motor pořádně nestačí prohřát, tak se dělají usazeniny na svíčkách. Jinak studený motor na škůdkách obecně nechce za plynem studený, musíš mu trochu pomáhat sytičem.

13:08:53
16.01.2015
16.01.2015

beeran
No oleje to žere klasicky jak 40 let stary motor (občas kapku doliju ale nic velkeho), voda by snad taky neměla téct - teda aspoň podle víčka od oleje, žádná bílá emulze. Na barvu kouřa se podívám jak dobiju baterku.
Je ale zajímavé že to startuje na první ťuknutí i v zimě, teda pokud by to bylo tak rozhašené.
Je ale zajímavé že to startuje na první ťuknutí i v zimě, teda pokud by to bylo tak rozhašené.
12:57:54
16.01.2015
16.01.2015

srdcar 120L
Máš nejspíš špatně seřízený celý motor včetně karburátoru a navíc ti jde asi i voda do válců. Buď máš prožrané těsnění pod hlavou nebo je prasklá hlava, případně vložka. Jakou barvu má kouř z výfuku? Bílá - voda ve spalovacím prostoru, černá - špatně seřízený karburátor a předstih, modrá - netěsní kroužky,žere olej, bíločerná - voda+seřízení, bílomodrá - olej+voda.



12:44:27
16.01.2015
16.01.2015

beeran
Zdar vespolek, dneska jsem vymontoval svíčky a dost mě zarazilo, že každá byla zasviněná jinak. Uplně první (od rozdělovače) vypadala jak spirála v rychlovarné konvici s vodním kamenem, i ta barva (kromě té hrany u závitu, ta byla tmavá). Druhá byla trochu tmavší s mensím nánosem usazeniny a zbylé dvě byly bez nánosu a do černa.
Možná to má spojitost s tím, že za studena se autu nechce,tzn. když přidám víc plynu, tak má motor tendenci zdechat (dusit) a az po chvilce se zmátoží a vyrazí vpřed. A tak se to děje s každým kvaltem než se trochu zahřeje. V tom má podle mne vinu špatný předstih. Nepletu se?
Díky moc za rady a sdělené životní zkušenosti :)
Možná to má spojitost s tím, že za studena se autu nechce,tzn. když přidám víc plynu, tak má motor tendenci zdechat (dusit) a az po chvilce se zmátoží a vyrazí vpřed. A tak se to děje s každým kvaltem než se trochu zahřeje. V tom má podle mne vinu špatný předstih. Nepletu se?
Díky moc za rady a sdělené životní zkušenosti :)