skoda 1500 nejde za plynem

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 14.01.2015 do 20.01.2015, založil/a honzisdolis
řadit dle data
10:42:29
20.01.2015
Petr Urban
-> honzisdolis: Dej, tím lépe, větší jiskra, větší přesnost - stejnost zážehů na jednotlivé válce i u jetého kusu oproti kontaktnímu. Je potřeba ETZ krabička - elektronický spínač zapalování i jiná cívka - favoritová a předstih se poté ladí stroboskopem, pokud to člověk nemá zažité "na ucho" kolik dát, což beru je spíše odhadová záležitost a málokdo k tomu má cit, tzn. nutně to pak naladit min. na volnoběh stroboskopem.
19:22:10
19.01.2015
honzisdolis
A co tam dat bezkontakt z favorita?
16:14:49
19.01.2015
Petr Urban
-> honzisdolis: Vyměnit kondík na rozděloači za nový a zkusit případně i druhou cívku, nutně s předřadným odporem origo, jestli tam není omylem favoritová - změřit odpor na horních svorkách kolik je, pod 1ohm je to favoritová, kolem 2 ohmu je to pro kontaktní zapalování.
16:13:29
19.01.2015
Eidy
-> honzisdolis: Co kondenzátor? Vypadá to na něj.
15:14:16
19.01.2015
honzisdolis
Tak a je to to same. Karburatorem to ale neni. Udelal sem predstih odtrh, pet minut to jelo na 4 valce a postupne se to zhorsovalo, ze to zas jenom drzi volnobeh a po plynu plc plc a zdechne. Aji na ten volnobeh to sem tad zakopne. Kladivka sou uz po treti nove a zase opalene jak cert
13:20:43
19.01.2015
Petr Urban
-> honzisdolis: Tak prvně zkusit jinou svíčku správné tep. hodnoty. Vyměnit zapalovací kabel a očistit kontakty v víku rozdělovače či jej vyměnit za nové orig. Pokud nepomůže a svíčka bude venku přiložená na motoru pálit, ale bude mokrá při vyndání, změřit za tepla kompresní tlaky na tomto válci : www.vapol.cz/cz/.../meric -komprese-mk-16 Pokud budou pod 8-9, válec není ok, dát 1ml oleje svíčkou a změřit znova, pokud se tlaky výrazně nezvednou, je něco s ventily, pokud ano - pístní kroužky a válec nejsou už ve formě. Při špatných tlacích je nutná už větší oprava.
08:53:48
19.01.2015
honzisdolis
Tak uz to funguje skoro jak ma. Vymenil sem karbec a pohoda. Ted mam ale jiny problem. Nepali mi svicka na druhem valci.
10:33:30
17.01.2015
Petr Urban
-> honzisdolis: Při přidání plynu musí jít z injektoru souvislý proud benzínu do středu směšovače. Pokud ne, výměna membrány a kontrola kuličky pod injektorem - jestli tam je nebo zda nepřitvrdla a kontrola kuličky, která je pod šroubením zhora těla karb. v místě akcelerační membrány. Pokud jde souvislý proud z injektoru a motor nejde do otáček ani při velmi pomalém přidávání plynu a zdechne, nejde palivo hlavním systémem, zřejmě přiucpaná tryska či úplně zarostlá emuzlní trubice či kanál od trysky k emulzní šachtě. Při dlouhodobém stání motoru může karb. z starého benzínu docela "zarůst" hnusem, zcela rozebrat - vyčistiti chemií či vyvařit octem, zkontrolovat rovinnosti dosedací plochy karb. a víka, poskládat s novými těsněními a O-kroužky (4ks) + akcelerační membrána.
13:18:57
16.01.2015
srdcar 120L
-> ochoda: Ty by měly reagovat v určitém rozmezí, i když tam nebudou žádné.4
13:17:37
16.01.2015
srdcar 120L
-> honzisdolis: Neuvedl jsi, jaký karbec tam máš, předpokládám nějaký SEDR nebo možná EDSR. Teď mě tak napadlo, funguje ti vůbec okruh volnoběhu na karbu? Dost jsem se setkal s tím, že byl volnoběh nastaven přizvednutím hlavní klapky, pak to nereaguje na seřízení šroubem bohatosti. Jak vypadá odpojovač volnoběhu? Je vůbec zapojený nebo je díra zaslepena? Další možná příčina je, že ti buď nedává nebo dává málo akcelerační pumpička karbu. Není odpojena nějaká hadička pod karbem, že by to mohlo přisávat falešný vzduch? Seřízení hladiny v karbu. 8 8
13:08:05
16.01.2015
srdcar 120L
-> Jarda: Překontroluj si otryskování karbecu a výšku hladiny v plovákové komoře.4
19:51:05
15.01.2015
ochoda
-> honzisdolis: Když nereagujou šroubky bohatosti, jsou tam v pohodě gumičky?
19:41:55
15.01.2015
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L: ne, myslim pri teplym motoru4
17:32:59
15.01.2015
srdcar 120L
-> Jarda: No jo, ten ti pomůže, když všechno ostatní funguje, jak má, akorát máš studený motor.
17:14:32
15.01.2015
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L: me treba pomuze sytic, aby to lip fungovalo
17:03:50
15.01.2015
srdcar 120L
A už jsi zkoušel, kolik ti jde benzinu z AC pumpy? Tam může být problém. Něco zanešeného nebo ucpaného, případně odvětrání nádrže, nedostává se jí vzduchu při odběru atd. Možností máš dost.4 Když ti to dělá stejně i na jiný karbec, tak bych začal hledat nejdřít tady. 5
05:56:17
15.01.2015
Jarda - zrušená registrace
na 99 procent to je v karburatoru.... me to same dela jedno auto, na LPG je to OK, ale je fakt, ze jsem zkousel i jinej karb a stejne
23:35:40
14.01.2015
honzisdolis
Zdravim virtaci. opravujem trakturek s motorem z 1203 a je to 1500 ccm. Problem spociva v tom, ze pri seslapnuti plynu zacne okamzite stracet az zdechne. Chytne na drc, volnobeh jak sepot lucnich kvetin. Ja uz si nevim rady. Rozdelovac, kladivka, civka, kondik vymeneno, mam dva karburatory ale na obou se to chova totozne. Ani nijak nereaguji sroubky na bohatost

E
Extreme Tyres